Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Begrijp haar punt ook niet helemaal?? Zij kan niet omdat zij dan werkt en hij kan ook niet omdat hij dan werkt. Hoe zo is dat bij hem dan gelijk zo een big deal

Dit is en blijft mijn favoriet.

12 likes

Kan het echt niet handelen dat Bonnie telkens overal aan zit in die adventkalender die ze voor Lisa maakt.

7 likes

Mini Sjors

1 like

Dit hadden koen en sander moeten weten. Ja hij lijkt echt mega veel op sjorsch alleen heeft die een wat meer ontwikkelde neus

2 likes

Ik vind dit tot nu toe best een leuke video (Lotte is leuk hier!).
Maar het stukje bij 5.10 is ZO Bonnie en gierige/zuinige mensen zitten zo in mijn allergie :weary:

30 likes

Die Laurens van Romee heeft zo’n accent als hij Engels (probeert) te praten? Ik vind hem steeds zo slecht in die vlogs :sweat_smile: anotter deej anotter trik.

3 likes

Ooh ik dacht dat dat een beetje een grapje was, ik praat ook weleens zo Engels voor de grap :stuck_out_tongue: ik ga er vanuit als je in New York woont je niveau van Engels toch wel ieeets hoger is haha (maar misschien ook wel niet)

Vorige week keek ik ook voor het eerst de vlog van Romee en dat accent van Laurens was ook het eerste wat me opviel, maar ik vind Romee haar Engels nu ook niet bepaald super. Terwijl zij, neem ik aan, toch nog meer engels moet praren dan Laurens.

2 likes

Heb gister die Shoplog in New York van Diana gekeken, maar zat me echt te ergeren aan van allerlei onzin. Zo zegt ze; dit is de eerste keer dat we in Brooklyn/Williamsburg zitten, normaal altijd in Manhattan. Alsof ze er zes keer per jaar komt. Maar goed deze ergernis gaat misschien nergens over. Over naar de serieuzere; die koopdrang van haar is echt niet te kort, allerlei items die niet goed staan of ze zelfs niet ‘echt’ leuk vindt, waar ze dan toch heel serieus over nadenkt om te kopen. En ook die uitspraak over die gruwelijke tweedehands discoblouse; deze is vast heel leuk te styleeehh. Urgh rillingen

10 likes

Al met al vind ik het een beetje infantiel en zonde van je tijd in New York om vooral te focussen op shoppen en geurkaarsen

6 likes

Neeee!! Je moet doen wat ik wil

88 likes

[ Sanneke :cherries: ‏ @ Sanneke89
Vandaag boek over zwangerschap binnen gekregen en gehuild bij een zwangerschapsvlog.

Retweet

Like

2

1 like

Tijdens het kijken van de stories van Nienke plas, deed ze me denken aan Glennis Grace. Hoe ze praat en doet.

Meer mensen die associatie?

44 likes

Niet weer de eeuwige discussie over wat anderen op hun vakantie doen en wat JIJ had gedaan als je er was of wat JIJ hebt gedaan toen je er was…

5 likes

Ja!!

1 like

Ik dacht ook dat het zussen waren? Ooit ergens voorbij zien komen maar kan het nu niet terugvinden, dus nu twijfel ik haha

1 like

omg dit ben ik

Ja! Ook zo schreeuwerig haha

1 like

Neeee haha ze noemen elkaar valse stiefzusters omdat ze van iedereen horen (en zelf wss ook zien) dat ze op elkaar lijken.

1 like