Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Haar vriend! Hij komt echt over al een schat in deze video’s. Ze zijn nog maar kort samen maar vanwege haar leeftijd (36) en sterke kinderwens zijn ze er wat sneller voor gegaan.

5 likes

Zoo schattig toen Roos en Richie het tegen haar moeder gingen vertellen.

7 likes

Ik had een tijd geen filmpjes meer van Roosmarijn gekeken, maar wat leuk voor haar en haar vriend. :slightly_smiling_face:

Volgens mij had hij ooit een reiskanaal met een meisje totdat zij per ongeluk was beschoten. Ik weet niet wat er daarna van het kanaal is overgebleven al was ze wel oké verder. Ringt dit een belletje bij iemand? Dat was echt een leuk kanaal trouwens

Edit: damonandjo, het bestaat nog. Alleen maken ze nu dus apart video’s. Hij van Damon Dominique en zij via Jo Franco.

1 like

Haha dit heb ik ook gedaan!

Met je lage FREQUENTIE!

4 likes

Ja ik vond ze samen ook het leukst. Heb laatst nog een paar filmpjes van hem alleen gekeken maar vond ik toch minder leuk.

1 like

Wow wat leuk! Ik ben gestopt met haar video’s kijken ergens eind vorig jaar en wist niet eens dat ze een relatie had!!

Heb echt al lang geen video meer gekeken van Roosmarijn, maar wat blijft het een heerlijk mens. Echt grappig die interactie tussen haar en haar lieve vriend. Ziet er heel liefdevol uit. Ben wel traag vandaag want die reveal aan haar moeder kwam voor mij ook als complete verrassing :joy: Zo simpel maar zo leuk bedacht!

1 like

Is dit een ding? Of is dit gewoon een geval “te lui om het opnieuw te doen”?

10 likes

1 april i guess

1 like

Het is wel een ding maar meer bij bepaalde videos die bedoelt zijn voor op je mobiel te kijken.

2 likes

Oooh.

Dan kan die ook meteen op IGTV.

2 likes

Tja als je via je tv kijkt (zoals ik) hoef je je beeldscherm sowieso al niet te draaien…
En via tv kijkt dit super kut. Maarja, ieder z’n ding laten we maar zeggen.

zij praat ook over stromen van inkomen als het iets is waar mensen veel mee te maken hebben, oooohhh al die stromen van inkomen!! niet de bron maar slechts een stroooooom. en de moneystromen stoppen nooooooit want stroooomt het niet uit je baan danwel uit je ouders of je partner kachinggg
en door het uit je te laten stroooooomen wordt het vanzelf weer aangevuld door het universum woowww wat een heerlijkheid al die geldstromen vanuit het univserum

1 like

Zijn zij überhaupt nog een ding?

11 likes

Ik ken haar/dit stel niet maar oh wat een knappe man heeft ze!! :heart_eyes:
Even de video gekeken en ze zijn ook heel leuk samen

1 like

Ja geen idee. Ik ben nog zo’n abonnee die te lui is om haar lijst op te schonen, en dan dit soort dingen in haar feed te zien krijgt :laughing:

1 like

Dat stukje over Rumag nu bij Lubach, zo goed dat ze dat eens openbaar maken en zo jammer dat iedereen er weer intrapt en hun merch rommel koopt.

Vond Rumag sowieso al heel erg walgelijk en wist al dat ze alles jatten van amerikaanse memes etc, maar nu helemaal. :nauseated_face::nauseated_face:

Wist ff niet waar ik dit beter kon posten maar dus maar in dit topic.

71 likes