Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hij doet echt alsof mensen geïnteresseerd zijn in de lengte van z’n piemel

4 likes

Ooooh. Ja alsnog veel maar dan valt het wel mee.

:fried_shrimp:

4 likes

Gefeliciteerd!!

en die emoji maakt het nog erger

1 like

Hou eens op met over Alwin hebben! Nu ga ik weer uit nieuwsgierigheid kijken en me groen en geel ergeren

5 likes

Alwin is het tegenovergestelde van A sexueel…
Ik dacht ik deel het even.

8 likes

:no_mouth:

1 like

Hij wilde dat hij meer a seksueler was :roll_eyes:
Ugh erger me aan die opmerking

Maar zijn er forummers die een vraag gesteld hebben?

3 likes

Je moet dan even in zijn DMs sliden

3 likes

Sanny heeft gister een, vind ik, misplaatste grap op haar account gezet. Een aantal mensen viel daar over en nu heeft ze het aangepast maar zonder verder ook maar te reageren op de mensen die dit aan gekaart hebben of er misschien op door te borduren. Ik vind het best tegenvallen, ze verdoezelt het zo en heel mooi en passend wat een reageerde zei: het is best makkelijk geluk te zoeken als je wind mee hebt.

3 likes

A) wat was de grap
B) heb je een screenshot

52 likes

We hebben niks aan dezr post zondet screens.
Mensen altijd alles screenshotten voordat je uberhaubt ook maar aan het forum denkt!!

29 likes

A) ze deed overkomen alsof ze weer zwanger was maar verderop in de post was het “grapjeee” dit was een foto van dat ik zwanger was van m’n jongste.
B) nee sorry :sweat_smile: post staat er nog wel maar dan zonder het “grapje”

Ah ja werd zo naar van deze post :tired_face::tired_face:

Haha w0w heftig, vandaar dat hij zo zelfverzekerd is tegenwoordig

2 likes

Het gaat toch niet om wie er betaalt? Het gaat erom dat we in enorme crisis, personen die normaal al achterlijk veel verdienen, moeten betalen om een boodschap te verkondigen die in ieders belang is.

Als je in tijden van nood niet eens bereid bent om bij te dragen… Hierboven werd ook gezegd: doneer dan zelf je salaris als je niet voor gratis gewerkt hebt: er werken momenteel enorm veel mensen over, die hoogstwaarschijnlijk nooit voldoende compensatie zullen krijgen, voor gratis dus. Bij mij is het gelukkig niet zo extreem, maar ik maak morgen toch weer wat extra uren voor corona-gerelateerd werk. Tegelijkertijd betalen we influencers meer dan de maandlonen van bovengenoemden om één miniscule boodschap te verkondigen die ook in hun eigen belang is. Ik vind dat zo intens zuur.

19 likes

Haha hij leest ook mijn vraag voor (3:26).
Hij gaat overigens niet in op die vraag over ondankbaarheid en zijn auto haha

2 likes

Ik keek net dit filmpje en ik ben een beetje verliefd! Het begint met een mini morning routine, die gevolgd wordt door het schilderen van verschillende beelden uit de film Spirited Away. Het is ook mooi geëdit, met scènes en muziek uit de film:

Misschien vindt iemand anders dit ook leuk! :two_hearts:

13 likes

Vond het wel een prima video maar dit stuk was zo awkward. Hij deed heel vaag over het feit dat hij zichzelf het tegenovergestelde vond van aseksueel zijn en hij zou wel meer aseksueel willen zijn. Volgens snapt hij niet helemaal wat dat betekent?
Maargoed, hij is dus een geile dekhengst, dat was wat hij wilde overbrengen.

29 likes

Vind dit een lastige, want ik ben het met je eens dat zo’n grapje hard aan kan komen voor een bepaalde groep, maar het is ook niet echt dat ze mensen er mee belachelijk maakt ofzo. Snap dat het gevoelig ligt, maar ik denk niet dat je altijd met ieders gevoeligheden rekening kan houden. Deze grap had ze prima kunnen laten hoor, is niet echt grappig, maar denk dat ze meer zichzelf op de hak neemt (in korte tijd veel kinderen) dan een ander.

12 likes