Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Oh god, ik vroeg me al af wat dat was. Wat doen ze dan, gestolen tweets voorlezen?

3 likes

Ik vond het ook vreselijk terwijl ik haar vlogs mega leuk vond (en nog steeds wel leuk vind maar wel minder haha) Het is dat er geen pauze was maar anders was ik oprécht weggegaan :weary:

Maar leuke cadeau, veel plezier!!! :joy::kissing_heart:

3 likes

Het jammere cadeautjes topic

Ik verwijs je graag door naar dit topic

33 likes

Hahaha mijn beste vriendinnetje vond het dus echt helemaal geweldig en haar vriend vond de show ook grappig. Ze hebben zelfs heel lang gewacht op een foto met nienke dus dat zegt genoeg over hoe fangirl ze is :joy::joy: ik had ook kaartjes voor die show maar vond haar vlogs al irritant dus we zijn uiteindelijk nooit meer gegaan en op een terras gaan zitten lol

1 like

Nou, allereerst proppen ze een zaal vol pubers en kortpittige en claimen ze dat dit de ergste avond ooit wordt. (Dat was het ook, maar hun bedoelde het vast anders)

Vervolgens is er een soort Kahoot quiz met kut vragen, categorie grootste piemel, scheldwoorden en sex standjes. De 6 uit het publiek die de meeste goed hadden gaan verder op het podium met quizzen en opdrachten. Bij ons 5 giebelende puber meisjes die het woord sex volgens mij nog niet eens konden spellen en haast bang waren voor René. iemand met een grote bek had deze avond nog enigzins kunnen redden, maar helaas

Tussen de opdrachten (geblinddoekt een piemel op René plakken, echt niveautje) door kwamen er 2 cabaretiers, 1 was meeeega slecht de andere vond oprecht wel leuk. Ook kwam die valse Bibi nog even 3 regels zingen.

Iemands telefoon werd gepakt en werd aangesloten op een groot scherm en werd er een raar bericht gestuurd en moeders gebeld. Lachen gieren brullen in de zaal.

Daarna viel er elke keer een meid af en op het einde had je rumagger van de zaal en die kreeg een selfie.

René kwam daarna het cafe nog in en moet zeggen dat hij toen wel heel leuk en vriendelijk over kwam. Nam voor iedereen die wilde de tijd voor een praatje of een foto.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

Edit: @colorito ik had het niet over Nienke haha, maar de show van Rumag. Denk dat ik 10x liever naar Nienke was geweest.

15 likes

Oops hahaha gĂȘnant :joy::joy:

2 likes

Jawel :face_with_hand_over_mouth:

Wat is dat toch ook voor idiote trend dat tegenwoordig alles en iedereen een eigen theatershow moet hebben?!

43 likes

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

8 likes

Haar theatershow heet ook Van de hak op de tak :stuck_out_tongue:

Ik vond 'm trouwens wel leuk :see_no_evil:

Hahaha neeeee, wat erg, ik zit nog liever tien jaar in deze semi-lockdown, dan dat ik naar deze show ga.

21 likes

Ja het was écht erg! Nog erger dat ik het cadeau heb gekregen toen.

Dit is het beeld wat ik heb van een sorority house getting drunk night, maar dan verwerkt in een theatershow.

2 likes

Mijn beste vriendin, dat maakt het nog erger :sob:
Ik tag haar wel eens onder een quote die op haar slaat, ben meteen gestraft.

1 like

:face_with_monocle: :scream: :money_mouth_face:

Alsof theateropleidingen voor de grap bestaan. Echt zo idioot dat iedereen nu ineens tHeAtErMaKeR is.

9 likes

Correct me if I’m wrong, maar heeft zij niet ook een theateropleiding gedaan?

3 likes

Ja ze heeft een toneelopleiding en dansopleiding gedaan en wel veel in het theater gestaan. Een solovoorstelling was altijd al een droom geloof ik.

2 likes

Maar ik snap de ophef nou ook niet helemaal. Ongeveer 0,03% op de interwebz is origineel. Waarom aandacht besteden aan rumag. Boeien, laat dat sneue clubje lekker.

4 likes

Oh dat heb ik even niet meegekregen. To hell with them dan.

5 likes

Ik heb inmiddels hieronder gelezen van wel, dus zal mijn ‘rant’ niet op haar loslaten. Maar het is wel het algemene sentiment wat ik bij al die mensen heb die tegenwoordig ineens in het theater staan.