i feel you
Hahahaha oops ik ben vormgever maar vind die spatiëring dus echt niet storend of lillek. Vind het vooral storend dat ze meteen doet alsof dit een grafische skill is.
Dat had ik inmiddels begrepen haha. Over wie gaat het dan?
Edit: ik bedenk nu dat je misschien Zanike bedoelde, maar die viel in mijn hoofd even buiten de categeroe influencers 
Ik soms ook niet, maar de laatste tijd word je er wel mee doodgegooid op ‘trendy’ verpakkingen en toestanden. Word er een beetje gaar van inderdaad dat dit een ‘grafische skill’ is door wat vakjes te trekken en l e t t e r s k e i v e r t e z e t t e n.
O m g
I’m speechless
Ze wordt verdrietig van mensen die haar sterkte wensen via social media? Ik weet niet eens wat ik hierover moet zeggen?!
Ja echt, zullen we een gofundme doen om een ballon via greetz te sturen???
Wil ze mensen aan de deur met bloemen en een fruitmand? Wat wil je van mensen joh?!?!?!
Ik moet gewoon op mijn handen zitten om niet op haar te reageren maar wat schiet ik ermee op?!
Doe doe doe doe doe
Echt onbegrijpelijk… Ik vraag me echt af wat ze wil. Vindt ze dit nog te weinig kaarten ofzo? Ik vind het nog knap dit aantal kaarten want iedere tweet die ik van haar zie heeft 0-2 reacties of likes. (en ook haar Instagram is niet mega populair)
Wat een ondankbare aandachtsgeile teef
Excuses voor mijn taalgebruik
Je kan niet verwachten dat mensen doen wat je verwacht 
Hartjes voor jou <3
Ik hoop nog steeds dat dit een grap is. Je kan toch niet serieus zulke verwachtingen hebben?
Lekkere reactie wel. Ben benieuwd of ze reageert. Zal wel niet, en als ze wel reageert is het iig niet haar schuld!!!
Ja dat hele verongelijkte, tegenover iedereen. Ouders, vrienden, volgers. Altijd dingen afdwingen, omtrent haar verjaardag etc - mensen moeten haar groots en meeslepend verrassen en nooit iets groot genoeg. Ik vind het ook zo MOEILIJK irritant
Wowowow. Echt hierom blokkeren, ik vond dat je het netjes verwoordde!
Dat is mooi. Dat doe ik ook bij de namen van mijn pinterest boards. Ik ben parttime pinterest board artist ja,
Je hebt ook gelijk maar soms ben ik alsnog verbijsterd.