Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Heb het wel eens op egf gezegd, maar nu heb ik geloof ik nog een soort van privacy, dus als je het echt graag wilt weten moet je maar een priveberichtje sturen

Ik vind die foto’s van Wilvantien en Tienvanwil met die boeketjes in Parijs zo stom! Ze hebben daar dus bloemen gekocht ( of even geleend?) om random foto’s te maken.
Zo wannabe! Echt en wat loop je dan in Parijs met die bloemen?
Huismoekes trying to hard, wannabe influencers.

sorry ik vind (vond) hun echt leuk maar ze proberen zo hard iets te zijn wat ze niet zijn. Ze moeten het volgens mij net hebben van hun girl next door gehalte.
Ja deze discussie is hier volgens mij al eens geweest maar die foto’s met die bloemen zitten zo in mijn ergernissen.

28 likes

Ik droomde vannacht over tienvanwil en de jahova’s :roll_eyes:

4 likes

Ja hierboven ergens

1 like

Jaaa en Hextian!

1 like

Tja je weet dat Coen en Sander bekend staan als mannen die zich als pubers gedragen. Heb zelf ooit als 11 jarig meisje toen tijdens Serious Request met Sander gebeld en toen vroeg die ook dingen aan mij die niet echt bij een 11 jarige hoorden. Net als dit fragment was het niet ongepast, maar wel op het randje.
Vind wel dat Laura het gewoon netjes aangeeft dat ze niet van hun gedrag gediend is. Meer kon ze niet doen.

5 likes

Maar Laura zat toen toch altijd te benoemen dat ze een ‘olifantenhuid’ heeft gecreëerd en dat kritiek haar niks doet :sweat_smile: en vervolgens maakt ze over elk schrijntje kritiek een video.

En ze moet nog blij zijn dat ze the secret garden en niet een andere video die van der op het internet staat hebben laten horen :joy:

5 likes

Hebben wij ooit afgesproken?

Alle vlogs die ik vandaag heb gekeken zit een gesponsord stuk in van die lays borrelmix dingen. Misschien zegt dat ook iets over het niveau video’s die ik kijk :joy::thinking:

8 likes

Hahaha, Annemerel ook. Heb het doorgespoeld :sweat_smile:.

2 likes

Ik vind dit ook geweldig. Wat een talent heeft die vrouw he. Ik spoel trouwens de video wel stukken door, anders duurt het mij te lang.

Sinds wanneer is dit topic alleen voor serieuze reacties

Hahah ja ik kijk via de tv en als ik door wil spoelen valt de tv altijd uit :sweat: dus ik onderga het maar gewoon.

1 like

Wtf?

13 likes

@NewBlood Ja beetje jammer die opmerking over Laura.

6 likes

Dat zeg ik nergens?
Ik ben sowieso niet van die platte humor maar goed.

1 like

Wauw die reacties onder die video van Laura over de Coen en Sander Show zijn niet mals :joy:
Een 17 minuten lange video waarin ze op 62 verschillende manieren zegt dat ze het niet pikt en dat het haar niet boeit

Haha ja maar ook echt in twee vlogs die ik heb gezien hadden ze ‘spontaaaan’ zin in een Mexicaanse avond met hapjes. Bij de eerste dacht ik nog van oké kan kan, maar bij de tweede dacht ik okeee daarom ben ik dus altijd achterdochtig. :roll_eyes:

1 like

Hahah ja dat kan je toch gewoon niet meer geloofwaardig noemen :joy:

1 like

Aaahhhhh hoe cute is Ronnie in de vlog van Vera :heart_eyes:

27 likes