Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dit. Vind dat best een lullige aanname. Ik vergeet helaas ook veel en kan soms en zeker als ik heel moe ben niet op de juiste, soms meest simpele woorden komen en ik heb nog nooit drugs gebruikt in mijn leven, buiten 1 hijs van een joint. :’)

4 likes

Ja precies, ik heb nog niet zo heel lang geleden veel stress gehad en toen sliep ik ook heel slecht, werd ook angstig en toen had ik ook kleine pupillen zoals zij heeft (soms heb ik dat nog steeds in mindere mate). Toen werd er achter mijn rug ook beweerd dat ik drugs gebruikte wat dus niet waar was. Zoooo kut om dat te horen. Het kan trouwens ook dat ze medicatie slikt? Weten wij veel hoe haar leven en gezondheid is.

1 like

Heb je de video gezien?

Zondag nieuwe aflevering Jachtseizoen! :smile:

18 likes

Ik ben benieuwd!
Ik dacht dat Rico Verhoeven en Quicee iig mee zouden doen.

2 likes

Ja en Famke Louis, rapper Frenna, Anna Nooshin en qucee ook!

4 likes

Lijkt echt alsof ze aan de pijnstillers zit of pammetjes, echt zo traag en met dubbele tong praten idd!

1 like

Yes, dat stukje heb ik ook gezien. Met dubbele tong en heel traag praten is niet echt iets wat ik herken van CVS of moe zijn. Ik vind haar praten en uitzien alsof ze een beetje gesedeerd is.

1 like

Zeg ik ook helemaal niet.

Ik zeg nergens dat ik vind dat CVS ‘niet bestaat’ of dat ze dat niet heeft. Ik vind haar op die video, los van dat ze zegt dat ze moe is, gesedeerd overkomen. Zullen we het daarbij laten?

Hoe weten jullie dat? @keekie ook

Rico Verhoeven is in een oranje pak gespot in Bergen op Zoom met een camera, haha. De rest weet ik niet!

10 likes

Volgens mij gezien op insta

1 like

Op instagram staan foto’s van ze in oranje pakken en met een cam op een selfie stick!

2 likes

mhhhh Annemerel’s book better be good want de vlogs zijn echt inhoudsloos. Ben dol op alle hardloopverhalen maar zelfs nu ze weer loopt meld ze daar niks meer over en doet ze al-les met Tuurman

9 likes

Rico Verhoeven lijkt wel de nieuwe maan. Hij is overal lijkt wel.

33 likes

Maar nooit genoeg!

3 likes

Hahahaha ja ik moet nu al lachen als ik aan hem denk. Hij heeft ook een baby gekregen recent, zo lief. Ik vind Stephanie/Stefanie? ook zo leuk en dat andere kindje

1 like

Ik baal gewoon een beetje dat Hans & Shifra’s Amerika vlogs afgelopen zijn… Nuchtere mensen, geen onnodig gegil en de juiste afwisseling van ‘sfeer’- en ‘praat’ beelden!

11 likes

Heb nog nooit een boek van haar gelezen dus dit is een vooroordeel. Als ik haar blogs lees en haar vlogs zie vraag ik me af hoe boeiend zo’n boek is.

3 likes