Maar, ben je dan dus eigenlijk 15 maanden zwanger? 3+9+3? Het wordt steeds heftiger haha.
Wel heel vreemd ja!
Ik kijk nu dus de vlog van cowiththeflow waarin Co bij Rachel langs gaat en pip een knuffel geeft (camera loopt nof) en besef ineens dat Pip echt opgroeit met drie volwassenen om zich heen die constant zichzelf aan het filmen zijn…
Ik heb me wel eens vaker afgevraagd wat dit voor beeld schetst bij kinderen van vloggers. Dat het maar normaal is om steeds alles te filmen? Om in the picture te staan? Aandacht krijgen? Ben heel benieuwd wat voor uiting dit uiteindelijk geeft als ze later ouder of zelf volwassen zijn.
Ja, net als dat zoonje van Lars V en Kelly L.
Ik heb weer eens een vlog van die laatste zitten kijken en heb echt zin om allerlei reacties te plaatsen over vloggen in de auto. Mijn god wat hersenloos.
SPOILER filmpje niet kijken als je jachtseizoen nog niet hebt gezien.
Spoiler jachtseizoen
Vond het echt een mega slim wat Kelvin had verzonnen. Ook al is het jammer dat iedereen voortaan vrienden klaar heeft staan, dit was wel echt gaaf geweest en had de reacties van stuk wel willen zien als ze de verkeerde zouden oppakken.
Idee Kelvin
Het idee wat Kelvin eigenlijk had willen uitvoeren was weer terug rijden naar Amsterdam en daar zou dan een vriend van hem met een motor en dezelfde schoenen als kelvin klaar staan in ook een oranje pak. Daar zou hij dan steeds zijn locatie laten doorschemeren en als stuk in de buurt zou komen die motor weg laten rijden zodat ze de motor zouden gaan achtervolgen en dan kon Kelvin dus een totaal andere kant op gaan (offline optie aan zetten).
Roosmarijn Koster heeft een Q&A gepost en ik vind hem echt leuk. Die meid stelt ook goede vragen. Gaat even verder dan ‘wat is je lievelingskleur?’. Ik ben benieuwd naar deel 2.
3+9+9 maanden zwanger???
Ik wilde juist net komen posten dat ik die interviewster heel vervelend vind haha. Beetje vooringenomen of zo en toch iets te therapeutisch, toen ze bijvoorbeeld zei ‘Ja, ik ga geen antwoorden geven in dit gesprek!’ Vind het juist leuk als een interview iets meer een tweerichtinggesprek is. Roosmarijn vertelt wel heel leuk en natuurlijk!
“Wie heeft de meeste abonnees?”
ENZO! haha, tuurlijk knippen ze dat eruit.
Haha, ik snap wat je bedoelt. Net even te veel therapeutisch Maar hierdoor wordt het wel een wat diepgaander verhaal.
Verwend, waarschijnlijk.
Zijn er eigenlijk dames die het boek van w&t hebben besteld? Ik zat te twijfelen, ben in sept zelf bevallen en het boek komt in nov uit begreep ik? Dan heb ik de 12 maanden zwanger er al onderhand opzitten dus voor de informatie hoef ik het niet te doen.
Ik wacht eerst de reviews af denk ik.
- Ik heb het boek besteld of ga dit nog doen
- Ik ga het boek alleen bestellen als de reviews positief zijn
- Ik ga het boek niet bestellen
0 stemmers
Zal ik een go fund me aanmaken? Als iedereen een deel van z’n zakgeld inlegt dan zal ik het boek voor jullie lezen en reviewen.
Ben wel benieuwd naar de meisjesnaam die Martine had voor Maik maar dat vind ik geen 30 euro waard haha
En ik ben ook heel benieuwd welke andere v/bloggers het boek krijgen om te reviewen.
Een meisje zou Joma heten natuurlijk
Of Jorine maar ik gok toch op Joma.
Nou, daarmee sla je de spijker op z’n kop. Ik weet niet wie haar heeft wijsgemaakt dat die kleuren haar goed staan? Ik heb (bijna) dezelfde haar- en huidkleur dus ik voel iedere keer een soort plaatsvervangende schaamte.
‘Shriva’?