Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Dan kan die ook meteen op IGTV.

2 likes

Tja als je via je tv kijkt (zoals ik) hoef je je beeldscherm sowieso al niet te draaien…
En via tv kijkt dit super kut. Maarja, ieder z’n ding laten we maar zeggen.

zij praat ook over stromen van inkomen als het iets is waar mensen veel mee te maken hebben, oooohhh al die stromen van inkomen!! niet de bron maar slechts een stroooooom. en de moneystromen stoppen nooooooit want stroooomt het niet uit je baan danwel uit je ouders of je partner kachinggg
en door het uit je te laten stroooooomen wordt het vanzelf weer aangevuld door het universum woowww wat een heerlijkheid al die geldstromen vanuit het univserum

1 like

Zijn zij überhaupt nog een ding?

11 likes

Ik ken haar/dit stel niet maar oh wat een knappe man heeft ze!! :heart_eyes:
Even de video gekeken en ze zijn ook heel leuk samen

1 like

Ja geen idee. Ik ben nog zo’n abonnee die te lui is om haar lijst op te schonen, en dan dit soort dingen in haar feed te zien krijgt :laughing:

1 like

Dat stukje over Rumag nu bij Lubach, zo goed dat ze dat eens openbaar maken en zo jammer dat iedereen er weer intrapt en hun merch rommel koopt.

Vond Rumag sowieso al heel erg walgelijk en wist al dat ze alles jatten van amerikaanse memes etc, maar nu helemaal. :nauseated_face::nauseated_face:

Wist ff niet waar ik dit beter kon posten maar dus maar in dit topic.

71 likes

Ik hoopte al dat iemand hier iets over zou posten. Echt een triest bedrijf en mijn haat is inmiddels helemaal bevestigd

9 likes

Heb er ook van genoten hoe dit afgelopen week ontplofte op Twitter

7 likes

Jaa echt fantastich!
Walgelijk bedrijf. Heb hier ook al zo vaak een discussie over gehad met een kennis die desondanks gewoon stug fan blijft. Ze is alleen ook groot fan van zml dus ik zat net te kijken wetende dat zij ook keek :glee:
Ze neemt vaak de mening van Lubach over als haar eigen mening. Ik zou nu zo graag haar gewetensstrijd willen kunnen zien

29 likes

Ik heb nooit gesnapt waarom mensen dat leuk vonden eigenlijk.

17 likes

Wat is er mis met ze? Afgezien dat ze fucking irritant en niet origineel zijn

Teveel om te typen, ff Lubach terugkijken! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahah nee laat maar dan, vind zml echt een kutshow

7 likes

Ze jatten alle quotes

1 like

Dat is niks nieuws toch

1 like

Dat weet ik niet? Daar gaat het ZML item onder andere over

Ik heb dus die wijnenwijnenwijnen trui en nu heb ik spijt

Oh ik dacht dat dat al heel lang bekend was haha