Dat is onaardig om te zeggen 
Heb de video zelf nog niet bekijken maar zag deze net voorbijkomen
Als er als datum 16-02-2005 bij had gestaan had ik het meteen geloofd. Toen ik 13 was schreef ik ook zulke “diepe poëzie”.
“'cuz they probably hide”
Haha what?
Please make a book out of this!1!
-I probably will
Oy.
Anna volgt haar ook niet. Denk dat die het ook zat is haha.
*fake news
Heel geloofwaardige #spon als je net de week ervoor voor vier dagen naar Suriname bent gevlogen voor een andere #spon.
Godverdomme zo iemand wil je toch door elkaar schudden??
Zij zou een break van social media nemen toch?
Ik ben biased als sommigen afgekraakt worden, ben ik heel eerlijk in. Probeer dan maar gewoon niet te reageren.
Dit mens wekt gewoon alleen maar irritatie op.
Echt een goede video van Joy, ze vertelt het zo goed! Ook heel nuttig voor haar doelgroep denk ik 
Jeetje wat heftig voor haar zeg. Heel knap dat ze hier een video over maakt.
Ga ook echt stuk om die comment “das mooi kan ik een minuut langer” 
Anna staat bij mij wel bij haar volgers. Al zou ik het helemaal begrijpen als je haar niet meer volgt. En toch blijf ik het zelf maar doen.
Wow die Joy lijkt echt op Kimberley van Married at first sight. Uiterlijk, stijl, stemgebruik en mimiek. Zou zo haar kleine zusje kunnen zijn.
Jeetje die Romy is echt knetter gek. Ze zou toch ook idd een break nemen? hoelang was die ? 3 uur? jeetje dat kind moet echt professionele hulp krijgen als je t mij vraagt.
Niet bagger, maar anders!
Maar als er toch wel wat mensen zijn die denken dat zij hulp nodig heeft, dan is het misschien ook netter om haar hier niet te bespreken / de dingen die ze plaatst belachelijk te maken/uit te lachen.
Ik dacht even “waarom gaat zo’n jong meisje hier online over praten” maar toen wist ik ineens weer dat ze geen 11 meer is! Goed dat ze die video maakt hoor.
Het hoger beroep vanuit de verdachte loopt blijkbaar nog, vind ik niet super verstandig om dan zo te delen.