Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Lol dit was zo’n goed vermaak in de trein. Thanks for thissss

1 like

Terugkeren als reïnkanarie :joy:

Ik zat af en toe echt te twijfelen of je dingen niet erbij had verzonnen maar tegelijkertijd dacht ik dan: dit is zo raar, dit verzint níemand.

5 likes

Ik snap veel niet uit het boek, maar dat over die seksuele bezitterigheid dan weer net wel. Ik heb dat ook bij mijn vriend, vooral in het begin. Als er dan een ex-scharrel ter sprake kwam, dan werd ik heel territoriaal en wilde ik gelijk seks haha.

5 likes

Wauw wat is ze toch rauw

1 like

Pff ze stelt ook de hele tijd de vragen terug: ‘en jij?’

‘Hoe is het om Jamie Li te zijn?’
‘Leuk, voel me goed blabla. Hoe denk jij dat het is om Jamie Li te zijn?’ Huh??

8 likes

Nou gelukkig maar. Dit is veel beter.

1 like

Gelukkig heeft ze wel zelfkennis #altijdblijvenzeuren:

6 likes

Gelukkig voor de werknemer dat er proefperiodes bestaan. #rennen

29 likes

Blank is een woord met een positieve ondertoon, daarom werd het vroeger gebruikt. Blank = rein zeg maar. Alleen nu zegt natuurlijk niemand dat met die achterliggende gedachte.

3 likes

Oh dan begreep ik je vraag verkeerd (mij boeit het ook niet hoe ik genoemd word. Meestal is het trouwens geel)

1 like

Ik vind eerlijk gezegd mensen die moeite hebben met wit genoemd worden in plaats van blank ontzettende zeikerds. Get gewoon with the programme.

24 likes

Haha ja EENS. Stel je eens niet zo aan :raised_back_of_hand:

maar goed, back to youtubers: ik heb zo geen zin om naar Jamie Li te gaan kijken, ik vind haar zo wereldvreemd

Maar wat gaat Sanneke dan nu doen? Naast azijn pissen bedoel ik.

1 like

Dat noem ik: Jami Li’s probleem

12 likes

De heer heeft mij niet op de wereld gezet om losbandig te wezen.

11 likes

Het zaad kruipt waar het nie… ow wacht. Verkeerde.

18 likes

Ik vond het door haar domheid vermakelijker om naar te kijken dan een vlog van een willekeurige YT’er van de afgelopen tijd.

Dan wel ‘grammaticafout’ hè!

8 likes

Ben erg benieuwd naar de bruiloft van Sarah Rebecca. Vooral naar haar jurk ook!

4 likes

Als je het allemaal “zélf” wilt doen, dan heb je toch helemaal geen garantstelling nodig?

38 likes