Je bedoelt jezelf en mij? Hahahha
Wtf, het is maar wat je graag wil delen met de wereld
Haha ja inderdaad. Maarja, je zal zoiets moeten wanneer je van youtube je baan wil maken maar je gewone videos blijkbaar niet boeiend genoeg zijn. Ze is in vrij korte tijd van 5 naar 10 duizend subs gegaan naar aanleiding van die 'het is uit’video. Dus mss denkt ze met meer juicy dingen te kunnen scoren.
Heeft iemand meegekregen waarom Laura Spon boos is op Coen en Sander van 538? Zag iets voorbij komen maar is helaas alleen een audifragment
Nou wat stom. Die kerels reageren ook veel te overdreven, ze zegt alleen dat ze het niet waardeert en zij schieten vervolgens meteen in de achteruit. Praten continu door haar heen. Ik krijg echt de kriebels van die twee klojo’s.
Ik ben een artikel aan het lezen voor m’n studie dat over influencers gaat. Nu hebben ze voor een onderzoek een fictief Instagram account gemaakt maar wel met foto’s van een echte influencer en ik vraag me zo erg af of dit Annemerel is of niet? Niet dat het verder heel veel boeit maar ik vind haar er heel erg op lijken en toch ook weer niet of zo
Dat in die auto een story opnemen: kan daar zo kwaad om worden. (Was toevallig bij mij in de buurt deze story)
Maar wat is er zo bijzonder aan dat Secret Garden shit? Waarom wordt zij zo boos daarop? Waarom haalt C&S dat erbij?
Waarschijnlijk kon ze het zelf ook niet (meer). Dus voordat ze ontmaskerd werd is ze zelf verdwenen? (Kende haar verder niet haha)
Ik zag de afbeelding voor ik je post las en dacht toen meteen dat is Annemerel. Misschien lijkt ze er gewoon veel op, weet het niet zeker.
ja echt precies dit. Zo zo kut. Vind 538 sowieso echt zo’n achterlijk radiostation geworden door dit soort fratsen
Ah dit is echt sneu voor Laura, het enige wat ze zegt is dat het jammer is dat ze dat laten horen? En dan doen ze zo triest en beëindigen ze het gesprek? Heel bijzonder…
Ik kan hier zo boos om worden. Ik snap niet zo goed waarom Laura zo’n afkeer heeft tegen dat interview (behalve dat het een nietszeggend interview is), maar die Coen en Sander wisten dat wel van te voren en gaan haar expres daarmee op stang jagen. En zodra ze voor haar opkomt (wat ik heel goed vind) ipv lief te lachen, dan doen ze net alsof Laura de dader is en zij zelf niks verkeerd doen…
Lijkt mij Annemerel ?
Dan zeggen ze dat zij in de ankers gaat, maar zij reageren pas echt raar. Alsof ze alleen haar willen interviewen als ze het domme doos imago wil dragen. Denk dat als een Johan Derksen of andere vent aan de telefoon hing en voor zichzelf opkwam Coen en Sander echt niet zo gepikeerd hadden opgehangen.
Nou ja zeg, ik word gewoon boos van dat stukje met Laura op 538. Ben het zo met iedereen eens hier, terwijl ik Coen en Sander normaal eigenlijk wel leuk vind. Echt mega triest hoe ze reageren, en dan inderdaad doen alsof Laura fout zit.
Ze zegt meer Lèvender… Ik spreek het ook gewoon lekker Hollands uit hoor. Versta sowieso sommige stukjes slecht in het filmpje.
Op de verpakking staat ook lavender ipv lavendel! Dus dat verklaart het wel denk ik?
Jeetje wat een walgelijk puberjongens gedrag. Ze zegt alleen maar dat ze het jammer vind en dan maken hun er een hele scene van alsof ze het niet jammer mag vinden :’). Vind nog dat Laura netjes blijft, ik had waarschijnlijk echt tegen hun uitgevallen hoe ze proberen haar te overstemmen en het nog even een keertje extra afspelen. Is toch gewoon pesten