Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vind het eigenlijk meer cringe om naar Laura te moeten kijken in die clips.

2 likes

Meer zijn er gelukkig niet

1 like

Niet met chickies, maar wel van hem met anderen…

1 like

Hij is wel duidelijk beter in broadway/musical dan in popliedjes.

Zijn acteerwerk en gezichtsuitdrukkingen zijn nog steeds behoorlijk intens, maar je hoort hier bijv. wel dat zijn stem oké is:

1 like

Want een koe kan praten?

Ik kijk weer eens een vlog van Jipp Heldoorn en ik ga zo slecht op hoe zij op zichzelf zit te geilen in de camera. Katrien Duck is er niks bij. Ik moet geloof ik maar even stoppen met youtube kijken want ik vind iedereen irritant.

18 likes

Er is een rechtzaak geweest over een vloggende moeder mbt de privacy van haar kinderen. De uitspraak is dat ze vanaf nu alleen nog foto’s en video’s mag plaatsen op persoonlijke accounts met maximaal 250 volgers. Mommyvloggers pas maar op na een scheiding…

https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBDHA:2018:13105

46 likes

@Flamoes

1 like

Nou Nina zelfs Lisanne doet tegenwoordig zelf de schoonmaak.

15 likes

Volgens mij vinden Hans en Shifra al die kinderdingen zoals Sint Maarten, Sinterklaas, etc. zélf helemaal fantastisch. Zara begrijpt er in ieder geval nog geen pepernoot van.

16 likes

Jaaaaa man, echt precies dit. Ze vindt ook duidelijk dat ze een ‘goede’ gezichtskant heeft en een mindere, kijkt nooit recht in de camera, maar altijd vanuit een hoek. En dan die zwoele blikken steeds

1 like

Wat interessant! Ben heel benieuwd of er meer van zulke zaken komen.

Jessie ook !

2 likes

Sorry wie is deze chick en hoezo jat ze mijn catchphrase zomaar?

1 like

Omg yes!

Maar die zin komt toch niet perse van dat liedje? Volgens mij is dat iets wat al jaren gezegd wordt.

3 likes

Dat is wat de man heeft geëist en ik denk dat ze geen reden hebben gezien om het aantal te veranderen.

1 like

Hij gebruikt het nummer wel constant, dus ik denk dat die merch daar wel op gebaseerd is.

Voorbeeldje:

1 like

Over oa het kopen van likes en volgers:

even kijken via socialblade wie zich hier schuldig aan maakt :lying_face:

Wat is dit joh…

Smaken verschillen hoor, maar vind dit echt verschikkelijk…
2 likes