Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Weet je wat ik het meest haat aan deze quarantaine?

Domme tiktok filmpjes
Live instagram

34 likes

Dit wil ik ook maar had ik 2 jaar terug en toen vroeg m’n vriend iedere x wanneer die troep weer weg mocht :frowning:

Zooooooo maar echt. Die Live Instagram meldingen gaan echt door het dak :weary::weary::weary: En ja heb het uit staan maar bij sommige krijg je ze alsnog plus ze staan ook altijd nog bovenin gewoon en als je door je stories klikt ook uuuggghh ga weg, het is ook noooooit interessant???!?

9 likes

Ik woon net als moderosa in Zwolle en dit staat in de plaatselijke krant hier

127 likes

Omg nav Twitter gister dus :open_mouth:

Ik vraag me heel erg af hoe Bonnie ouder zal worden! Ik vind haar er uitzonderlijk jong uitzien voor haar leeftijd (pleeease mensen antwoord nu niet met hoeveel jonger je wordt geschat en hoe vaak je om je id wordt gevraagd ondanks je hogere leeftijd) en haar kinderlijke karakter sluit mijns inzien perfect aan op haar look, ik ben heel erg benieuwd of dat later anders zal zijn.

Ik dacht trouwens dat Selma verloofd was met Boef, dat was ook intens.

10 likes

Ik word heel vaak om mijn id gevraagd en als het niet gebeurt dwing ik mensen.

14 likes

Er zijn duizenden bossen bloemen en planten naar zorgpersoneel gegaam deze dagen. En naar zorginstellingen en bejaardentehuizen en hulpverleners. Grotendeels zijn dat trouwens ook weer extra distributiekosten voor de kwekers en de veiling die al verlies draaien omdat hun product niet gekocht wordt.

Maar zelfs met al die weggegeven bloemen en planten zijn er nog te veel nu de markt zo stuk is, dus ik snap dat ze er alles aan doen en ook via influencers proberen te redden wat er te redden valt. Als je maanden werkt voor je product en het bij bossen de kliko in moet gooien en niet weet of je bedrijf het overleeft…

Dus #buyflowersnottoiletpaper

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

23 likes

Ik laat eerst mijn id zien en dan pas zet ik mijn wijn neer. Voel me zo jong

Zo zo zo frustrerend dat zij dit maar kan blijven doen!! Ik word er echt boos om.

1 like

Uit onderzoek van de Consumentenbond bleek onlangs dat van de 165 producten van buiten de EU die zij hebben getest, 2/3 niet in de winkel mag liggen in Nederland. ,In sommige producten zoals sierraden zitten bijvoorbeeld kankerverwekkende stoffen.ā€

Hier ging het laatst toch over?

En waarom vragen ze Nikkie Plessen, koningin van het kopiƫren om advies?

Roos benadrukt dat ze haar producten zelf test. En hoe ze zeker weet dat er geen schadelijke stoffen inzitten? ,(zucht)Iedereen die daar twijfels over heeft raad ik aan om lekker niet bij mij te kopen. Ik ben er nu klaar mee.ā€

Wow

28 likes

https://www.destentor.nl/zwolle/ophef-om-zwolse-influencer-moderosa-exclusieve-collectie-blijkt-koopje-op-aliexpress~a1951295/

Hahaha vooral dat einde he

ā€œ ik ben er nu klaar meeā€ :rofl::joy:

6 likes

Precies dit. Nikkie heeft werkelijk nog nooit iets zelf verzonnen.

Vind het ook een slechte zaak dat die overal zo makkelijk mee is weggekomen en dat zoveel kids haar troep kopen.

6 likes

ā€œMijn spullen komen uit China, maar ik koop niet in via AliExpress. Er is een kans dat de supplier waar ik mijn spullen inkoop misschien ook via AliExpress verkoopt, dat weet ik niet.ā€

Blijft zo grappig dat ze denkt dat het probleem is dat het op AliExpress te vinden is. Nee meid, het probleem is dat je de prijs extreem over de kop laat gaan, terwijl je kopers hetzelfde product ook kunnen kopen.

Ook wel hilarisch dat Nikkie Plessen zegt dat men betaalt voor de beleving. Is dan wel de duurste beleving die ik ooit gezien heb.

Ga ook wel stuk om dat ze haar producten test. HOEDAN.

33 likes

Ik heb een intense haat voor Nikkie Plessen die haar imperium heeft gebouwd op het kopiƫren van anderen en met het geld van haar man. Kate Moss komt echt niet front row op je showtje zitten als je geen Chanel bent en je man er niet dik voor betaalt. En al helemaal niet als ze zou weten dat je die klassieke Balenciaga tassen gekopieerd hebt.

43 likes

Hierop aanvullend ook en intense hekel aan iedere journalist, die haar zonder kritische vragen te stellen uitnodigt om haar visie te geven of als bUS1nESs WoMAn

7 likes

Nou idd? Heeft ze een laboratorium om kankerverwekkende stoffen te testen in haar huis?

Overigens lees ik in het stuk: Hij bekeek de webshop van Moderosa op verzoek van deze krant. ,Het gaat hier niet over nepkleding en ze pretendeert ook niet dat ze het zelf ontwerpt.ā€

Maar dat doet ze toch wel? Blaten over dat ze zo bezig is met het ontwerpproces enzo?

6 likes

Ik had nu beroemd kunnen zijn met mijn Alie vs Influencers account :sob:

Het account bestaat btw

7 likes

Vraag me niet waarom ik dit kijk maar deze coronacrisis laat je vreemde plekken van het internet zien.

Huis van Thomas en Rutger is schijnbaar 1 miljoen euro? :scream:

Lol ik vraag mij af of dit allemaal wel klopt, want gamemeneer zit er tussen en die heeft een huurhuis (waarom weet ik dit :cry:)

6 likes