Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dan zeggen ze dat zij in de ankers gaat, maar zij reageren pas echt raar. Alsof ze alleen haar willen interviewen als ze het domme doos imago wil dragen. Denk dat als een Johan Derksen of andere vent aan de telefoon hing en voor zichzelf opkwam Coen en Sander echt niet zo gepikeerd hadden opgehangen.

4 likes

Nou ja zeg, ik word gewoon boos van dat stukje met Laura op 538. Ben het zo met iedereen eens hier, terwijl ik Coen en Sander normaal eigenlijk wel leuk vind. Echt mega triest hoe ze reageren, en dan inderdaad doen alsof Laura fout zit.

3 likes

Ze zegt meer Lèvender… Ik spreek het ook gewoon lekker Hollands uit hoor. Versta sowieso sommige stukjes slecht in het filmpje.

1 like

Op de verpakking staat ook lavender ipv lavendel! Dus dat verklaart het wel denk ik?

2 likes

Jeetje wat een walgelijk puberjongens gedrag. Ze zegt alleen maar dat ze het jammer vind en dan maken hun er een hele scene van alsof ze het niet jammer mag vinden :’). Vind nog dat Laura netjes blijft, ik had waarschijnlijk echt tegen hun uitgevallen hoe ze proberen haar te overstemmen en het nog even een keertje extra afspelen. Is toch gewoon pesten :disappointed_relieved:

5 likes

Nikkie op tv op nl3 bij het programma vet gelukkig. Goede boodschap en leuk om d’r weer Nederlands te horen spreken.

9 likes

Wow heftig. En zij krijgt al zoveel shit altijd

Ik vond Coen en Sander eigenlijk wel grappig en Tsja waar is Laura nou helemaal bekend van? Dit Fucking ongemakkelijke interview, elke keer als ze fitje zei tijdens Shopping Queens Vip, toen ze deed alsof ze een dikke verloofde had, elke keer als ze haar eigen achternaam belachelijk uitpreekt en toen ze meedeed aan xfactor en Eric uit de jury heel ranzig op haar liep te geilen.

Vrij moeilijk om iemand met zo’n carrière heel serieus te nemen en überhaupt een programma waar uitgerangeerde sterren en YouTubers die helemaal niet kunnen boksen met elkaar gaan boksen.

Dat hele programma is een stom idee maar ja Laura krijgt er wel voor betaald en daar hoort dan ook promo bij, dan kan je best verwachten dat mensen je niet serieus nemen als je letterlijk niets hebt bereikt behalve followers en je baan is om mensen te overtuigen nog meer zooi te kopen en in elk programma opduikt.

Ik vind dit meer een geval Laura neemt zichzelf erg serieus omdat ze niet inziet dat veel mensen haar echt onwijs oninteressant vinden en niet iedereen fan is van haar en haar fitjes. Coen en Sander speelden twintig seconden af als grapje boeiend, ze had t ook gewoon kunnen negeren als ze zichzelf niet zo enorm serieus nam.

20 likes

Vind ik nog niet echt een reden om iemand uit te nodigen in je programma en vervolgens vierkant uit te lachen eigenlijk. Ik denk dat dit vooropgezet was. Ze lokten imo echt een discussie uit die er niet eens was. Een beetje interviewer gaat dan toch gewoon over op een ander onderwerp.

17 likes

Als ze gewoon had gezegd oké saaie grap kunnen we het nu over het programma hebben hadden ze ook gewoon verder gegaan met het interview, maar ze bleef er op doorgaan en toen hadden ze geen zin meer.

Ben helemaal geen fan van Coen en Sander verder, maar ik ben het wel met ze eens, had ook opgehangen bij zoveel gejank om niks.

7 likes

Wat is dat voor interview dan? Snap er geen reet van

1 like

Vind het ook een stom gedoe van Coen en Sander. Iemand opbellen zogezegd met reden A en dan vervolgens iemand zo voor lul zetten. En als die persoon daar niet van gediend is wordt dat natuurlijk sowieso weggezet als onsportief.

@Zemraluani het doet er toch niet toe wat iemand wel of niet bereikt heeft hoe je hem of haar behandeld? Ik heb ook vrij weinig noemenswaardige dingen op mijn CV staan, maar betekent niet dat men mij te pas en te onpas kan gaan uitlachen?

Zit nu een filmpje te kijken wat ze op youtube heeft gezet erover.

13 likes

Ik kreeg ineens een filmpje van Sophie Ousri op de achterbank bij twee andere YouTubers.
Ze verteld een relatie met Milan Knol gehad te hebben (een maand nadat het uit was met Jill).
Volgens haar was die relatie heel ongezond omdat ze niet bij hem mocht eten en hij haar naar de grond heeft gewerkt.

1 like

Hoe wordt ze hier op haar plek gezet? Ze bellen háár nota bene om over haar programma te praten. Ze belt niet zelf om even tof te doen.

16 likes

Hallo welke minuut

Wow wtf

8:15

Ja terwijl ze het later heeft over haar therapeut en dat ze in een inrichting heeft gezeten ofzo?
Ik vind haar maar een aandachtstrekker met dit filmpje. En dan zegt ze dat ze hiermee geen aandacht trekt… juisttttt

Inderdaad, wat een stelletje kneuzen! Heel naar.

1 like