Hahaha ik dacht over dat hoofd precies hetzelfde maar durfde het niet te posten 
Nouja ik zou ook best verbaasd zijn als een kapper zon soort croissant naast Mn jukbeen hing en het een Krul noemde.
Jesses wat lelek
Ik heb ook nog niemand gezien die met dat ding mooie krullen krijgt en t kost mooi âŹ500. Daaaaag
haha mijn bovenbuurvrouw blijkbaar (liggen altijd vet veel pakketjes), en zij is gewoon een degelijke student van midden 20
Vanaf minuut 22 gaat enzo zijn geheime lover opbellen. Wat awkward zeg haha.
Wel echt stoer van die meid om dit te doen.
Bepaald?! 
//juf modus uit
Van die nieuw geld-Rotary vrouwen-van die van hun man (sorry, hubby) een dikke flap zakgeld krijgen per maand. Je herkent ze aan Josh V of Supertrash, Michael Kors tassen, heel veel make-up, en een walm parfum waar je een kilometer verder nog misselijk van wordt.
Lol ik heb Rowenna lesgegeven 
Kan zo in een Tell Sell reclame!
âIts SOOOOOO amazinggggâ
Voor mijn gevoel heeft ze iedere week een feest voor dr kind. En die spullen die ze krijgt en alles met Alexisâ haar naam erop. Mijn god
Mij was het idd ook opgevallen dat Josh haar altijd Lexi noemt haha
Verder vind ik dat feest echt zo een veredeld kraamfeest. Zo onder het mom van âkijk mij ik heb een baby en veel geldâ
Deze live versie is ook dik geautotuned of ligt het aan mij?
Nee, dat ligt zeker niet aan jou. Heel dik geautotuned. Zo lelijk.
Nee, volgens mij niet. Ze zit er af en toe naast door de zenuwen.
Ja maar autotune corrigeert niet als je vals zingt he? Het legt een soort filter over de tonen heen waardoor het gladgestreken wordt, maar als je vals zingt dan hoor je het nog steeds. Ik zag in haar vlog dat ze inderdaad behoorlijk zenuwachtig was. (Zou ik ook zijn)
Ze klinkt alleen zo anders dan wanneer je haar hoort zingen met die zangcoach. En voorheen zong ze wel eens in haar vlogs en dan dacht ik; ze kan best lekker zingen! Maar met dit nummer heb ik dat helemaal niet meer.
Nee, ze lijkt haar keel ook dicht te knijpen ofzo. Het klinkt een beetje geforceerd daardoor
Ja dit kwam ik ook melden. Wow wow wow.
aaah Annemerelâs project vind ik zo vet, en nu heeft ze tot haar boek release korte videos over het hele proces en het ziet er zo professioneel uit. Kan niet wachten! Maar ben dan ook wel een sportfan
EINDELIJK doet ze iets vernieuwends en is het geen spon. Ziet er echt heel professioneel uit inderdaad!
Ben ook heel benieuwd naar de vervolgdelen, eindelijk meer informatie! Heel tof