Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Jullie matchen haha

7 likes

match made in heaven

Ze spreekt het op z’n engels uit zoals het op de verpakking staat, maar dan verpakt in een nederlands accent. Gewoon nederlands is het Lavendel

Ekdom is de aaaallerleukste! Ik reis ook altijd achter hem aan met de radiozenders haha. Heb hem ook weleens irl gesproken en echt een leuke vent, precies zoals je ook denkt dat hij is

5 likes

Frank vd Lende is de enige leuke nog vind ik. De rest wordt heel snel vol van zichzelf of verkoopt zijn ziel aan de commerciële zender. (Niet dat ik iets heb tegen naar een commerciële zender gaan maar je merkt bij iedereen dat het afdoet aan hun kwaliteit/eigenheid.)

3 likes

Dit en NPO 2 vind ik ook leuk

2 likes

Ik ben echt niet snel van het vrouwen moeten andere vrouwen supporten gebrabbel, maar in dit geval: zij heeft een video gemaakt die niemand anders aanging, vervolgens door een bizar laffe hacker aan de hele wereld getoond is en (waarschijnlijk) tot de dag van vandaag nog in de krochten van het internet terug te vinden. Ik begrijp niet waarom je daar zoiets over zou zeggen. Dit is precies het type denken dat de schuld bij de maker neerlegt in plaats van de mensen die hacken, verspreiden, downloaden en kijken.

26 likes

Ik vind radio helemaal niet meer zo heel leuk. Als ik hoor wat er tussen 11.00 en 16.00 word gezegd en wat voor vragen er worden gesteld denk ik who cares? Dat eeuwige gezeur over het weer of het weekend, wat iedereen zn plannen zijn. Boeiend. Kan me niet voorstellen dat een dj daar op zit te wachten, om het allemaal aan te horen. En dat de dj daar voldoening uit kan halen in het dagelijkse leven…

Kan me niet herinneren dat ik me hier vroeger aan kon ergeren. Herkent iemand dit of verander ik in een zure kantoortrut?

7 likes

Heeft ook niks met vrouwen supporten vrouwen te maken toch maar eerder met gezond verstand of mensen supporten mensen. Ik verbaas me er iedere keer over dat er nog genoeg mensen zijn die het niet opnemen voor het slachtoffer in dit soort zaken. Enige juiste om te doen imo.

4 likes

Nee, ik heb het m’n hele leven al. Maar misschien ben ik geboren als zure Kantoortrust #bornthisway. Luister radio voor de muziek, niet voor het gelul

3 likes

Ik ben ook van NPO 2 naar Radio 10 verhuisd voor Gerard! Love zijn programma, veel verschillende stijlen muziek, goede woordgrapjes en humor en leuke items. Luister het iedere ochtend. :laugh:

5 likes

Ik zie vaak wat filmpjes van Sanne Vloets oid voorbij komen, en vind dan het zien van wat ze eet wel interessant. Ondanks dat het mega cringe-worthy is soms doe ik wel wat inspiratie op. Maar zo naief als ik ben dacht ik dat ze dit écht thuis op nam. Niets is minder waar …

Heeft die ander toevallllig de zelfde keuken hahahaha. Modellen :persevere:

7 likes

Wonen ze niet in het zelfde huis? Als in een modellenhuis?

Daar had ik niet echt over nagedacht eigenlijk haha

Maar haar Engels? Ik vind het echt een heel raar accent dat ze heeft/zich zelf aanleert.

2 likes

Ik vind op de radio ook meestal enkel de ochtend- (06:00 - 10:00) en de middagshow (16:00 - 19:00) leuk. Tijdens de spits hebben ze lijkt mij de meeste luisteraars, dus dan zijn ook de leukste/populairste programma’s.
Als ik buiten de spits radio luister vind ik het meestal ook niets, tenzij het de Top 2000 is haha!

1 like

Beetje jammerwel…

1 like

Ook in de vlog van Vera…:face_with_raised_eyebrow:

32 likes

IMG_2389

Kan de beste overkomen

53 likes

Die broek zit echt raar bij haar kruis zo zonde. Soms heb ik het idee dat ze te graag hip wilt zijn. Maar zo zie je maar dat stijl niet te koop is.

1 like