Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vind die panterprint trui van ‘Tien’ zooo lelijk staan. Ik heb een pyjama/huispak met precies zo’n print en ik denk iedere keer weer dat zij ook in haar chilloutfit zit.

Heb trouwens ook nee gestemd, maar het kwaad lijkt al geschied. De ruime meerderheid zegt dat ze erop zitten te wachten :sob:

3 likes

Waarom zou je überhaupt nee stemmen als je haar niet eens volgt? Er zijn zo veel boeken in de boekenwinkel die je waarschijnlijk niet aanspreken.

Nu ben ik vast een keer de moraalridder maar ik vind dit echt niet kunnen.

3 likes

Ik vind het niet kunnen wanneer iemand zich voorneemt om een boek te schrijven over haar leven dat mensen dan speciaal naar haar account toe gaan om nee te stemmen, terwijl ze haar niet eens volgen en haar verhaal niet kennen ja. Vooral niet als je dan een beetje lacherig gaat doen dingen zegt als: ‘Haha wat heeft zij nu te melden’ terwijl ze dus wel wat te melden heeft.

Die poll hier moeten iedereen zelf weten.

16 likes

heftig verhaal. Ik vraag me af of het nu om de zus gaat die nu bewust alleenstaand moeder is, aan de andere kant. wat maakt het uit.

DIt moet echt heel heftig geweest zijn voor Martine.

Ik denk dat het qua inhoud best wel interessant kan zijn (in de zin dat ze wel stof heeft om over te schrijven), maar qua schrijfstijl denk ik dat ik het echt niet zou willen lezen. De dramatische manier waarop die face to face verhalen beschreven werden en dingen zoals die tekst aan haarzelf hierboven vind ik gewoon echt niet prettig.

20 likes

Superheftig verhaal. Had ik ook geen weet van. Ik begreep n.a.v. de posts hier dat het ging om een boek in het verlengde van die instastories van vandaag. En dat is allemaal helemaal prima als je dat zo voelt en zo liefdevol naar jezelf kunt kijken, alleen niet iets voor een heel boek imho.
Verkeerd begrepen dus.

2 likes

Het maakt me ook niet per se uit of iemand wel of niet een boek van haar wil lezen hoor! Ik reageerde puur op de mensen die kwamen vertellen dat ze haar niet volgen maar wel gingen stemmen.

Ja dat snap ik hoor! Het was niet bedoeld ter verdediging maar gewoon om nog iets anders bij te dragen aan de discussie.

1 like

Niemand. Ik ging daar vanuit omdat er stond ‘mijn leven en alles dat ik heb meegemaakt.’
*maar goed dat is niet eens de hoofdreden waarom ik het niet vond kunnen, want al schrijft ze een boek over haar drollen, ik vind het gewoon kinderachtig om te gaan stemmen als je haar niet volgt.
Het was wel de reden waarom ik het boek wel zou willen lezen.

Ik snap je maar vind het ergens ook kinderachtig of zeg maar puberaal van Martine om die poll op d’r insta te plaatsen. Het zijn grotendeels haar fans dus of course stemt de meerderheid op ja. Beetje bevestiging zoeken zo :sweat_smile:, bekend fenomeen wel onder de vloggers.

Maar het zal mij een worst wezen of ze dat boek schrijft, er liggen tig boeken in de winkel die ik nooit zou lezen.

5 likes

Levert sowieso komische content op als Tientje een boek zou schrijven. Bikkelharde onderwerpen doorspekt met inteelt fouten.

9 likes

Heb net weer dat heftige verhaal gelezen. Maar er komen wel meer vragen op. Je ziet dat ze een goede relatie heeft met haar moeder. Hoe zit dat nu? En haar vader zat nooit bij de gemeenschap, hoe zit dat dan met de relatie tot haar moeder.

1 like

Nee je bent niet de enige! Ik denk daar ook altijd over na als ik Martine’s ouders in beeld zie. Maargoed, feit dat ze online is betekent natuurlijk niet dat ze alles hoeft te delen, maar ben in ieder geval heel erg geïnteresseerd in het verhaal.

2 likes

Ja, ik deel je gevoel!

1 like

Dit artikel is wel uit 2014 he. Misschien besloot ze gewoon 1x haar verhaal te doen en is er sinds dien heel veel meer gebeurd, maar heeft ze niet meer echt de behoefte om dit te delen? Of misschien komt het in haar boek, wie weet.

1 like

Als ik het goed heb begrepen en ook naar aanleiding van de comments onder dat artikel. Gaat het om de zus die nu net een kindje heeft gehad haar man was het.Ze heeft volgens mij ergens wel eens gezegd dat ze zo blij was dat die zus toen een nieuwe man had gevonden (wat nu dus ook voorbij is). En die andere zus waarvan ze zoveel neefjes heeft is nog Jehova en die twee zussen hebben geen contact met elkaar. Martine heeft wel nog met iedereen contact, maar ze kunnen nooit allemaal samen komen.

Maar haar moeder heeft toch wel contact met de zus die net een kindje kreeg? Dat vertelde Martine toch dat die zus ook hoopt dat haar mama daar veel gaat helpen nu met de baby?
Dan zou die mama als JG toch ook geen contact meer mogen?

Vrienden van mij hebben ook een schoonzus die JG is. En daar is het “normaal” dat enkel de vrouwen binnen de familie aangesloten zijn. Dus haar vader en man zijn geen JG. Geen idee of dit iets algemeen is.

De man waar het over gaat is inderdaad de man van haar zus (renate) die pasgeleden een kind heeft gekregen (bewust alleenstaand?). Met haar trekt Martine veel op. In één van de (sister)tags die ze heeft gedaan schreef ze ook dat ze blij was dat haar zus eindelijk is gescheiden van haar man. Ze scheelt ook maar vijf jaar met Renate. Renate is dus vrij jong getrouwd.

1 like

Laat Martine dat boek maar schrijven, blijkbaar zijn mensen intens benieuwd naar hoe het zit

8 likes

Hier dus: https://2wmn.nl/2016/02/the-sister-tag/