Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja klopt

Maar ik vind de gevolgtrekking die hier vervolgens uit getrokken wordt heftiger dan bij een wil en tien die meer op de kwaliteit van hun werk worden aangesproken en vage zweverigheid ofzo. Sanne wordt denk ik als persoon meer afgeschreven? Ik weet het niet, iig stoort het mij meer als het om haar gaat dan om de andere dames. Misschien ook omdat zij op de een of andere manier toch een beetje met zichzelf in de knoop zit en iedereen serieus op de negatieve berichten in gaat (hoe kan je nou zo denken, etc)

4 likes

Ah ik vind haar ook zo leuk. Ze lijkt me zo lief en oprecht. En dat met oma Miep is idd heel grappig hahaha zo uitgebreid!

1 like

Toen ik het op Instagram zag heb ik het drie keer moeten lezen voordat ik doorhad dat ze het aan zichzelf schreef :face_vomiting:

Heb Wil en Tien een paar weken geleden ontvolgd op insta en snap nu weer precies waarom, heb ze ook totaal niet gemist

6 likes

Zoals?

1 like

Ik ga nu deze story opzoeken zodat ik NEEEEE kan stemmen

Edit: moest eerst door haar complimentjes klikken deze dedication ben ook echt teleurgesteld dat 72% ja heeft gestemd

Edit 2: sorry voor mn gebrek aan interpunctie

14 likes

Heb juist ook nee gestemd haha en momenteel heeft er al 74% ja gestemd. We kunnen ons dus binnen x aantal tijd wel aan een krabbenmandboek verwachten.

8 likes

Heb nee gestemd. Zat nog niet aan mijn haat-quotum van vandaag.

63 likes

Hahahahaha hier in elk geval 100% NEE, super

3 likes

Ik ben ook speciaal nee gaan stemmen. Ik moet er niet aan denken zeg. En dan zeker ook een luisterboek wat ze zelf inspreekt? Nee nee nee

13 likes

Haha wow gewoon 100%

1 like

FF is echt een veiligehaven op het internet, Bless jullie allemaal.

47 likes

Dus.

16 likes

Ik wel hoor! Zij heeft best een heftig leven achter de rug.

3 likes

Ik ken haar/hen alleen van hier, en weet nou dus niet of dit sarcastisch is?

1 like

Nee zij heeft best een heftig verleden. Wacht ik ga de blogpost proberen te zoeken want anders vertel ik misschien dingen die niet waar zijn.

Sorry ‘spannend’ was echt wel een misplaatste woordkeuze maar ik wist even geen ander woord. Heftig of triest is denk ik beter.

10 likes

Doet ze nu niet meer bij cherryfizz denk ik, want die hebben ruzie toch

Oh wow, inderdaad heftig! Dank voor het delen.

1 like

Haha, deed zojuist precies hetzelfde. En ik volg haar helemaal niet op Instagram. Maar please don’t, gewoon niet.

1 like