Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

De badkuip aan een haak in het trappenhuis hangen

1 like

Hangt gewoon aan een haak, ze heeft geen gaten geboord of getimmerd. Niks aan de hand.
Ik vind haar vlogs erg leuk, vooral omdat ze dagelijks zijn en je dan verwacht dat t meestal saaie vlogs worden maar ik ga echt stuk om die 2. Nick ook met die mixer en dat deeg.

8 likes

Ik vind het ook heel tokkie. En ook typisch iets voor Bonnie om dit te doen.

15 likes

Lijkt wel ter land, ter zee en in de lucht. Binnenkort krijgt ze vast een mailtje: de portiek is geen berging - wij herhalen - de portiek is geen berging.

7 likes

Ik kijk nu 5/6 min naar de Q&A van Alwin, maar ik irriteer me toch een partijtje dood joh. How to be a dick in 1 2 3

4 likes

Hahahaha

5 likes

Mijn god die bad verhalen van bonnie. Ik kan het niet meer aan. Hoe zo iets onbenulligs zo vaak per dag onderwerp van gesprek kan zijn verbaast me gewoon elke keer weer. Ik moet echt ff een bonnie-break. Dat bad aan die haak was echt too much.

13 likes

Wat ik ook wel een grappig contrast vind zijn de comments onder Alwin zijn video en bijv hier. Daar zijn ze heel verbaast over dat mensen vinden dat hij arrogant overkomt hahahaha

3 likes

Elke keer als ze in bad gaat sleept ze dat bad van die haak weer naar haar badkamer. En dan heeft ze gebadderd en dan gaat dat bad weer terug aan die haak. Want dan is er meer ruimte in de badkamer.

2 likes

wat? wow dat doe je toch niet

1 like

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 5000 replies.