Het is kiezen tussen synthetisch feat #girlboss #iKwErKSamEnmeTkAtEMoSs en #kardashianklone
Ik ben benieuwd wat jennie nu gaat doen met haar boshut. Boomhuis. Hoe het ook heet. Ze zou er een blogpost over schrijven maar die is er nog niet
Ik ga niet stemmen want dit kan gewoon echt niet
Ik denk dat ze op facebook wel door het slijk gehaald zou worden maar op dit forum denk ik niet hoor. Hier hebben de meesten gelukkig een wat modernere mening. @grace (Hoop ik dan.)
Je bent nooit de enig… oh
Hahaha ik kan hier niet eens de credits voor opeisen! De i en de o naast elkaar dus geen gevatte woordspeling maar een typefout hehe
@Dojacat, ik wilde serieus ook bestellen nav de vlog. Vooral de BR ijs
Jeetje dat Mo pas 25 is geworden vandaag. Vergeet steeds hoe jong zij is
Marije van ditgebeurterals heeft een nieuwe serie, de serie heet: ditkantochnietvegan.
Voor haar eerste recept maakt ze 2 versies, 1 helemaal vegan en de ander gebruikt ze wel ei voor. Geef je serie dan een andere titel, of kies ervoor die versie met ei achterwege te laten.
Als ze zelf niet vegan is, is het toch niet zo raar om allebei de versies te tonen en te vergelijken?
Ik hoop dat veel mensen dan uiteindelijk kiezen voor de vegan versie natuurlijk, maar waarom zou ze de titel moeten veranderen?
Maar waarom zou je je serie vegan in de naam geven als je ook vega aan bod wil laten komen. Dan kan je 't toch beter dat kan toch niet vega noemen?
Ik wilde de video kijken, maar jeetje wat een irritante intro, gelijk weer uit gezet
Ik heb er trouwens even over nagedacht, wat ik er ook vervelend aan vind is dat ik als vegan een filmpje wil kijken met een vegan experiment, en ik daarbij niet hoeft te horen dat het dierlijke product er toch wel echt lekker bij is (wat btw wel de conclusie is)
Ik snap echt wel dat dat niet leuk is, maar ze maakt toch een vega èn een vegan versie?
En haar doelgroep zijn denk ik juist ook geen vegans, maar mensen die dat niet zijn maar er zo meer over leren en dingen willen proberen.
Als het kanaal “vegan recepten” zou heten zou ik het raar vinden als ze dingen met ei laat zien, maar dat maak ik nu niet uit de titel op, ook al staat het woord vegan er in.
Haha ik bedoelde eigenlijk ook niet letterlijk chique, maar dat is een uitspraak (toch?) dat je iets niet netjes gedaan/afgehandeld vindt. Ik vind haar verder inderdaad ook niet perse een chique persoon
Ik dacht altijd dat Bonnie dat was…(-studerend dan.)
Arme Josh V trouwens nu de kappers dicht zijn! Of nouja zij heeft het virus natuurlijk al wel (niet meer ziek denk ik) dus misschien is het dan een ander verhaal bij iemand die dat ook heeft ofzo? Want zij kan volgens mij echt niet zonder kapper toch
Ik vind Nayna Florence heel fijn om naar te kijken op het moment! Verder Lydia Violeta, unjadedjade, Hannah Elise, Eve Cornwell (al studeert zij niet meer aan een universiteit nu). Een aantal van hen hebben ook pas een youtubekanaal samen opgericht om ‘lessen’ te geven tijdens corona, dat heet the StudyTube Project mocht je geïnteresseerd zijn! Oh en als je ze nog niet kent kan ik Lucy Moon en Hitomi Mochizuki ook heel erg aanraden, zij studeren niet maar wel fijne sfeerbeelden en ik word altijd rustig van hun video’s.
Ik vind haar zo
Hahahha ja hoor, Bonnie versiert haar huis weer met kuikens en andere paaskitsch
Oh nee ze heeft weer haar paashaashaarband op
Ze zat toen in een programma over de Islam en was zo veroordelen over bepaalde mensen die het geloof anders zagen. En heb zelf niet veel verstand van de Islam maar zij is nou volgens mij ook niet het toonbeeld van de perfecte moslima. Maar dat was allemaal niet erg maar wel gaan huilen omdat andere twijfelden over een soort bedevaart. Sindsdien vind ik haar zo verschrikkelijk fake.