Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Oooh haha ik legde die link echt niet

Ik ben dat gedoe over algoritmes beu. Vooral dat dat per se met de volgers gedeeld moet worden.

5 likes

dankje

1 like

Ennnnn weer een spon van annemerel. Nog om en om een instagram post gesponsord. P

Yourlittleblackbook :sweat_smile:

Vergeet de Avocado Show niet, of The Corner Bakery!
Ekte nieuwe hotspots

2 likes

Algoritme is ook echt aangepast! Vriendinnetje van mij is influencer en zij heeft er best veel last van (net zoals haar andere influencer vriendinnetjes)

2 likes

Darcy heeft een nieuwe vriend

Heb geen zin om te kijken maar heb hier alsnog een mening over

50 likes

Ja ik kwam dit posten. Koen was vroeger Koningvlog en de beste vriend van Thomas… vind het heel apart dat nu de beste vriend van Darcy haar ex, stiefvader is van hun kinderen. Maar goed wie ben ik om daar over te oordelen.

2 likes

haha ja koningvlog ken ik ook nog van de oude tijden :open_mouth: , inderdaad beste vriend van thomas geweest. toen thomas en darcy nog met elkaar hadden en heel dat youtubekliekje (toen dusdavid nog opperbaas 1 was en dionne zijn vriendinnetje haha) er nog was haha. koen was zelf ook youtuber.

3 likes

Het valt mij wel op dat de meeste reacties toch positief zijn onder de video. Had eerlijk gezegd anders verwacht.

Denk dat veel reacties ook van (jonge)kinderen en tieners zijn, die hier heel anders tegen aan kijken en er (nog) geen problemen in zien.

1 like

Ik dacht een keer gelezen te hebben dat negatieve reacties worden verwijderd door Darcy.

Waarschijnlijk veel jonge tieners en kinderen die nog geen twee jaar geabonneerd zijn en de eerdere tijden niet kennen.

En daarbij, de meningen hierover zijn altijd verdeeld he!

Ik heb voor het eerst in tijden weer eens de vlog van claire aangezet, maar hahaha die diepzinnige blikken uit de taxi

die van anna ook gekeken, maar stoor me aan dat cutesy gedoe de hele tijd. Dat ze zo’n kluns is etc, jaaa we weten het!

3 likes

Dat zou een hoop verklaren. De gemiddelde vlog kreeg meer negatieve reacties. Weer niet of dat nu nog zo is. Kijk al een tijdje niet meer.

En dat het jonge kinderen/tieners zijn is ook wel waar, maar de normale vlogs kregen al best veel negativiteit, dus ik had het hier ook meer verwacht. Een tienerbrein is soms ook niet te volgen.

Ja ik las het ook? Heel apart, echt niet oké hoor? En ook geen andere willen want gedoe… stel dat het nog een keer gebeurt…

Denk dat Bonnie altijd verantwoordelijk blijft ervoor. Het is haar aangifte

MHeel leuk voor haar en koen dat ze helemaal happy zijn, maar hij was de beste vriend van Thomas. Ze waren jarenlang bevriend met elkaar (darcy ook met koen). Vind het toch best heftig hoor