Ik vraag mij af of er ook youtubers ‘failliet’ gaan. Omdat sommige zzp’ers het nu zo zwaar hebben en ze leven van advertenties voornamelijk (ze zeggen zelf dat ze daarmee ‘het grote geld’ binnenhalen). Bijvoorbeeld Celine Charlotte heeft geen inkomsten meer van haar panden.
Ze heeft het wel nooit gehad over het geld doneren als ze het huis niet meer zou kopen.
Omdat ze het zo bracht dat het huis meteen van haar zou zijn met die laatste 10.000euro.
Enkel als ze het bedrag niet zou halen, zou ze een deel van het geld doneren.
Ik geloof ook wel dat ze in de toekomst een boshuisje gaat kopen en dat geld ervoor gaat gebruiken. Maar op deze manier is het gewoon krom, want blijkbaar heeft ze nog tijd genoeg om het zelf bijeen te sparen.
Zegt denk ik ook wel iets over de staat van het huisje. Ik zou nu écht geen huis kopen dat al een tijdje te koop staat en waarschijnlijk over een halfjaar ook nog. Eigenlijk zegt die makelaar dus dat je er niet vanaf komt, tenzij er een influencer met een fascinatie voor boshutjes aanklopt.
Ik hoop dat alle youtubers die nu saaie “Ik zit nu thuis en doe geen fuck” vlogs maken het zwaar krijgen. Sorrynotsorry. Maar er zijn nu zoveel toffe videos die je kunt maken. Of je videos die je normaal maakt op een creatieve manier maken.
Zoals bijv mn favo youtuber karenbritchick. Zij maakt videos waar ze normaal door newyork loopt en aan mensen vraagt wat ze dragen. Dat kan ze nu niet doen dus heeft ze mensen thuis gevraagd om videos te maken van hun quarantaine outfit.
Voorbeeldje.
Voor de crisis
Nu tijdens de crisis
Veel leuker dan “Nick welk taakje moet ik nu doen” bullshit
Ik heb geloof ik al eens eerder m’n onbegrip geuit voor die hele boshuis-situatie van Jenny. Ik volg haar en dit alles niet echt (alleen via hier) maar ik begrijp er werkelijk waar steeds minder van.
Hahaha ja volgens mij zegt ze dat soort dingen ook om zichzelf ervan te overtuigen ofzo? Ik vond het wel heel zielig dat ze zo verdrietig is
Zij is echt mijn BEC. Zag dat filmpje en dacht: nee dit moet ik niet gaan kijken want dan erger ik me weer de hele tijd aan d’r. Dat irritante gebrabbel de hele tijd waar ze drie verhalen door elkaar verteld.
Oja uiteraard wel even het stukje gekeken waar ze vertelt dat het uit is. Ik vond het ook beetje… goedgelovig (niet helemaal juiste woord). Maar om te denken dat je iemands droomvrouw bent, terwijl diegene niet verliefd op je is. En ik vind 5 maanden ook vrij lang om te proberen voor het geval die ander dus niet verliefd is. Maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, want zoals ze zei was zij zelf wel verliefd dus dan sta je er heel anders in natuurlijk.
Ik heb de blog even gelezen maar ik snap er ook niks van. Zoals ik het lees is ze een lening aangegaan (geen hypotheek) om het boshuisje te kunnen kopen en die is nu on hold gezet? Ze heeft het huis nog niet gekocht dus het kan geen hypotheek zijn. Maar een losse lening aangaan zodat je genoeg geld hebt om een huis te kopen, nog naast een hypotheek, lijkt me echt een super slecht idee überhaupt? Heb ook nog nooit gehoord dat iemand het zo deed. Tenzij het een lening van een familielid is oid.
En dan zitten ze daar allemaal in hun huizen van 400K of meer en dikke auto’s
Ik vond het gebrabbel en gefilosofeer van Charlotte ook niet om aan te horen, maar toen ze voor de laatste keer bij die (ex)vriend was geweest en daarna echt bizar hard moest huilen in de auto voelde ik het wel ff hoor.
Ja ze zegt ook dat hij dat prima vindt hoor.
De Huismuts harkt gewoon even €40.000 (500x€80) binnen met d’r insta styling cursus
Vrienden van mij hebben gisteren net een huis gekocht dus denk dat banken wel gewoon leningen blijven geven.
Vriendinnetje van mij doet hypotheken voor een grote bank. Het is echt niet minder druk dan normaal en dat gaat gewoon door!
Holyyyyy, maar dat kost dan €80 p.p.? Weet niet wat je daar leert maar klinkt als een redelijke cursusprijs. Zoveel geld in zo weinig tijd. Ik vind dat ergens best cool. Get that moneyyy.
Ik wil die vlog van Charlotte bekijken maar die duurt gewoon 50 minuten!! Pff
Heb hem bekeken op snelheid 1,5, ik kijk nooit vlogs op 1 maar ook op 1,5 duurt ie lang
Zullen Bas Baas en Enzo Knol ruzie hebben? Aangezien hij nu een mijn beste vriend video heeft over die Boaz.
Ik zag dat Bas nu ook eigen management heeft.
Ik las Baas B haha
Wat haha?