Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Blijkbaar heeft ze helemaal in tranen op al het commentaar gereageerd. Die Stephanie McNeal heeft dit erover geschreven op BuzzFeed News:

'Bower said she posted it to describe “personal growth for me” to realize it doesn’t matter if her son’s posts get less engagement.

“I had to learn that the likes do not reflect much to me,” she said. “That I had to choose that, because I work with brands that tell you the opposite. I read an article about how to grow your Instagram that tells you the opposite.”

Bower also said she gets that people don’t understand this thinking because blogging is “a weird job,” and denied accusations she needed her son to be “liked” on Instagram.

“But kids are smart, y’all,” she said. “Kids know there’s likes on photos and it’s very human nature to compare. So for me, my personal growth journey is teaching my kids it doesn’t matter.”

Bower added she shared the post to help others understand that social media isn’t everything.

“That’s the personal growth that I had to learn,” she said.

Later on Monday, Bower archived the post and told her followers via story she got rid of it because the “drama was out of hand.” She said she will read her son the birthday wishes.’

Nope…

Ben wel benieuwd hoe volwassenen hierop scoren, en dan ook op dingen die geen sponsoring zijn. Ik zie bijvoorbeeld nog veel te vaak mensen hoaxberichten delen op Facebook. Dan denk ik echt: waar is je kritisch denkvermogen? Je kan toch googelen?

Weet niet of ik het op dit forum al eens heb genoemd maar ik vind echt dat kritisch denken/filosofie/omgaan met media een vak moet zijn op de basis- en middelbare school.

19 likes

Denk dat @FISSA de seksistische en lullige vraag van de interviewer bedoelt (iets van “Je ziet er prachtig uit, je bent een vrouw van championsleague-niveau, wat doe je met Lars?”)

9 likes

https://www.youtube.com/watch?v=1LoB6MpsUfw Myriam wordt opgemaakt door Selma!
Zit echt heel verbaasd dit filmpje te kijken, Selma is super super dominant. Myriam gedraagt zich echt als een muisje naast haar.
Selma zegt echt dingen van dat haar foundation geen goede kleur is, ze moet echt haar beautyblender nat maken want ze ziet in de vlogs dat dat niet altijd gebeurd, ook moet ze echt naar haar nek toe blenden. Misschien wordt het nog beter haha, heb hem nog niet helemaal afgekeken.

Edit: de volgende zin: “wat gebruik jij daarvoor? Oh, die moet je dus echt never ever meer gebruiken.” Gezellige viiiiibe!
Edit 2: “Ik ben benieuwd wat je zo van je lippen gaat vinden, als je ze niets vindt dan ben je echt gaar.”

3 likes

Seks sells
En het draait uiteindelijk allemaal om de views en het geld

8 likes

Omdat mannen hun zaad nu eenmaal kwijt moeten.

67 likes

Ach ja, rond die leeftijd begin je een beetje te experimenteren en alles te ontdekken. Niks fijners dan dit op je 14e steeds in je achterhoofd te hebben als verwachtingspatroon.

6 likes

Ah dit vind ik echt lullig, goed dat Monica wel een beetje geïrriteerd reageert. Waarom zegt Lars zelf niks…

10 likes

Instagramstory van Nina Warink: ouders komen vanuit Groningen om haar huis in Amsterdam schoon te maken. Kan ze dat niet zelf :face_with_raised_eyebrow:
Daarna een story met een hunkemoller shoot, dus een gebroken been waardoor ze niet kan lopen heeft ze niet.

Mijn ouders zouden me uitlachen als ik ze zou vragen om m’n huis te poetsen haha.

13 likes

Kan haar talent manager dit niet regelen voor dr?

8 likes

Nina moch je dit lezen, nooit gehoord van Helpling? :zipper_mouth_face:

2 likes

Update van de brandwonden ziet er echt super goed uit :scream:

22 likes

Weet niet zo goed in welk topic ik dit het beste kan plaatsen, maar heeft iemand belang bij het boek ‘Work hard play hard’ van Danique (MostWanted) tegen verzendkosten?

Die doen zelfs aan #spon, dus wie weet is er zelfs wel een dealtje uit te slepen :wink:

Ik denk dat mijn ouders me vierkant uit zouden lachen als ik ze zou vragen om mijn huis te komen poetsen :’)

2 likes

Wow, dat valt inderdaad reuze mee! Ziet er goed uit zo na een paar dagen.

1 like

in greg zn insta bio : size 13 us

zo van send shoes. please

13 likes

Wow volgens mij heeft ze echt geluk gehad!
Wel jammer trouwens dat ze laatst zo goed on a roll was wat blog artikelen betreft en ze nu weer maar af en toe upload. Zit echt geen schema meer in. Nu weer 4 dagen niks gewoon… behalve op instagram spon posts dan natuurlijk.

1 like

Ik heb deze week heel veel grote en kleine influencers een mail gestuurd of zij willen meehelpen aan een project voor een goed doel. Ik heb letterlijk nog 0 reacties gehad. Als ik vanuit mijn stage diezelfde influencers mailde voor het aanbieden van gratis producten kreeg ik soms letterlijk binnen 10 minuten reactie. Dit maakt mij echt boos.

20 likes

Mijn moeder poetst ook mijn huis en ik betaal haar dan.
Misschien wat gek, maar het werk voor ons beiden en zo kan ze wat bijverdienen en ben ik blij met een gezellige hulp die ik vertrouw. Doen we vaak ook meteen gezellig koffie drinken en bijkletsen. (want ik ben dan ook gewoon thuis omdat ik vanuit huis werk)
Voelde op het begin wel gek als ik thuis op de bank zat te werken en mn benen omhoog moest doen voor de stofzuiger.:zipper_mouth_face:

7 likes