Woah Bonnie gewoon keihard vervangen
Die heeft al dr eigen podcast hahaha.
True true, maar je kan ook in twee podcasts voorkomen toch haha
Dit was wel ook mijn eerste gedachte
Zo fokking cliche ook, ha want millennials eten alleen maar avocadoâs. Ik verwacht 0 interessante inzichten. Waarom kijken mensen hiernaar (maar dat vind ik van vrijwel alle blogs/vlogs). Ik gun deze mensen echt het geld dat ze hiermee verdienen niet.
Ja ik ben zuur sue me.
Het valt mij op hoe consistent Bonnieâs views zijn. Ze heeft niet enorm veel subscribers maar haar videos worden met grote regelmaat door 50% van haar abbo aantal bekeken.
Het duurt wel echt lang voordat ze bij de 50K komt waardoor ik me afvraag of haar bereik op zân max is.
Lijkt me wel echt veel voordeliger dan 300K abboâs waar vervolgens maar 15% van kijkt.
Fijn dat deze influencers mij eraan hielpen herinneren dat ik nog een avocado had liggen voor een millennial lunch! Niet eens de podcast hoeven luisteren.
HĂ© wat? Dat Lot, Saar en Lau ook⊠alsof het drie kleutervriendinnen zijn. Oh wat erg. En idd al helemaal van Laura. Die andere twee ken ik alleen maar van âhierâ, vond Laura altijd wel heel eigen en origineel⊠dit is echt een beetje jammer.
Misschien ligt het aan mij, maar ik denk niet dat ik hun zo interessant ga vinden om naar te luisteren. Bonnie vind ik bijvoorbeeld echt heel âeigenâ, maar wat ik van Sarah op YT zie, is dat ze heel erg net de grote groep meedoet.
Ik ga het wel een kans geven, maar ik denk niet dat dit iets is wat ik elke keer zou luisteren
Wooow is dat die Laura?? Die pony maakt haar een ander mens
Milenials, avocadogeneratie.
Ik ben lekker van de patatgeneratie!!
(Klinkt in ieder geval leuker dan de Pragmatische generatie (geboren in de periode 1971-1985)
Hahahaha mijn man is van generatie nix lees ik nu. Hahahaha
Waarschijnlijk gaat Sarah het bijna alleen maar hebben over haar zwangerschap hahaha
Yay
Kan nu al niet wachten.
Huh is zij zwanger???
Bedoel je dit sarcastisch of wist je het echt niet?
Hahaha sarcastisch natuurlijk, alsof er ook maar 1 iemand op de wereld is die niet weet dat zij zwanger is.
Ja ik dacht al hahaha
Oké even specifiek op dit deel, maar ik dacht dus dat dit juist helemaal niet zo zeker was.
Ja de mensen die ik ken die 5 jaar terug een huis kochten voor 150k kunnen dat nu voor 200k doorverkopen maar de markt kan toch ook weer vallen en dan kan je je huis van 150k aan de straatstenen nog niet kwijt raken?
Dit is dus wat ik dacht, ik weet hier echt weinig vanaf dus zijn oprechte vragen!
Maar als je er 30 jaar woont en je hypotheek af hebt betaald, dan woon je daarna in principe âgratisâ in een huis en dat huis is 100% van jou. Als je 30 jaar in een huurhuis woont dan heb je aan het eind van de rit een paar honderd euro per maand âweggegooidâ en is er niks van jou bij.