Vera brengt in samenwerking met Boozy haar eigen kwasten uit.
Oh mijn god, nĂłg meer beige
Haha in de video beschrijft ze het als peachy nude. Op zân Maschaâs. Alles in haar video is ook weer beige.
Ik had rose goud verwacht ofso
Het etuitje heeft roségouden details.
50 tinten beige
Wij ook dit.
We hadden al onze vakantie geboekt en raakte daarna zwanger.
Wel heel blij mee want we zouden bijna met UIU beginnen, maar was wel meteen een ander soort vakantie.
Ging elke dag max half elf naar bed, voor ons doen echt vroeg.
En de hele vakantie was zoooo lazy.
Mensen om ons heen hadden het ook over een babymoon haha, terwijl wij het zelf gewoon over de vakantie hadden.
Wow ja en wat een raar pakje al houd ik persoonlijk ook erg van beige en vind de kwasten leuk hoor. Maar goed ik vind VC en Boozy sowieso ook leuk/sympathiek haha. Het is dat ik gewoon goeie kwasten heb, anders had ik het misschien wel gekocht.
Ik zie op Monicaâs instastory dat Zara Lizzy weer (nog steeds?) sondevoeding heeft⊠Zo zielig bij zoân kleintje
Ik vind het lekker om vlogs aan te zetten tijdens het thuiswerken, maar ik vind het allemaal weinig meer aan. Ik volgde Ik vrouw van jou een tijdje, maar ik vind die vlogs nu totaal niet boeiend meer. Zooo veel spon.
Hans en Shifra zet ik nog weleens aan, Monica ook en de laatste tijd volg ik ook Josh, omdat zij zover van mij afstaat dat ik het boeiend vind (âWe halen eten bij de KFC en laten vervolgens bijna alles staanâ). Ok, even jullie comments lezen om inspiratie op te doenâŠ
Die kleur werkt niet voor haar. Wat heeft ze aan? Lijkt net of ze een te kleine tanktop aan heeft en haar rechterborst (links voor de kijkers thuis) eruit piept en je zelfs een tepel ziet
Precies dit. Vaak ook wel naĂŻef naar mijn idee, krijgen heel vaak eten aangeboden oid en dan is het altijd âoh deze vrouw was zo gul en lief!â terwijl het altijd meer lijkt of die mensen er gewoon geld voor willenđ
Ik vind Vera bijna altijd ziek ogen omdat ze kleuren draagt die haar zo flets/bijna geel maken. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij draagt maar ik denk dat herfstachtige tinten en fellere kleuren haar zo veel beter staan dan pastel.
@Leukocyten
Leonie vindt zichzelf echt lekker.
Ik zit klaar voor jachtseizoen!
Ik ook! Met kalvijn zin in!
Helemaal one of the guys maar nog steeds sexy ofc.
Spoiler over Jachtseizoen aflevering 1
Naahhh wel echt een beetje een domper deze eerste aflevering⊠Had er zo veel zin in, maar Kalvijn is echt mega makkelijk gepakt. Vond het een goed plan van 'm, maar helaas dus mislukt en dat was dan ook nog de enige actie van de hele aflevering.
Huh ik kom net dit tegen in de comments van 2WMN
Dat heeft dus niets met Willemijn en Martine te maken, maar is een bewustwordingscampagne vanuit een organisatie die gezondheidsonderzoek financiert, de Nederlandse organisatie van verloskundigen en het TNO?
En de twaalf maanden betekenen precies het tegenovergestelde, namelijk ook de maanden voor een zwangerschap. https://www.knov.nl/actueel-overzicht/nieuws-overzicht/detail/bewustwordingscampagne-12-maanden-zwanger/2426
Zouden ze de naam dan niet geregistreerd hebben? Ik vind dit echt heel toevallig en vreemd, zeker zo tegelijk.