Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb geen idee wat jij precies hebt gezegd. In eerste instantie reageer ik op de inhoud van Willie, daarna scrollde ik vluchtig naar beneden.

En waar zeg ik dat ik voor anderen wil bepalen wat ze mogen zeggen? Ik vind het gewoon een non-argument om te zeggen: ik doe het omdat ik mag doen wat ik wil.

Als jij niets hebt gezegd waar ik naar verwijs, dan heb ik dus ook niet tegen jou.

2 likes

Sinds wanneer is het stoer om te schelden met ziektes, zo sneu dat het nog verdedigd wordt met argumenten

15 likes

Waarom stoer? Wie vindt dat stoer?
Het gaat over schelden, dat doe je om frustraties te uiten, niet om “stoer” te doen

4 likes

Vind de vorige berichten hier “stoer” overkomen. Zo van: Kijk mij ik maak geen onderscheid tussen een ziekte die amper voorkomt en een ziekte waar veel mensen mee te maken krijgen.

Dan zat je bij mij op school?

O nee ik bedoel niet de youtuber, gewoon een willekeurige tattaboy die zijn naam op die manier spelde haha!

Ja ik vind het dus absoluut niet stoer voor de duidelijkheid. Eerder afschuwelijk en asociaal.

Oooh hahaha! :sweat_smile:

Dit vind ik zo’n kinderlijke visie op schelden. Alsof je na je 16e nog scheld omdat je stoer wilt zijn? Het is een uiting van frustratie, een ziekte als kanker past daar eigenlijk wel goed bij vind ik.

23 likes

Begrijp dat je dat rot vindt! Maar ik denk dat er ook heel veel mensen zijn die dat beeld niet hebben hoor, anders ging ze vast niet zo lekker nu. Heb nu ook spijt van mijn vorige post (benieuwd naar sappige verhalen), merk dat ik hier eigenlijk de mean girl ben.

1 like

Iemand vroeg zich hier laatst af wie de scharrel van Selma Omari kon zijn. Nu weet ik dat zelf ook niet, maar heb zojuist in de comments onder haar laatste vlog het volgende gerucht opgevangen. Het zou gaan om de man achter 777fest.

Ik heb zijn naam, maar om gezeik te voorkomen nog even niet delen? Als het OK is, hoor ik dat graag en dan zal ik zijn Instahandle wel even delen.

#dodemus??

5 likes

Boef is that you?

2 likes

Vegan rap hahahaahhaa.

5 likes

Ah nee joh, ik reageerde misschien ook wel een beetje te serieus op je post waarin je je eigen opmerking ook al relativeerde. No mean girls here :kissing_heart:

1 like

Huh zeg gewoon of zeg niks

4 likes

image

1 like

:fire: :fire: :fire:

3 likes

Wel een upgrade van boef zo te zien

15 likes

Oh?? Hoe kom je daar bij, ben wel benieuwd.
Ik zal de naam die genoemd werd onder haar vlog wel noemen en als het een regel overtreedt, dan hoor ik het wel.

https://www.instagram.com/zakaria.elkhanza/

3 likes

Ik denk niet dat het Frenna is, want de hand die ze vast had in haar “tease” op Instagram was een stuk lichter

1 like