En nĂłg meer haat erbij voor Rumag
Mooi
Op Facebook gaat 't wel redelijk hard. Net in 10 minuten al 200 minder en ik zag een plaatje voorbij komen dat ze gisteravond tussen 20:00 en 23:00 iets van 4000 volgers kwijt waren
Wat heeft zij aan ook. Fashionisapaardrijoutfit
#lijkrijk
Ze is er zelf in ieder geval een ster in :â)
Best wel meta dit⊠een programma over âprogrammaâs verkopen voor een hoge prijsâ verkopen voor een hoge prijs
Tussen vanmiddag 12:00 uur en nu ook alweer 3.500 minder, dus het blijft lopen
Alwin heeft weer heerlijk haatvoer gepost
heh maar op dr site staat toch dat het gratis is? Of ben je sarcastisch? Of kijk ik verkeerd?
Ik weet niet hoe het met deze zit maar ik weet wel dat ze regelmatig trainingen verkoopt voor bedragen als âŹ20.000
Laura brijde heeft een insta story gepost dat haar kanaal is verwijderd wegens spammen(?) en dat Google haar niet wil helpen om het account terug te krijgen. Lullig! Wel een beetje vaag wat de reden dan precies is aangezien ze zegt dat ze zich niet in dat spammen kan vinden, maar wel zuur voor haar
Hahaha Rumag âecht vervelend dat jij het zo interpreteertâ ipv âsorry ik ben een kleine bitch en het spijt meâ.
Godver wou dat net komen posten.
Is echt mijn hoogtepunt van de dag in deze tijd. Mensen hatewatchen haha
âIk ben heel benieuwd hoe die proeftâ
Smaakt Alwin⊠jij proeft en de mayo smaakt.
Zou ook leuk zijn om een soort neflixparty te hebben voor youtube om hier met zân allen naar te kijken
Hahaha was echt zalig. Hij begreep ook echt niet waarom