Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

:pray:t3:

Ok, de reden dat ik het 777fest noemde was omdat dit in zijn Insta bio staat. Dan is die Zakaria op een andere manier betrokken bij dat festival

Edit: doet de marketing/PR

1 like

Oeeeehh tea. Ik vind die Zakaria wel een beetje een engerd.

2 likes

Maar als YouTube comments tegenwoordig reputable sources zijn dan schrijf je tutorial als turtulio.

1 like

Lijkt me niet echt lekker werken ofzo

18 likes

Ja was al overduidelijk dat ze die hut alleen maar wilde om een insta foto te maken en als opvulling in de vlog

41 likes

Ik kan me echt irriteren aan het feit dat de huismuts aankondigt te gaan dagvloggen deze ‘quarantaine’ en dan vervolgens dagen lang niks upload zonder ook maar iets daarover te zeggen.

En vervolgens wel haar hele interieur/verbouwing gesponsord krijgen :sob:

9 likes

JE MOET ME NIE SKREEUWE

98 likes

Ik wil haar echt een keer stompen. Wat een kutgedrag vertoont zij zeg

83 likes

Hahahahhahaha, deze uitdrukking heb ik al zo lang niet meer gehoord. Blijft een mooie

7 likes

Jezus takkewijf

16 likes

Ik kon het voor het eerst ooit niet laten om hier op te reageren op twitter. Wat een mens zeg, jemig.

2 likes

ik wilde dit net typen. Waarom reageren mensen uberhaupt op haar? Ik vind Sanneke zo een triest en sneu persoon. En dus de aandacht totaal niet waard

Dit vind ik echt een leuke post. Zo positief over onze asociale gewoonte!

3 likes

Ik heb tijd teveel dus het was geen probleem :joy:

1 like

Envelop met bami

5 likes

Oh wauw die vrouw is echt een grote grap aan het worden

1 like

?? Dat zal het vast zijn, ja. Of mensen zijn gewoon kut? Wie bepaalt dat? Is het echt zĂł raar om te begrijpen dat het als trigger werkt?

Dat laatste is een oprechte vraag, aangezien dit overduidelijk een standpunt van let’s agree to disagree is. Ja, schelden doe je met nare dingen, maar er is zoooveel om mee te schelden. Er zijn maar weinig contexten waarin ‘kanker’ daadwerkelijk géén zwaar overdreven/beladen woord is om de ernst van de situatie te omschrijven.

12 likes

Dit is zo’n toffe video. Ze vertelt over hoe ze in de gevangenis ‘make-up’ maakten van oa koffiepoeder en deo en het resultaat alleen hier en daar in een reflectie van iets konden inschatten etc. Vooral de ‘invalshoek’ vind ik tof, niet per se het eindresultaat, maar ja. Wat wil je ook😂 Ik vind dat ze ook echt grappig vertelt dat ze dachten er super goed uit te zien met die geïmproviseerde make-up maar dat dat uiteindelijk heel erg tegenviel als ze uiteindelijk in de rechtszaal moesten verschijnen.

Doet me ook denken aan ‘As told by Ginger’ en se aflevering met ‘namaak-up’ van fruit ofzo en de schoolfoto’s :joy:

8 likes

WĂĄt een zeikwijf.

31 likes