Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik vond dit heel erg grappig, maar toen checkte ik het en bij mij staat ze er wel gewoon bij

1 like

Haha, ik vind dit wel een grappige comment. Plaatst zij niet 1009 berichten dat ze eigenlijk en enorme introvert is? En een Lone wolf enzo :joy:

Los van mijn mening of zij hulp nodig heeft of niet, plaatst ze zelf ook al 167x dat ze beter voor zichzelf moet zorgen, toxic people moet weren hulp nodig heeft etc etc. En vervolgens een dansje in de woonkamer. En 586 foto’s van haar schaafwond. Je weet natuurlijk nooit wat er “achter de schermen” plaatsvindt, maar dat de manier waarop zij met social media omgaat niet per se heel goed is, staat buiten kijf lijkt mij?

2 likes

Emma Wagemans heeft het er de hele tijd over dat ze gecanceld is. Maar dat is toch helemaal niet zo?

3 likes

Welnee. Ook voor dat gedoe met Alice waren haar uploads sporadisch en had ze het vaak over het feit dat ze vond dat ze niet de views kreeg die ze ‘verdiende’. Ook iemand die graag aandacht wil maar nog niet zo goed weet hoe.

3 likes

Wat een toneelstuk ook weer in haar stories

5 likes

Ook nu met dat idee van een Engelstalig game channel omdat ‘je in het buitenland zoveel meer kunt bereiken met je youtubekanaal’.

2 likes

Inderdaad. Zoveel ideeën en plannen maar het komt er nooit van. Niks mis mee want zoveel mensen die het moeilijk vinden om plannen daadwerkelijk om te zetten in actie maar bij Emma is het dan weer zo dat ze er anderen de schuld van geeft dat haar plannen nooit lukken.
Vind de videos die ze vorig jaar gemaakt heeft erg grappig en goed gelukt, ze weet precies hoe ze het moet doen maar ze heeft denk ik niet de drive om dat dan elke week te doen om haar nummers op te schroeven.

1 like

Ja precies. In haar laatste video had ze het er ook al over en net op Instagram weer. Jammer dat ze dat zo denkt.

https://youtu.be/y5gpG5Osif8 deze video / podcast gaat o.a over regels en wetten die er aankomen voor youtubers en het oprichten van een vakbond voor youtubers.

Ik moet toch altijd een beetje grinniken bij het idee van een vakbond voor youtubers. Denk dat youtubers persoonlijk juist belang hebben bij een niet strak georganiseerde sector.

10 likes

Hoe zou het eigenlijk staan met het DBB? :rofl:

Wat was dat hilarisch. Wie kent ze nog?

6 likes

Zouden de oprichtsters uberhaupt nog met elkaar aan tafel kunnen zitten😂

4 likes

mmmm, nee denk het niet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Brrrr bibbers

Weet iemand waarom bij Life of Yvonne, Yvonne Coldeweijer, de reacties uitgeschakeld zijn onder haar video’s?

Best ongezellig om geen comments eronder te hebben :thinking:

Ze werd hier wel laatst besproken, maar weet niet meer of het daarover ging

Lijkt me dat ze niet zit te wachten op kritiek op haar gare video’s

8 likes

Monica heeft (al) een nieuwe vlog online en ze gaat iets zeggen over het box gebeuren. Ik ga nu kijken.

3 likes

Ze begint met dat ze zich super kut voelt en iedereen een verklaring schuldig is. Ze heeft het eerder afgehouden om de boxingclub een kans te geven het op te lossen met mensen. Niet om het over te laten waaien.

Ze krijgt ook veel leuke reacties. Je kan niet iedereen tevreden houden. Ze vind het kut. Bepaalde dingen zijn gewoon niet goed gegaan en daar baalt ze ontzettend van. -nog meer kut dit kut dat-

Ze zit al twee drie weken met een knoop in haar maag en zit niet lekker in dr vel. Ze krijgt ook dingen naar haar hoofd zoals ‘kanker hoer’ en dat ze dood moet.

Ze voelt zich helemaal kut.

—-
Nou dit was mijn samenvatting. Maar eigenlijk zegt ze nog niks. Ze gaat niet in op wat er fout is gegaan (ja communicatie zegt ze). En ze zegt dat iedereen met klachten contact kan opnemen met de boxingclub. Verder hebben we hier nog niet echt iets aan.

44 likes

Heeft ze al een tijdje. Wel apart. Zal wel zijn, omdat haar filmpjes heel apart zijn en ze geen commentaar op wilt

2 likes

Ze neemt echt 0 verantwoordelijkheid. Zo jammer. Het zou dr sieren als ze ook wat over de inhoud van de box zou zeggen, dat het inderdaad troep is en dat het niet meer zal gebeuren oid.

33 likes