Ik visualiseer even een trouwring en 2 kinderen. Brb!
Werkt het als je je visualisatiekrachten samen inzet? Ik visualiseer ook graag een ring
He shit nee, of lukt dat niet in 10 min?
Het is geen magie.
Het is wetenschap.
Ik denk een visualisatie storing, want ik heb de andere helft! Zit op een tropisch eiland, maar het regent vandaag.
Waarom heeft ze een “Oh shit diegene waarvan deze plek echt is komt terug van de wc” blik.
HAHAHAHAHAH
Zou dan meteen goede gezondheid visualiseren eigenlijk, of huh werkt het dan niet zo? 

Ben nog steeds niet verloofd. Had verwacht dat mijn vriend al wel met een bos rozen op mijn werk zou staan, maar helaas
Ik kan echt niet geloven dat dit geen sarcasme is
Ik vind deze grappen zoooo flauw, kan het echt niet aan.
Prima dan toch? Vriendin van me heeft haar masterclass ooit gewonnen en vond die volgens mij best chill.
Ik heb de productiviteitscursus van Celinecharlotte gevolgd en tis gewoon heel fijn als 1 iemand je duidelijke handvaten geeft, hoe logisch ze ook zijn.
Oh man, 
Ik heb alleen de intro gekeken en ben daar al gestopt. Weet zeker dat ik mee ga huilen 
Ik heb het net afgekeken en oh ik heb zo hard mee zitten huilen. Ik vind het ook echt knap hoe Teske het toch nog een soort van rustig weet te brengen.
Oh ik moet echt huilen, wat zielig 
Nee joh dit meen je niet, 4 katten dood in een keer wat vreselijk. En die hond mag zeker gewoon daar blijven.
Heb de video niet gezien, maar kan me niet voorstellen dat het aan het ras ligt. Een andere hond kan net zo goed hetzelfde jachtinstinct hebben en katten pakken.
Heb zelf een halve husky (ja oke nee geen hele) en die vindt katten buiten net zo interessant als alle andere honden in de buurt.
En mensen willen nou eenmaal een bepaalde hond, ongeacht in welke buurt ze wonen. Ook met labradors moet je opletten, met elke hond.
Ja je moet uitkijken maar ik vind het echt niet horen dat als je hond ontsnapt dat ie binnen een kwartier een kat dood bijt.