Gewoon alleen bouwen! Heeerlij
Ik vind het idee van een hut heel leuk, alleen vind het toch iets kneuterigs hebben omdat ze het al had gepland ofzo? En in die paasvlog zei “ik wil het huis paasversieren OF een hut bouwen”
Gewoon alleen bouwen! Heeerlij
Ik vind het idee van een hut heel leuk, alleen vind het toch iets kneuterigs hebben omdat ze het al had gepland ofzo? En in die paasvlog zei “ik wil het huis paasversieren OF een hut bouwen”
Dat je geen eerlijk antwoord verwacht is geen reden om de vraag niet te stellen.
Hahaha lekker high brow van je
Ben het helemaal met jou eens. Ik snapte de ophef eigenlijk ook niet en dacht dat ik misschien tot nieuwe inzichten zou komen hier ofzo, maar ik kan niet met een straight face verdedigen dat ze grote criminele activiteiten begaan oid Ja, ze zijn kut om zoveel redenen, die maskers etc. slaan fucking nergens op en die t-shirts zijn overpriced, maar ik voel geen ‘urgentie’.
Vind het ook heel kwalijk dat Lubach geen wederhoor gepleegd heeft. Wat voor non-argument is het om te zeggen dat de Quote dat al gedaan heeft? Er zit een hele redactie achter zo’n programma. En zelfs al is satire een beetje onzin verkopen, moet die onzin wel op feiten gebaseerd zijn. Anders is het hele idee van kritiek geven/onderwerpen aan de kaak stellen door humor te gebruiken toch ook niks meer waard? Je bekritiseert dan een niet-bestaand/zelfverzonnen situatie. Als je verhaal staat als een huis, kan het zelfs alleen maar sterker worden door de andere partij ook aan het woord te laten.
ieeehhhhhh dat nederlandse nummer in Bons vlog. rillingen
@anon69899736 @LizzyBennet ik vind de discussie eerlijk gezegd echt niet boeiend genoeg om door te gaan. Het gaat me dus niet om of Rumag wel/geen geld over houdt na de rode kruis actie. Wel/niet steelt. Denk echt dat wat hier gebeurd vrij gebruikelijk is bij dit soort type bedrijven en vind er weinig schokerends aan.
Het gaat mij op de manier waarop Lubach items maakt en enorme invloed heeft op de publieke opinie. Aangeven dat een ander platform al contact met Rumag heeft gehad, is geen wederhoor (en quote is echt geen kwaliteitsjournalistiek. Het is een roddelplatform). Ik snap het echt als mensen nu anti rumag zijn (het is een asociaal bedrijf, could’t care less), maar de verdediging van dit item, illustreert precies mijn punt over Lubach: mensen zijn ineens volledig anti-Rumag en om wat eigenlijk? Hoe kan je dit zo boeiend vinden? Lubach kiest gewoon graag de makkelijk scorende weg, maar maatschappelijk gezien verandert dit item niks, behalve dan dat iedereen weer gelachen heeft, Lubachs invloed groeit en rumag het wat zwaarder heeft. Dat vind ik niet passen bij de invloed die hij heeft. Vind dat Lubach zijn machtsmiddel echt slecht gebruikt. 1) omdat hij slecht journalistiek onderzoek doet 2) omdat hij en buitenproportioneel middel in zet voor iets wat eigenlijk heel klein is.
Goed punt. Anderzijds, zolang Lubach de publieke opinie beïnvloed op een manier dat beter is voor de samenleving vind ik het top. Dat heeft hij al eerder gedaan door bijvoorbeeld multinationals te shamen.
Je reageerde wel op haar, kijk maar bij je post
Ik snap die hele hype om haar sowieso niet - overigens vind ik het ook altijd lijken dat zij aandacht zoekt van Kalvijn terwijl ik hem nooit echt liefde zie tonen. Hij schept wel vaak op over haar ‘mooiste vrouw van de wereld’
No zenkssss voor de tips
Mwehhh ik durf niet
DOE HET.
Alleen als jij het ook doet
Schaakmat
Nee man ik heb facking prachtige manen.
Vlogs zijn van haar, zijn insta is van hem.
Ze staan op het moment niet echt op goeie voet. En Lars zal wel het gevoel hebben dat hij zijn liefde voor zijn kinderen een beetje moet etaleren.
Ja, dat zal wel moeten
OMG ik wil dit al zo lang, maar ik durf niet!