Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze zat toen in een programma over de Islam en was zo veroordelen over bepaalde mensen die het geloof anders zagen. En heb zelf niet veel verstand van de Islam maar zij is nou volgens mij ook niet het toonbeeld van de perfecte moslima. Maar dat was allemaal niet erg maar wel gaan huilen omdat andere twijfelden over een soort bedevaart. Sindsdien vind ik haar zo verschrikkelijk fake.

2 likes

Nee.

Naar aanleiding van Bonnie die haar huis voor Pasen versiert. Doen andere mensen dit ook? Paaslepels, konijnen, kuikens, paasdiadeem,…
Ik versier alleen mijn huis voor kerst. Voor de rest ziet het er meestal hetzelfde uit :joy:

19 likes

Ik heb 2 haasjes gekocht bij de action. Zet meestal wel iets neer, maar mn stenen kerstster + kerstboompje staan er ook nog steeds

1 like

Als ik later een mooi huis heb komt er in elke hoek zon mini kuikentje. Die vind ik fantastisch. Verder komt er geen enkele kerst, herfst , wat dan ook prularia in mn osso mi mang.

15 likes

Vroeger hadden we dat wel, paastakken met hangers erin, eitjes haasjes en kuikentjes enzo. En we mochten altijd op het raam iets schilderen, ook een ei of paashaas.

8 likes

Nee, dat doe je alleen als je de pabo hebt gedaan en dat soort fratsen nog niet uit je systeem hebt.

87 likes

Pfff nou zeg

4 likes

Heb ik je pabo hart gebroken?

7 likes

Gaat het goed? Klinkt wat ongezellig dit.

1 like

Ja nu je het zegt… dat is wel zo inderdaad!

Absoluut niet

oh was niet serieus bedoeld, was een geintje

5 likes

Ik heb een hele paasstellagggggggggggge

43 likes

:ok_hand:t2:
5 likes

Jaaa maar jij hebt een kind = goed excuus.

Neehoor iedereen moet het zelf weten maar wtf is een paasdiadeem?

1 like

Paastakken met hangertje erin, ieder jaar al zolang als ik op mezelf woon.

2 likes

Grinnik

7 likes

Ik zie ineens bij een paar instagrammers dat ze heel veel bloemen hebben gekregen van een of ander bloemenmerk. Kan me voorstellen dat er bloemen over zijn nu maar hoop vooral dat ze overtollige bloemen ook aan zorgpersoneel oid hebben gegeven ipv alleen aan Instagrammers die nu letterlijk niks voor de samenleving betekenen.

22 likes

En toch denk ik dat veel mensen nu die bloemen op een story zien en denken ‘hey ik ga ook een bos bestellen!’

3 likes