Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dit vind ik ZO treffend hahahahahahahhaha heerlijke vergelijking

2 likes

Ja echt super rauw

1 like

Iemand die Lily Melrose (UK vlogger) kijkt? Volgens mij zit ze echt aan de drugs/alcohol, het lijkt echt in haar laatste filmpje dat ze onder invloed is (in 2e helft van de vlog). Ze komt niet uit dr woorden en praat super sloom, kijkt ook niet helder uit dr ogen. Op GG wordt ook al een lange tijd gespeculeerd. Echt sneu.

Ik was weer eens verdwaald op YouTube en kwam kingalert tegen. Ik vind het nogal wat hoe hij afsluit met Darcy. Niets willen zeggen, maar eigenlijk toch wel. Zeg dan gewoon niets als je het netjes wilt houden. Snap die noodzaak nooit om het dan toch te zeggen. Interessant doen?

Ik vind hem echt het afvoerputje van NLs YouTube. Hij stookt, suggereert vanalles, vindt zichzelf heel belangrijk, doet alsof hij een koning is en dan zegt hij opeens dat hij levenservaring heeft omdat hij 41 is. En hij stookt dus bij KINDEREN.

15 likes

Ja dat is dus precies wat ik niet snap? Waarom moet je laten weten dat je alles weet, maar het niet wil zeggen en vervolgens gewoon wel die roddel de wereld inslingeren?

1 like

2wmn gaat naar Utrecht voor een advertorial. Vervolgens gaan ze shoppen in Hoog catherijne (Hun volgers schijnen gezegd te hebben dat dat leuk is. Iemand moet me uitleggen wat er leuk is aan een te druk, vrij sfeerloos winkelcentrum vol grote reclameborden van winkels die ze in Groningen ook echt wel hebben), ze duiken even de stad in voor wat casual troep in de my jewellery winkel, gaan lunchen bij de bistro op het centraal station (ik kan zo twintig lekkerdere en sfeervollere plekken aanraden) en eten bij een indiaas restaurant waar ze al wel vaker over geschreven hebben. Het leven moet zo goed zijn als je voor dit soort onzin betaald wordt

16 likes

Kijk uit wat je zegt… Voor je weet ben je een gespreksonderwerp in haar Insta story. :rofl:

2 likes

ik zal vast een jaloerse kantoortrut zijn maar ik zou niet willen ruilen.

2 likes

Aangezien het NS #spon was neem ik aan dat de bistro op het station verplicht was.
De intro dat het sinds ze kinderen hebben zo moeilijk is om samen verder weg te gaan, maar dat een dagje samen winkelen altijd nog kan vond ik vreemder: hoe lang is het geleden dat ze naar Berlijn en Parijs zijn geweest? En dat hoorde ook nog eens in dezelfde sponserie haha.
Ik vind het op zich een leuk soort advertorials, maar nogal ongeloofwaardig dat ze het zogenaamd zooo fijn vinden om met de trein te gaan. Ze nemen anders altijd de auto haha

11 likes

ik volgde haar vroeger en heb net even de video bekeken, maar ze lijkt gewoon normaal of misschien een beetje moe? in de comments hebben ze het erover dat ze chronic fatigue syndrome heeft, dus misschien is dat wat je ziet?

1 like

Ze noemen het ook naar eigen zeggen een ‘productieve’ dag… Ze hebben 1 meeting en een spontane brainstorm op een terrasje. Verder zijn ze alleen maar aan het shoppen/eten :sweat_smile: Beeetje overdreven

8 likes

En een deel van hun salaris binnengehaald door in Utrecht te gaan winkelen en er foto’s van te maken! Alles is een kwestie van perspectief.
Het lijkt me leuk werk maar ik snap wel dat het anders is dan ‘gewoon’ een dagje gaan winkelen met een vriendin.

‘Ik moet vooe ckv een verslag schrijven dus ben ik naar een concert van Teske gegaan…’

15 likes

Edit: ‘Voor me lessen ckv ben ik naar een concert van Teske geweest…’

20 likes

Ik kijk haar vlogs uit nostalgie omdat ik haar blog/style vroeger zo leuk vond. Misschien ben ik naïef, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan de drugs zit.

Ik vind vooral die rugzak die Martine altijd mee heeft zo lelijk

Waar blijft de vlog van Co?

Wow, idd. Dubbele tong en ze spreekt woorden maar half uit ofzo. Sowieso is ze hier onder invloed van iets

Denk niet dat Lily onder invloed is als ze zegt dat ze chronic fatigue heeft (ook in de comments). Een vriendin van mij heeft dat ook en als ze zo moe is kan ze ook amper uit haar woorden komen en is ze super wazig. Lijkt ook altijd onder invloed maar is dat zeker niet, zijn gewoon de symptomen.

2 likes