Ik vind het vooral jammer dat Monica hier zich nu zo publiekelijk over uit laat. Ik had het idee dat ze sinds de geboorte van Zara Lizzy wel een stuk volwassener was geworden. Hoe ze de breuk met Lars in eerste instantie oppakte vond ik ook respectvol. Maar na dat hele boxing club verhaal en nu dit, nah. Toch een beetje vergist in Monica. Niet chique.
En ik hoop op scheidingen, meer werk voor mij
Als voetballer van Lars zijn niveau heb je die keuze niet. Hij kan wel leuk zeggen ik ga op een lager niveau voor minder geld in Europa spelen maar geen club en zaakwaarnemer gaat daar mee akkoord wanneer ze weten dat ze speler voor een veel hoger bedrag kwijt kunnen in bijv zuid Korea. Een bekende van mij heeft op hetzelfde niveau als Lars gespeeld en als je zijn verhalen hoort over wat er achter de schermen allemaal speelt. Er zijn heel veel mensen van een speler afhankelijk en geen van die mensen gaan vrijwillig akkoord met minder geld. Daarnaast zal Lars nu genoeg geld moeten verdienen wil een hij een tijd vooruit kunnen. Voetballers zijn vaak ongeschoold dus het niet zo dat hij na zijn carrière zo bij een bedrijf aan kan kloppen voor een goed verdienende baan.
En wat iemand anders ook al schreef: Monica wist waar ze aan begon. Lars speelde al in het buitenland toen ze een relatie kregen. Ze wist ook hoe zijn relatie en omgang met Mason en zijn moeder was en daarnaast heeft ze ook wel eens in interviews aangegeven niet met Lars mee te willen als hij een transfer naar het buitenland zou krijgen. Dan vind ik het niet zo chique om nu hem aan te vallen dat ie doet wat bij zijn werk hoort.
Binnie. Weet niet of je dit bewust hebt gedaan maar ik hou ervan.
Hoezo klopt hun tijdlijn niet?
Wat ik zielig vind is dat Zara-Lizzy hier uiteindelijk de dupe van is, of de ruzie nu in scene gezet is of niet. Nu krijgt ze dat uiteraard niet mee, maar ze gaat over een paar jaar toch te horen krijgen dat haar ouders hun ruzies openlijk uitvechten.
Waarom kan Bonnie zichzelf niet vermaken… Ze is toch ook enigs kind waren haad ouders haar dan 24/7 aan het bezig houden met taakjes ofzo.
Weet wel zeker dat ze volledig door het slijk gehaald was. Los van Monica’s situatie: We vinden het echt enorm vanzelfsprekend dat moeders de zorg in welke situatie dan ook opvangen. Ons hele systeem draagt dat waardeoordeel ook uit. De bijdrage van moeder en vader in de opvoeding wordt nog lang niet als gelijkwaardig gezien.
Wil niet zeggen dat er geen scenario’s bestaan waarin ouders samen beslissen dat een ouder wel aan de andere kant van de wereld kan werken. Maar als een vader had aangegeven terug te komen op die beslissing, was van een moeder allang verwacht dat ze alles uit haar handen had laten vallen en zou omkeren.
Speaking of Monica, zij draagt wel eens van die sportkleding/huispakken. Ik doel op zo’n zwart setje met een kolletje die een rits heeft. Weet iemand wel merk het is?
Het is echt verschrikkelijk. Als de dat spel gaat kopen, kan ze het niet samen doen. Maar ze wil het wel af en toe aan hem laten zien?!? En dat stemmetje soms. Ik vind haar heel kinderachtig overkomen. Veel meer dan in haar andere vlogs.
Bedoel je dit? https://www.stronger.nl/nl/
Volgens mij was dat haar spon laatst, zag er meerdere influencers mee.
Nee, dat is hem niet helaas. Dit is de top in ieder geval:
Ik kan alleen de vlog niet vinden waarin ze het merk noemt.
Ik heb op beiden gereageerd. Ik vind Monica dus echt niet chique bezig, want ik denk dat je dit soort dingen gewoon lekker in de privesfeer moet uitvechten. Wat dat betreft ben ik het eens met iedereen die te doen heeft met Lars. maar meer algemeen gezien vind ik het dus enorm begrijpelijk dat je boos bent als je alleen achterblijft met de zorg voor een kind. Ook als je daar in eerste instantie wel achter stond.
Als je de tag #joshv op instagram zoekt krijg je een beeld van de doelgroep. Voornamelijk mensen die een carrière als influencer ambiëren, tieners en hippe veertigers
Daar hebben we hier een keer een minionderzoekje naar gedaan en toen reageerde twee FF’ers of zo dat ze iets van Josh in hun kast hadden hangen.
Nee ik ben te dik en vooral te arm voor haar kleding
Zozo misschien openbaart dit nog een witwaspraktijk
ik ken ook niemand die haar synthetische troep zelf koopt.
Dezelfde mensen die Reinders dragen
Voor een jaar lang vind ik het minst erg om kleding van ____ dagelijks te dragen.
- Reinders
- Josh V
- Nikkie
0 stemmers
Kan hier eigenlijk niet tussen kiezen