Ik wil niet in discussie, maar zet het wel op twitter?
Vind dit soort tweetjes altijd zo lastig. Ik denk dat je bij jezelf echt al wel weer dat je naar een arts moet, ook als je dat eigenlijk niet kan betalen (waar tussen niet kunnen en echt niet kunnen ook nog een hele wereld zit). Wat kunnen je medetwitteraars dan nog voor je doen als je aangeefr dat geld niet te hebben. Soortvan kafkaiaans dilemma voorleggen.
Ik ben ook best wel teleurgesteld in Monica. Ik volg haar vanaf het begin en ben ook wel âfanâ. Maar haar reactie in de vlog over de boxen is gewoon slap. Ook slaat de vlog gewoon nergens op. En ze geeft dat ook zelf toe maar ik heb zoân gevoel dat ie volgende week niet veel beter gaat zijn
Ging net door mijn enkel tijdens het sporten. Blijkbaar niet hard genoeg gevisualiseerd dat ik niet zou vallen.
Hoe zou dat dan werken als iedereen in dat vliegtuig dat echt heel goed had gevisualiseerd? Met zân tienen op één eersteklas stoel of zo?
Als je dan alles kan krijgen door te visualiseren, dan ga je je op businessclass focussen??
Zouden ze ook dingen visualiseren die niet direct op zichzelf gericht zijn, zoals minder armoede, natuurrampen?
Ik visualiseer me al ruim 2,5 jaar een kind. Hoelang duurt zoiets normaliter?
ik word hier zooooooo kwaad van
Het is gewoon wetenschap.
Hoe kun je zulke domme uitspraken doen mijn hemel.
Ik vind het eigenlijk ook wel gewoon triest als je meerdere keren per week droomt over business class⊠Zegt al genoeg over de persoon vind ik zelf.
Hahaha flikker toch op met je visualiseren.
Ik visualiseer even een trouwring en 2 kinderen. Brb!
Werkt het als je je visualisatiekrachten samen inzet? Ik visualiseer ook graag een ring
He shit nee, of lukt dat niet in 10 min?
Het is geen magie.
Het is wetenschap.
Ik denk een visualisatie storing, want ik heb de andere helft! Zit op een tropisch eiland, maar het regent vandaag.
Waarom heeft ze een âOh shit diegene waarvan deze plek echt is komt terug van de wcâ blik.
HAHAHAHAHAH
Zou dan meteen goede gezondheid visualiseren eigenlijk, of huh werkt het dan niet zo?