Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Je reageerde wel op haar, kijk maar bij je post

2 likes

Ik snap die hele hype om haar sowieso niet - overigens vind ik het ook altijd lijken dat zij aandacht zoekt van Kalvijn terwijl ik hem nooit echt liefde zie tonen. Hij schept wel vaak op over haar ‘mooiste vrouw van de wereld’

1 like

1. 10K in een dag verdienen door groepswandingen te verkopen
  2. Huidige huur al opzeggen terwijl ik geen lening kan afsluiten voor m’n boshuisje zodat ik dat kan sparen

No zenkssss voor de tips

77 likes

Al deze chicks zien er echt bomb uit zonder haar

(@Luzarl)

12 likes

Mwehhh ik durf niet

DOE HET.

4 likes

Alleen als jij het ook doet

2 likes

Schaakmat

14 likes

Nee man ik heb facking prachtige manen.

9 likes

Vlogs zijn van haar, zijn insta is van hem.

3 likes

Ze staan op het moment niet echt op goeie voet. En Lars zal wel het gevoel hebben dat hij zijn liefde voor zijn kinderen een beetje moet etaleren.

4 likes

Ja, dat zal wel moeten

OMG ik wil dit al zo lang, maar ik durf niet!

Jeroen is ook wel een stoker on another level

2 likes

Er was toch ook ooit zo’n filmpje van Anna Nooshin die erbij kwam nadat ze iemand op straat iets vroegen? Dat was ook echt kotsen

1 like

Maar kan ze hiermee niet naar de politie? Dat die dan het IP adres ofzo achterhalen van deze persoon? Ik heb hier geen verstand van hoor dus misschien zeg ik iets raars

Hmm nee heb je ook gelijk in. Maar iemands YouTube account hacken lijkt me niet helemaal legaal?

Ja misschien is mijn conclusie te voorbarig dat deze persoon ook verantwoordelijk is voor het laten verwijderen van haar YT-account, maar het leek me wel logisch, ook gezien het dreigende bericht over haar Instagram

Haha ik heb die vlog ook gezien en ik moest hardop lachen om dat gedeelte in capslock in je post, het klonk echt zo :joy: Maar hoe bedoel je, ‘nog steeds een mean girl’? Is ze dat dan haha?

1 like

Zij zijn echt mijn CEC, mijn couple eating crackers. Een volgroeid RGK en een Extreem Saaie Instachick zonder spoor van humor, erger kan het voor mij niet. :weary: Ik heb maar een paar video’s gezien van Kalvijn maar als ik aan hem denk raak ik al overprikkeld.

18 likes