Ik vraag me af tot hoever de grens ligt tussen haar eigen baan (onderwijs) en foto’s als deze. Lijkt me toch een heel ding als je als groep 7/8 je juf zo op de foto ziet 
En ben benieuwd wat de directie daar van vind.
Ik vraag me af tot hoever de grens ligt tussen haar eigen baan (onderwijs) en foto’s als deze. Lijkt me toch een heel ding als je als groep 7/8 je juf zo op de foto ziet 
En ben benieuwd wat de directie daar van vind.
Ik reageer ook fanatiek hoor, nooit geschoten is altijd mis en het geeft in elk geval een soort gevoel van hoop. In mijn gemeente zijn trouwens alleen jongerenwoningen loting geloof ik, dus daar mag je sws maar tot 28 op reageren.
Vanaf het moment dat je er gaat wonen mag je er vijf jaar wonen geloof ik, dus dat hangt er vanaf hoe oud je dan bent!
Klopt helemaal wat je zegt. Hier in BE is het redelijk ‘de gewoonte’ (voor zover ze de financiële draagkracht hebben natuurlijk) dat je ouders je studentenkamer betalen + weekgeld meegeven + je inschrijvingsgeld betalen.
Studenten wiens ouders minder financiële draagkracht hebben, kunnen een studiebeurs krijgen waarmee ze ook al vrij veel kunnen betalen. Het gebeurt hier dus veel minder dat studenten nog een lening moeten aflossen na hun studie. Integendeel: velen slagen erin om al een deel te sparen tijdens hun studie.
Ook is het in BE idd helemaal niet raar om tijdelijk na je studie weer thuis te gaan wonen. Zelf heb ik dat niet gedaan (waardoor mn spaargeld serieus gezakt is), maar mijn zussen - waarvan de oudste 27 is - wel. Wordt helemaal niet zo raar naar gekeken.
Gek hè, buren en toch zo verschillend. Voel me eerlijkgezegd wel heel gezegend om in BE te hebben gestudeerd als ik het zo allemaal lees op het forum.
Hahah ik denk dat Moon vergeten is eruit te knippen dat ze balloon niet kan uitspreken 
Zeker niet haha, ik denk ook echt niet dat ze het erg vond. Maar ze zijn toch de GliTterDrieLinG dus ik vond het wel opvallend haha
Volgens hen is avocadogeneratie een veelgebruikte term, net als millennial, dus blijven ze hem gebruiken, en waren ze de blog niet tegengekomen omdat ze alleen gezocht hadden of er podcasts waren met dezelfde naam.
Kende jij de term avocadogeneratie al?
0 stemmers
Gewoon benieuwd. Ik kende het tot vandaag niet
Ik had het podcastaccount een PB gestuurd om te vragen of ze van het bestaan van de blog wisten en toen kreeg ik dit terug.
Als je die term googled kom je het wel in verschillende artikels etc. tegen. Het is niet exclusief.
Ik realiseer me nu pas dat die vriendin van Jill haar baby bijna dezelfde naam heeft gegeven als de ex van Jill
(Milen /Milan)
Ik vind Bonnie echt veel leuker dan Sarah en Lotte dus ik vind het alleen maar chill dat ze hier niet in meegaat haha.
Weer een pareltje van Egbert.
Ik vind die naam van die podcast ook echt 2 jaar over datum, maar dan heb je in dit geval misschien wel een rijpe avocado te pakken.
En van de H&M zwart (althans 1 paartje). #geefeenavocado
Jazekers! Goed onthouden 
Inderdaad dezelfde avocado
Ik vraag me echt af hoe de zussen van Endless weekend hiervan kunnen leven. Ze posten zo weinig video’s en dit is toch echt hun baan? Als je geluk hebt een video in de week en niet eens altijd een hele boeiende. (Vind ik dan). Ik vond hun vlogs altijd zo leuk om te zien en echt jammer dat ze niet meer 2 x per week uploaden.
Clairelucia trekt echt alleen nog maar rare gezichten. Het is too much. Zag net haar insta stories en ik kon het niet meer aan. Ontvolgd.
Oja en nog even wat me opvalt; waarom kopen alle influencers dezelfde hond en maken ze een insta account aan voor diezelfde hond die ze beschouwen als hun baby?
Negin Mirsalehi, Rianne meijer, nu claire lucia en ik heb diezelfde hond al bij meer minder bekende influencers gezien. 

Vraag me dat bij meerdere bloggers echt wel af. Combinatie van het aantal volgers op Instagram en contacten bij mediabureaus misschien?
Ik had bij de eerste oogopslag ook het idee dat ze reclame maakten voor een nieuw logo van de avocado show, zo generiek en onorigineel qua design