Hé wat? Dat Lot, Saar en Lau ook… alsof het drie kleutervriendinnen zijn. Oh wat erg. En idd al helemaal van Laura. Die andere twee ken ik alleen maar van ‘hier’, vond Laura altijd wel heel eigen en origineel… dit is echt een beetje jammer.
Misschien ligt het aan mij, maar ik denk niet dat ik hun zo interessant ga vinden om naar te luisteren. Bonnie vind ik bijvoorbeeld echt heel “eigen”, maar wat ik van Sarah op YT zie, is dat ze heel erg net de grote groep meedoet.
Ik ga het wel een kans geven, maar ik denk niet dat dit iets is wat ik elke keer zou luisteren
Wooow is dat die Laura?? Die pony maakt haar een ander mens
Milenials, avocadogeneratie.
Ik ben lekker van de patatgeneratie!! 
(Klinkt in ieder geval leuker dan de Pragmatische generatie (geboren in de periode 1971-1985)
Hahahaha mijn man is van generatie nix lees ik nu. Hahahaha
Waarschijnlijk gaat Sarah het bijna alleen maar hebben over haar zwangerschap hahaha
Yay 
Kan nu al niet wachten. 
Huh is zij zwanger???
Bedoel je dit sarcastisch of wist je het echt niet? 
Hahaha sarcastisch natuurlijk, alsof er ook maar 1 iemand op de wereld is die niet weet dat zij zwanger is. 
Ja ik dacht al hahaha
Oké even specifiek op dit deel, maar ik dacht dus dat dit juist helemaal niet zo zeker was.
Ja de mensen die ik ken die 5 jaar terug een huis kochten voor 150k kunnen dat nu voor 200k doorverkopen maar de markt kan toch ook weer vallen en dan kan je je huis van 150k aan de straatstenen nog niet kwijt raken?
Dit is dus wat ik dacht, ik weet hier echt weinig vanaf dus zijn oprechte vragen!
Maar als je er 30 jaar woont en je hypotheek af hebt betaald, dan woon je daarna in principe “gratis” in een huis en dat huis is 100% van jou. Als je 30 jaar in een huurhuis woont dan heb je aan het eind van de rit een paar honderd euro per maand “weggegooid” en is er niks van jou bij.
Dat van dat weggooien heb ik nooit begrepen, je hebt toch een dak boven je hoofd?
En dan moet je er eerst wel 30 jaar (of langer) wonen, dat doen ook niet veel mensen meer
Ja ik zie dat ook niet zo hoor, vind niks mis met huren en er zitten in mijn ogen ook voordelen aan, maar vaak zeggen mensen dat toch.
Maar zelfs als je er 5 à 10 jaar woont haal je vaak de kosten er al uit en heb je, als je aan een iets hogere prijs kan kopen en verkopen quasi gratis gewoond, toch?
Nee dat vind ik ook! Ik sprak ook niet vanuit mijn eigen mening, maar vanuit wat je vaak hoort. Ik huur zelf ook en zie dat de komende jaren niet veranderen, vind ook dat er voordelen aan zitten want als nu bijv mijn dak er af waait bel ik mijn verhuurder en die regelt het en dat kost mij niks.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat Bonnie (waarom maakt mijn autocorrect altijd Vonnis van haar naam?
) daarmee zit, volgens mij is zij graag baas over haar eigen content. Ik zie haar niet zo snel een serie in samenwerking met iemand anders maken in elk geval!
Ik ben benieuwd of Lau, Saar en Lot hierop gaan antwoorden!
(Screenshot van een story van de “originele” avocadogeneratie IG.)
Moest hier hardop om lachen hahahahah terwijl het eigenlijk niet grappig is