Tbh het was 2 uur snachts en ik had een jointje op, dus ik heb dat vogelspotterstuk 4x opnieuw gekeken omdat ik dacht dat ik het droomde, maar nee was real.
om dat te kunnen kijken zou ik ook gebruik maken van verdovende middelen.
Sweater en weather rijmt helemaal niet eens
Best een tongbreker als je het vaak achter elkaar zegt
Iel ik haat overdreven Amerikaanse accenten
Kan allebei
Vreemde klauwtjes hebben ze ook allebei daar beneden.
Mooi ook die klauw die dat Bosje rozen dat pas over een week uit komt, lekker stevig vastgrijpt.
Was zij van zichzelf niet basisschooljuf? Want dan moet ze die herfsttafelkriebels natuurlijk wel kwijt nu ze niet meer werkt als docent.
HAHA ja de herfst tafel en de Halloween tafel en de kerst tafel
Ja die vreselijke riem die nog stamt uit hun Vanilia tijd
Ik kijk de nieuwe vlog van Bonnie en ik ben echt heel benieuwd wat haar plan is voor de toekomst. Ze voelt zich helemaal rot omdat ze geen afspraak met iemand heeft of kon maken overdag en Nick de hele dag weg is. Als hij ooit afgestudeerd is dan zal hij alle werkdagen weg zijn en als haar vrienden zijn afgestudeerd dan moeten die op werkdagen ook gewoon werken.
Ik vraag mij dat ook weleens af. Ze groeit ook niet echt, zoals bijvoorbeeld Lotte en Sarah wel. Dus het blijft dat een beetje zoals het nu is, lijkt me.
Ze gaf aan dat ze dan een baan zou willen waarbij ze meer sociaal contact heeft. Lijkt me dat dat wel goedkomt hoor. En daarnaast zijn er nog banen waarmee je op de ‘normale’ werkdagen gewoon vrij bent en in het weekend werkt, overigens geen idee of ze die mensen in haar omgeving heeft.
Maar ik vond haar ook wel erg dramatisch doen ja haha.
Huh Lotte en Sarah groeien toch ook niet? Die zijn al jaren bezig (vooral Lotte) en zijn het nog steeds net niet.
Ik denk dat Bonnie nog wel eerder potentie heeft om te groeien, aangezien zij altijd wel creatief is.
Ja oke, het is zo dat mensen niet per se alle dagen altijd werken (of op weekdagen) natuurlijk, maaar zoals ik het ervaar, merk je wel dat mensen het drukker hebben met werk/verplichtingen en ook als ze een dag vrij zijn, niet per se willen afspreken met vrienden. Het lijkt me dat de mensen in het leven van Bonnie dit (gedeeltelijk) ook gaan krijgen.
Ik hoorde dat van die baan/werkplek inderdaad maar ik dacht dat ze zei ‘als ik Nick niet had’, dus dat had ik gemist, maar dan denkt ze er inderdaad wel meer over na dan ik dacht!
Ooh ja nu je dit zegt bedenk ik me ineens weer dat ze inderdaad zei ‘als ik Nick niet had’, je hebt helemaal gelijk! Lijkt me dan misschien gezonder als ze nu ook al wat vaker met anderen werkt, Nick zal ook niet altijd vrolijk en vol energie thuiskomen neem ik aan (en zo wel, hoe dan?!).
Ja en sowieso heeft Nick hopelijk ook nog een eigen leven, al vind ik altijd dat zij wel echt veel samen doen. Maar goed dat is een aanname en mijn eigen perceptie.
Haha ja, nu merk je ook dat hij veel vermoeider is. Ik dacht altijd al: hoeee heeft hij de energie.
Ik bedoelde het dat Sarah en Lotte terugvallen op hun make-up en deals die ze daarmee sluiten. En dat betekent meer inkomsten. Maar misschien slaat dat eigenlijk nergens op.