Maar ook dat je bij jezelf denk: “Goh laat ik drie kwartier op een tampon wachten” terwijl je binnen 5 minuten aan een buur oid. kan vragen of ze iets hebben.
Late reactie maar nee, dat hoeft pas boven ongeveer 2000 van één persoon binnen één jaar (en meer als het bijv van je ouders of oma is).
Dit is wel top wc papier trouwens, ziet eruit als Edet Soft?! 
Hahaha anders wel echt hoge savage levels bereikt
Je eigen naam (neem ik aan?) staat wel vol in beeld nu
Weet niet of je dat door had 
Martine reageert ook heel raar bij Teske. Dat hondenbazen beter uit moeten kijken. Teske zegt dat het ongeluk is. Martine er weer overheen. Haar eigen hond heeft weleens naar Maik gehapt. Waar heeft Martine het over!
Wow ik heb daar totaal niet op gelet haha dankjewel! Heb het maar verwijderd, niet erg als mensen dat gezien hebben maar hoeft ook niet zo duidelijk in beeld 
Ja ze had gewoon niet over hondengedrag moeten beginnen. Het kwam meteen over alsof ze wilde verdedigen dat honden zoiets doen, ze bereikt er echt helemaal niks extra’s mee om dit punt te maken.
Zichzelf
Met heel veel pijn en moeite de video gekeken maar wat doet ze raar??? Ze schreeuwt echt tegen die bezorgers en echt mega awkward “oh maakt niet uit geen zorgen oké super bedankt echt dankjewel dankjewel oké werk ze nog maakt echt niet uit he dankjewel doei!!!”
Doe ff chill chick
Als je dit soort filmpjes maakt ben je echt te ver verwijderd van je leeftijdsgenoten die voor een schamel loon, in sommige gevallen onverzekerd, op veel te snelle fietsen, onder tijdsdruk, eten bezorgen bij mensen die tegenwoordig geen fooi meer geven.
RTL plaatst een foto van Giel Beelen en zn vriendin (die elkaar kennen van first dates). Zet Sanne (Schatteke) eronder: jeetje, dan ben ik nog kanslozer te koppelen dan Giel. Vind het echt een rare reactie?
Dat zijn we toch gewend van dr, niet?
Verbaast me precies niks inderdaad
Is zo ja!
Hahaha over first dates gesproken, ik zag het met die Yvonne en zij was zoooo irritant en raar. Echt heel bewust van de camera’s. Die jongen was heel leuk en (volgens haar) “een metroman want goedverzorgd”, terwijl zij zo vaak over haar haar veegde, dat het een soort vettige flap werd. En ze was heel overdreven “stoer” ah doen, alsof ze 17 was. Terwijl ze gewoon 32 is
oh ja en eerst heel vaag over wat ze precies deed, terwijl die jongen haar echt niet kende. Het was zo cringy 
Ze zat ook echt goor te eten
Terwijl zij haar date al had afgeschreven voor er maar een woord gewisseld was.
Misschien moet Sanne een keer meedoen aan Married at first sight
Ik heb nu al medelijden met degene met wie ze dan gaat trouwen