Ik hoopte al dat iemand hier iets over zou posten. Echt een triest bedrijf en mijn haat is inmiddels helemaal bevestigd
Heb er ook van genoten hoe dit afgelopen week ontplofte op Twitter
Jaa echt fantastich!
Walgelijk bedrijf. Heb hier ook al zo vaak een discussie over gehad met een kennis die desondanks gewoon stug fan blijft. Ze is alleen ook groot fan van zml dus ik zat net te kijken wetende dat zij ook keek
Ze neemt vaak de mening van Lubach over als haar eigen mening. Ik zou nu zo graag haar gewetensstrijd willen kunnen zien
Ik heb nooit gesnapt waarom mensen dat leuk vonden eigenlijk.
Wat is er mis met ze? Afgezien dat ze fucking irritant en niet origineel zijn
Teveel om te typen, ff Lubach terugkijken!
Hahah nee laat maar dan, vind zml echt een kutshow
Ze jatten alle quotes
Dat is niks nieuws toch
Dat weet ik niet? Daar gaat het ZML item onder andere over
Ik heb dus die wijnenwijnenwijnen trui en nu heb ik spijt
Oh ik dacht dat dat al heel lang bekend was haha
Geen idee, ik verdiep me niet in rumag
Denk voor veel mensen wel. Ik heb Rumag nooit leuk gevonden en ik wist het niet, maar het ergste vind ik dat die vent het zo ok vindt om geld te verdienen over de rug van anderen emmer een soort trots uit haalt om in die grijze gebieden te opereren. Vind hem echt heel onsympathiek.
Nu ook veel geld willen verdienen met corona en dan doen alsof ze heel altruïstisch zijn door het aan het Rode Kruis te doneren maar zelf ook veel geld binnenharken. Is niet echt netjes.
Wat leuk dat OrgelJoke ook erin komt!
Denk dat dit inmiddels een jaar algemeen bekend is in mijn hoofd. Alsnog één T-shirt en één haarband van ze. Te toepasselijk.
Ahhhh ik ben hier zo blij mee want rumag zit echt in mijn allergie en Lubach verwoordt het mooi: het is gewoon een reclamebureau
Hahaha rupsvoertuig
Ik ben 2 jaar oud ik lach te hard hierom