Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik kwam net op instagram Claartje Rose Cliteur tegen maar wat is er met haar gebeurd??

https://www.instagram.com/p/B8ZP3OSB2fR/?igshid=ao2usz40nokz

17 likes

Fillers gone wrong :scream:

3 likes

Dit vind ik niet ok :sweat_smile: vond haar echt een knappe meid maar nu weer zo’n duizend in dozijn mond… als ze er blij mee is, dikke prima natuurlijk maar ik vind dit zo’n zonde trend! Echt heel je gezicht verandert er door???

3 likes

Ja haar gezicht ziet er echt zo anders uit!

Oh, wow, wat heftig :pensive: Begrijpelijk dat hij dan een pauze heeft genomen. Ik dacht juist dat hij wat meer voor tv enzo ging doen. Volgens mij heeft hij ook een tijdje iets gepresenteerd bij SBS6 toch? Al was dat volgens mij wel dat geflopte programma met Albert Verlinde :sweat_smile:

Ik vond haar altijd een van de knapste instagram “meisjes” van nederland

1 like

Volgens mij is ze ook vrij veel afgevallen? Dat viel me eerder al op

Daarom is het ook zo raar dat Leonie dezelfde mening deelt als Aimee over het 40 uur in de week werken. Ze heeft zelf nog nooit 40 uur in de week gewerkt…
Zij is zelf de type millennial die Aimee beschrijft :’)

5 likes

Wow de persoon die dr lippen heeft gedaan moet zijn/haar beroepskeuze toch eens herbekijken denk ik…

8 likes

Ja dat zou ook mee kunnen spelen!

Ja dat denk ik ook ja. En volgens mij doet zij al best lang lipfillers, maar de verhouding onder/boven is een beetje messed up.

Even een dubbele post, maar ik zie opeens beatynezz op stories voorbij komen. Ik volg haar niet, maar zie dus dat zij haar rijbewijs heeft gehaald :scream: is zij al 18!!? Omg, dit kan ook in het ik voel me oud topic

4 likes

Hhahahaha bij haar denkt volgens mij iedereen “huh ben jij al 18, jij bent toch 12???”

7 likes

https://youtu.be/Wha9u7cRSvY en de reacties zijn weer uitgeschakeld…

1 like

Volgens Google is ze 17 oktober 17 jaar geworden. Dus nog geen 18. Wel ouder geworden inderdaad haha.

@wompie bedoel ik eigenlijk.

1 like

Ik dacht ja hoor weer een anti filler forum lid maar dit vind ik zelf lelijk :flushed: die bovenlip zo heftig vol en dan geen onderlip

5 likes

Ooh maar ik ben ook niet anti filler hoor! Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij of zij wilt. Maar was oprecht geschrokken omdat ik haar eerst zo’n mooi gezicht vond hebben.

Edit: het zijn ook niet specifiek haar lippen. Denk ook het hele gezicht wat ik zo anders vond.

Gaat Monica nu forever haar comments uitzetten op YouTube? :thumbsup:
(heb de vlog nog niet gezien)

9 likes

Wow haar wangen zijn ook helemaal ingevallen. Dat had ze toch helemaal niet? Ze was altijd wel smal maar deze foto lijkt het nog meer te benadrukken. Die lippen zijn echt niet oké.

:rofl:

8 likes

Ja en zij heeft met Enzo gewoond in een huis dat Enzo gewoon in 1 keer heeft gekocht zonder hypotheek dus hoeveel kosten zou zij destijds gehad hebben aan die woning? En dr halve huis is spom en op insta zal zij ook wel een paar duizend euro per spon krijgen met dr 1,4 miljoen volgers.

4 likes