Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze heeft ook echt alleen maar van die standaard reacties onder haar foto’s als:
Beautiful! Nice!
Blabla. dat dus.

2 likes

Het enige wat ik me bij Jennie en haar boshuisje afvraag is: hoe durft ze daar ooit 's nachts alleen te zijn haha. Ik ben praktisch opgegroeid in een boshuis en tot op de dag van vandaag vind ik het in het donker zo doodeng bij mijn ouders. In de winter is het vroeg donker en als je dan de hond buiten moet laten vind ik dat zo spannend haha. Maar goed, ik ben gewoon geen held met wilde dieren haha

32 likes

Ja dat is ook wel weer zo, ik vind die Lars wel leuk trouwens. :innocent:

1 like

Ik ben vast ouderwets maar ik vind het eigenlijk een beetje raar dat ze zo in detail op haar relatie ingaat terwijl de kinderen uit haar klas en hun ouders dit kunnen bekijken.
Ik denk dat een vloggende juf echt goed kan zijn om het enthousiasme voor werken in het onderwijs te vergroten, maar dit vind ik eigenlijk echt te veel persoonlijke details als je naast youtube een ‘gewone’ baan hebt.

42 likes

ik dacht altijd dat lotte en djamila beste vriendinnen zijn of in elk geval waren, is dat niet zo?

Ze is wel beste vriendinnen met Jamila, maar dat is niet MeisjeDjamila.

oowww hahaha oeps ik dacht dat altijd

1 like

Normaal hou ik van lange vlogs maar ik trok dit ook niet joh. Ik ken heel die charlotte niet maar wat bizar… ze deelt zoveel info van andere mensen en ze lult maar door en vloggen tijdens het rijden? Wat een imbeciel…

8 likes

Jaaaa ik vind die what everyone is wearing video’s zo nice van haar! Ze filmt zichzelf niet maar ze komt ook zo lief en aardig over en je kan zien dat ze er moeite in stopt. Ook de nieuwe video ziet er veelbelovend uit! (Nog niet gezien maar ga snel kijken)

Roosmarijn is zwanger!

48 likes

Yessss zat te hopen op deze video!

2 likes

Ontzettend leuk!

1 like

“Wij zijn zwanger”. Nee meid jij bent zwanger en jullie zijn in verwachting.

37 likes

Hoe ze het aan haar moeder vertellen, is zo lief!

4 likes

Ik vind het in principe echt altijd leuk als iemand zwanger is dus :partying_face::partying_face: maar ik heb echt geen ideeeeee wie deze meid is

33 likes

Ben nu de video van Roosmarijn aan het kijken. Wat is dit voor steenkolen Engels?

3 likes

Wat maakt het uit?

17 likes

Ik dacht dit ook wel beetje, maar mijn ouders zeiden altijd: je moet nooit iemand judgen op een taal die ze ‘maar’ als tweede taal kennen. Andersom spreekt Richie wss nog veel ‘slechter’ Nederlands dus dan is het al heel chill dat zij zich wel goed kan uitdrukken in Engels ongeacht of dat er soms
onhandig uitkomt

24 likes

Omg wat is hij leuuuuk!! Ik ga dit wel volgen, wat een super leuke gast zeg

2 likes

Ja hij is echt heel leuk en lief!