Nou ja volgens mij bedoelt ze alleen een like van mensen die haar persoonlijk kennen. Dat zou ik ook minder vinden, maar goed bespreek dat lekker face to face.
Ahhh dat nummer van Qucee voor zijn dochter is lief.
Hahah in mijn insta-lijst net zo. Maar die heet dan ook nog eens “mamavan” dus die zal wel diehard fan zijn van wilvantien en tienvanwil
Dit is wel wat voor mij op het forum. Vooral die 2e.
PLOTTWIST: misschien gaat dit wel bij alles wat ze schrijft zo? Dat ze het helemaal niet negatief/ondankbaar/onrealistisch bedoelt maar gewoon heeeeeeel slecht is in zichzelf helder uitdrukken.
Ik ben nogal tegen de gewoonte van vloggers om hun kinderen herkenbaar in beeld te brengen, maar ik begin een beetje een uitzondering te maken voor het dochtertje van Monica. Wat een suuuper schattig kindje echt, daar gaan mijn principes bijna van overboord. Zit af en toe gewoon met een glimlach te kijken.
Ik vind het oprecht zo sneu dat ze zich altij in de slachtofferrol weet te kruipen. Ze vat letterlijk alles negatief op en het is nooit goed
Nee mezelf! Haha
Huh ik weet niet of dit een grapje moet zijn, maar Sanne retweette dit bericht van haar vader. Vind het maar een gekke opmerking
Nope, ook niet, wat ik van haar meekrijg hier maakt me niet bijster enthousiast haar te volgen. Ik bedoelde d.ail.yl.in. niet een hele grote influencer, maar ooit wel blogger
Jill ziet er hier zo anders uit wow…
Maar na 4 weken een cursus illustrator / InDesign / Photoshop ben je nog geen ontwerper.
ja ik vind dus dat ze er zo anders uit ziet op al haar insta foto’s, maar toen zag ik laatst dit filmpje bij concentrate en daar ziet ze er wel gewoon weer meer ‘normaal’ (zoals vroeger) uit
Vond haar af en toe echt lijken op Pleun Bierbooms maar nu ik foto’s op ben gaan zoeken van Pleun kan ik geen goede vinden 
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.