Jeroen is ook wel een stoker on another level
Er was toch ook ooit zoān filmpje van Anna Nooshin die erbij kwam nadat ze iemand op straat iets vroegen? Dat was ook echt kotsen
Maar kan ze hiermee niet naar de politie? Dat die dan het IP adres ofzo achterhalen van deze persoon? Ik heb hier geen verstand van hoor dus misschien zeg ik iets raars
Hmm nee heb je ook gelijk in. Maar iemands YouTube account hacken lijkt me niet helemaal legaal?
Ja misschien is mijn conclusie te voorbarig dat deze persoon ook verantwoordelijk is voor het laten verwijderen van haar YT-account, maar het leek me wel logisch, ook gezien het dreigende bericht over haar Instagramā¦
Haha ik heb die vlog ook gezien en ik moest hardop lachen om dat gedeelte in capslock in je post, het klonk echt zo Maar hoe bedoel je, ānog steeds een mean girlā? Is ze dat dan haha?
Zij zijn echt mijn CEC, mijn couple eating crackers. Een volgroeid RGK en een Extreem Saaie Instachick zonder spoor van humor, erger kan het voor mij niet. Ik heb maar een paar videoās gezien van Kalvijn maar als ik aan hem denk raak ik al overprikkeld.
Zijn dit dezelfde mensen die een break-upvideo opnamen waarin zij gelukkig verkondigde dat het tijd was om verder te gaan in het leven, terwijl hij in een hoekje bijna zat te huilen?
Oh jazeker
Mijn favoriete break-upvideo ever. āik heb een mooi koophuis in Amsterdam, hij gaat weerbij zijn ouders wonenā
Ik dacht ach ik offer me wel op, maar toen zag ik dat die video gewoon 35 minuten duurt. Heb tijd genoeg maar niet daar voor
Ok ik heb het tot de helft volgehouden. Ik moet wel echt zeggen dat ik verbaasd ben over jiami: ze is zowaar verstaanbaar en gebruikt niet allerlei hoge stemmetjes. Ze komt een stuk rustiger over, misschien ook omdat het een podcast is⦠Maar het viel dus wel mee haha.
Ze zijn weer samen. Ze zijn nadat het uit was nog steeds samen blijven werken. En op een gegeven moment zei een vriend tegen ze āzijn jullie niet gewoon weer samen?ā en toen realiseerden ze beiden dat ze idd zo goed als weer een relatie hadden en werd het weer official.
Jean woont nog steeds bij zijn ouders en jiami heeft vorig jaar een huis gekocht en die verbouwing was een klein drama (problemen met de aannemer) maar alles komt goed zeggen ze.
Tja, thatās ook life, honey.
Ik vind het zo gek als youtubers hun partner/date in dienst nemen. Nu jiami, maar enzo doet dat ook met die myron. Dat is toch ook vragen om problemen? Als je al jaren samen zoals Mascha kan ik het opzich nog wel begrijpen, maar in dit geval niet
Ja ik heb inmiddels zijn story gedempt, kan het niet meer aan
IEEEEEL NEE
mooi dat Willie haar op der plek zet haha
Ja sorry maar ik ga ook wel slecht op Willie hier hoor? Met het statement: mensen moeten stoppen met het woord kanker āMijn moeder is een soort van(??) overleden dus ik heb wel een soort pasjeā ja sorry mij interesseert het weinig waar mensen mee schelden verder maar een āfree-passā hebben omdat je moeder (een soort van) overleden is aan kanker vind ik gewoon een heel dom argument.
Ik vind hem echt heel arrogant, ook met dat hij zijn dochter aan het leren is om een pester te worden (wat een lol). Snap niet dat hij half de hemel in geprezen wordt in de comments
Ah okƩ, ik dacht dat er ook misschien verhalen waren van hoe ze daadwerkelijk op de middelbare was dus hoopte stiekem op juice. Maar misschien hoop ik dat ook wel uit jaloezie hoor, zou ook wel dat figuurtje en die lange haren willen hebben.
Ooh dat klinkt als een heerlijke video, ik zoek 'm direct ff op!