Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ja dit denk ik ook

En dan krijgt ze nu nog een koekje van eigen deeg. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Als dat inderdaad het geval is zou dat zeer kwalijk zijn, maar dat is toch helemaal niet het verhaal dat Monica of dat bedrijf nu naar buiten brengen?
Waar komt dit vandaan, heeft iemand dit gezegd? Ik weet alleen wat ik hier lees maar dit heb ik nergens uit opgemaakt.

En dan nog: ook dan heeft ze haar naam aan een bedrijf/product gekoppeld als zakelijk besluit. Het zou heel erg zijn als het zo gelopen is, maar dan nog vind ik het haar verantwoordelijkheid om tegenover haar fans een goede reactie te geven. Die kunnen er ook niets aan doen en vertrouwen haar naam. Als je je naam verkoopt (om het maar even heel bot te zeggen) en ergens gezicht van wordt, horen daar ook de minder leuke reacties bij als dingen fout lopen. (Natuurlijk horen daar geen doodsbedreigingen of andere belachelijke dingen bij, dat slaat nergens op)
Ik vind absoluut dat dat boxenbedrijf de grote schuldige is maar ik vind niet dat Monica hier helemaal geen verantwoordelijkheid heeft.

7 likes

Vet late to the party maar ik heb gemeenschappelijke vrienden met haar op Facebook en zag laatst dat ze nu toelatingstoetsen voor de PABO aan het doen is. Ik hoop heel erg dat Emma eindelijk iets vindt waar ze echt haar ei in kwijt kan en denk ook wel dat ze het best goed zou kunnen doen voor de (basisschool)klas.

Ik denk inderdaad wel dat het Simskanaal niet zo’n groot succes gaat zijn.

1 like

Kan iemand mij vertellen wat er met Monica en die box was? Heb het volgens mij echt helemaal gemist.

Haha wow das wel lullig ja! Was het ook echt troep of gewoon merken waar je niks mee kon oid?

Hahahaha omg neee

• Love the vakbond voor beautybloggers
  • Nee we gaan gewoon voor de Nederlandse vereniging voor huisvrouwen.

0 stemmers

Ik wil een verplichte vakbond voor beutybloggers en dan lekker stoken :smiling_imp:

2 likes

Ik vond het wel stoer dat Monica de vlogcamera weer oppakte. Houd van haar eerlijkheid en zelfspot! Knap hoe ze ‘t volhoudt in haar eentje met Zara Lizzy en zo fijn dat ze met vriendinnen weet af te spreken! (Ik ben niet monica)

1 like

Hoezo weer, de afgelopen weken heeft ze ook gewoon gevlogd toch?

Oja sorry, niet helemaal opgeschreven wat ik bedoelde. Meer dat ze er eindelijk over ging praten en reacties open laat.

Het meeste gĂȘnante vond ik wel dat ze claimden dat die box 300 euro waard is - inkoop van die producten is nog geen 20 euro (en de rest spon meuk)

4 likes

ik ga nu ook zoeken

1 like

Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze de comments weer uitzet, man wat doet zij zielig zeg en wat pakt ze het onhandig aan.

Ik vond het wel grappig dat ze die tattoo op haar vinger liet laseren die had ze met Lars geloof ik

2 likes

Niet? Heb je een linkje? Ik kwam bij die video van een week geleden.

Heftig wel hoor lijkt me!
Alleen vind ik het wel een beetje irritant dat ze in de reacties de hele tijd zegt ‘ja ik heb geen geld om naar de dokter te gaan’. Misschien privilege van mij maar ik zou echt denken van ja maar dit is zo belangrijk

5 likes

Hoezo is dat knap?

Omdat ze vertelt dat mensen ‘kkhoer’ en ‘je moet dood’ tegen haar zeggen? Zou jij dat graag horen?

2 likes

Misschien klink ik nu heel onwetend, maar doktersafspraken worden toch volledig vergoed, buiten het eigen risico?

Edit: ah ik zie het hieronder al

2 likes