Niet was nu
Mijn hoofd en hetgeen wat ik tik verschillen nog wel eens van verhaal.
Snapte hem eerst niet. Maar nadat ik op YouTube zocht snap ik hem.
Enzo heeft een auto gekocht voor Boaz, en in de titel staat voor mijn beste vriend. Daardoor vraagt jij je af of Bas en Enzo nog wel vrienden zijn?
correct me if im wrong
Heb die video net ff snel doorgekeken maar hij heeft geen auto gekocht, die auto was al van Boaz maar was kapot. Enzo heeft hem gemaakt ofja betaald zodat ie werd gemaakt haha.
Vraag me al een tijdje af of Bas en Enzo nog wel dikke vrienden zijn.
Oké bedankt voor de info. Dacht al zoiets.
Maar had de video nog niet bekeken
Op insta volgen ze elkaar nog.
https://www.instagram.com/p/B9wH_HKpus-/?igshid=7zxqm7ex6pll
En op de insta van Bas staat een paar posts geleden dat hij niet lekker in zijn vel zit, daar zal het vast mee te maken hebben.
Over die Charlotte vlog: ik vermijd haar videos omdat ze bij mij echt reacties triggered zoals: WAT, HOE EN WAAROM, maar vooral in deze tijden gun je iedereen het voordeel van de twijfel en ik was benieuwd naar aanleiding van de berichten hier. Die camera staat constant op haar gezicht en ze vervult echt het narcistische, stereotiepe vlogger beeld dat mensen nog hebben. Wie heeft er in hemelsnaam zin om 50 minuten naar haar hersenspinsels te luisteren terwijl ze constant naar haarzelf kijkt en kritiek levert op haarzelf?
Ook naar anderen lijkt ze een soort verwachtingspatroon te hebben waar alles moet gaan om het bevestigen van haar zelfbeeld.
Dat ze ook bijvoorbeeld zegt van: “Het is bij mij 90% geven en bij hem 10% maar ik vind het gewoon leuk om elke keer als ik langskom boodschappen te doen en cadeautjes mee te nemen”. Ja meid, dat is allemaal heel lief maar materialisme is niet waar je een relatie mee opbouwt.
Moet zeggen dat ik dit wel een fijn en nuchter bericht vind van Vera. Niet pretentieus en ze doet niet alsof ze alles zo goed weet.
Werd zo leip van die kaarsen unboxing van Bonnie.
Ik heb echt zes keer jouw reactie gelezen boven de foto, maar het is lastig te lezen. Maar ik snap geloof ik wat je wil zeggen nu.
Haha ja ik las het terug toen dacht ik ook: staat niet handig. Ik pas het even aan.
En dat ze dan dat slokje drinken proeft
Of ze verwijdert al die reacties!
Ze heeft ook echt alleen maar van die standaard reacties onder haar foto’s als:
Beautiful! Nice!
Blabla. dat dus.
Het enige wat ik me bij Jennie en haar boshuisje afvraag is: hoe durft ze daar ooit 's nachts alleen te zijn haha. Ik ben praktisch opgegroeid in een boshuis en tot op de dag van vandaag vind ik het in het donker zo doodeng bij mijn ouders. In de winter is het vroeg donker en als je dan de hond buiten moet laten vind ik dat zo spannend haha. Maar goed, ik ben gewoon geen held met wilde dieren haha
Ja dat is ook wel weer zo, ik vind die Lars wel leuk trouwens.
Ik ben vast ouderwets maar ik vind het eigenlijk een beetje raar dat ze zo in detail op haar relatie ingaat terwijl de kinderen uit haar klas en hun ouders dit kunnen bekijken.
Ik denk dat een vloggende juf echt goed kan zijn om het enthousiasme voor werken in het onderwijs te vergroten, maar dit vind ik eigenlijk echt te veel persoonlijke details als je naast youtube een ‘gewone’ baan hebt.
ik dacht altijd dat lotte en djamila beste vriendinnen zijn of in elk geval waren, is dat niet zo?
Ze is wel beste vriendinnen met Jamila, maar dat is niet MeisjeDjamila.
oowww hahaha oeps ik dacht dat altijd