Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Nou zeg dat, altijd dat liefelijke en oh kijk ons het toch zo leuk hebben en al die tig hartjes. Luf joeeee :heart: :smiling_face_with_three_hearts: blablablabla

:nauseated_face:

1 like

Lars heeft net iets in zijn instastory geplaatst. Ga er vanuit dat dat recent is…

Oke ik heb nu 1 minuut gekeken en ik vind haar nu al honderd keer sympathieker dan alle meestal hier besproken b/vloggers bij elkaar.

Wordt vervolgd. Nu weer op play drukken.

“Happy people make sad people sadder and sad people make sad people happier”

Haha, daar heeft ze een punt

13 likes

Dus die Nina (vriendin van) gaat een YouTube kanaal beginnen en werkt met Danny (ex van) samen? Geloof ik?

Best wel benieuwd.

“I’d rather look like dirty fuckin’ dog shit and have my personality than look like your fuckin’ average instagram model who has none”

Hear, hear.

29 likes

Wat een leuk kanaal dit! Ben inmiddels 4 video’s verder :sweat_smile: dankjewel voor de tip!

1 like
5 likes

Omg haha FINALLY. Ze praat wel ZIEK snel halleluja ik moet hier even van bij komen maar wauw ik wilde dat iedereen zo dacht. Al die praises altijd van ‘omg guuurl you’re so prettyyyy’ terwilj je soms gewoon denkt ‘nou ja nee, je bent niet per se pretty maar wel gewoon een leuk mens’ maar o wee als je dat zegt.

24 likes

Jaaa klopt ik ben ook fan!

1 like

Ik heb gewoon een beetje een afkeer van mensen die zoveel met ‘mooi zijn’ bezig zijn, ook die altijd zoooooooooo knap worden gevonden en daar dan blij mee zijn (ooh wat lief dankjeweeeeeel!) of die andere mensen zooooooooo knap vinden, ga weg. Iedereen is gewoon een mens en de een ziet er zo uit en de ander anders, lekker boeiend hoe ‘knap’ dat is.

Ik heb ook een hekel aan het woord ‘knap’ trouwens.

En ik associeer de term ‘knappe man’ altijd met van die gladgeschoren babyface types en onderbroekmodellen, nou als ik iets onaantrekkelijk vind :nauseated_face:

Ik wil echt rebelleren tegen 'knap.
Gelukkig ben ik lelijk dus kan het <3

32 likes
2 likes

Of nog erger: knappieeeee :heart::heart:
De eerste die mij zo noemt onder een foto ontvriend ik

17 likes

Die stylist Edith, ik vind haar echt prima, maar ik kan erg slecht tegen hoe ze praat. Maar ik kan ook niet precies de vinger erop leggen wat me dan zo irriteert.

Hebben meer mensen dit bij haar, of ben ik gewoon een zeikerd?

9 likes

Ik heb dit ook, want ik vind dit iets heel anders dan ‘mooi’ of ‘leuk’ en ik associeer knap met dertien in een dozijn tuttebellen.

1 like

Jeetje deel 8/8 van Shane’s serie is geüpload en die aflevering duurt gewoon 1:45u, dat is net zo lang als een film :open_mouth:

4 likes

Ik vind die vervelende fronzen godsgruwelijk irritant. Ze trekt altijd haar wenkbrauwen op en dat is wat ik slecht trek help

3 likes

Ah kut, ik wilde hem straks na Expeditie Robinson kijken maar ik moet morgen vroeg op…

Haha ja ik maak maar vast een start in de reclame’s van Robinson en kijk 'm op 2x afspeelsnelheid want anders duurt het me echt te lang :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kijk nu ‘Ik wil fietsen 2.0’ van Milan Knol. Grappig dat Enzo en Dylan mee doen maar dat stukje waar hij iets Chinees ‘zingt’ en Aziatische ogen creëert?
Wel slim dat hij nu zijn auto op deze wijze betaald.

1 like

Ik moest hierom lachen omdat ik dacht dat het een 4x duurder referentie was

11 likes