Bleeeeeggghhhhh wat is die daddyhox een kwal.
Wat een ongelooflijk inspiratieloze poster muur bij Wil. Zwart witte plaatjes die zo inwisselbaar zijn dat ze overal konden hangen. Ook wel dom dat ze op insta zo staat te poseren op blote voeten dat ze die dingen ophangt, maar dat je in de vlog kan zien dat Djurre met z’n boor en waterpas alles heeft opgehangen terwijl Wil er met sokken aan (!!!) naar stond te kijken. Zooooo nep. Oh en dan nog iets, ik word helemaal krankjorum van dat Wil heel de tijd tegen ons kijkers: ‘jongens’ zegt.
Wanneer leren mensen nou dat het niet ok is om je hond in de auto achter te laten laat hem gewoon thuis als je hem er niet bij kunt hebben??
(@ De Huismuts)
Nou ligt wel aan het weer toch. Mijn hond is juist super relaxt in de auto dus soms als ik op visite ben en hij zit zich te misdragen dan doe ik hem in de auto. Wel alleen als het niet te koud of te warm is.
Nah ik vind dat wel zielig…
Maar die video van De Huismuts was sowieso in de zomer opgenomen en ze gingen gezellig een echo bekijken dus dan denk ik laat dat beestje dan thuis??
Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Ook zorg ik dat hij dan in het zicht is. Maar eerlijk gezegd gaat mijn hond dus gelijk slapen in de auto, dus ik vind dat niet zielig. Maar nogmaals nooit met hitte of kou voordat ik de dierenbescherming op mijn dak krijg.
Ja misschien is het wel gewoon een kut foto
Zelfde ervaring!
Ja nou ja die witte skeletposter was toch veel te druk voor in het nieuwe huis blijkbaar (hoe dan )
En ze vertelde ook dat ze een instagramfoto ging maken en daar minstens een uur mee bezig zou zijn zei ze, dus ze heeft lang nagedacht over die sokken denk ik
haha woow echt? Wat deden ze?
Ik snap haar stories niet echt, ze kan nog tot einde van deze maand de kwartaalaangifte doen?
Of ze heeft het over een boete van een eerdere periode.
Ja dan moet de vorige zijn inderdaad? Want voor deze heb je nog tot 31/10.
Ja ik schrok zelf namelijk effe en ging meteen narekenen haha moet m’n eigen aangifte namelijk nog doen
Darcy, Darcy, wat volwassen toch
Haha ja ik ook!
Ik ging ff op zoektocht maar op Thomas zijn insta staat dat hij ff offline door het leven gaat! De laatste foto op zijn insta
Ja, zou het hierdoor komen?? Dat hij geen foto’s e.d wil zien?
Ik lees steeds “daddyhoax”.
Ik denk wel dat dat meespeelt. Ook de reacties erop richting hem.
Echt he? Ik keek hun zwangerschapsvlog en eigenlijk maakte hij haar alleen maar de hele tijd belachelijk? En zij reageert daar nauwelijks op. Ik zou echt pissed zijn…