Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Verkrachting als fantasie is niet net als echte verkrachting per definitie tegen je wil in, dat is wel een groot verschil. De verkrachting (als fantasie dus) wordt gespeeld.

4 likes

Dat is dus precies wat @Bill zegt, maar daardoor is het raar om dat een “verkrachtingsfantasie” te noemen. Je wilt niet verkracht worden, je fantaseert geen verkrachting en ook in de fantasie die je hebt wordt je niet verkracht, want je wilt de seks die in die fantasie plaats vindt. Het is dus met instemming en daardoor geen verkrachting.

Ik snap de naamgeving van de fantasie erg (want functioneel), maar zeker in tijden waarin mannen het lollig vinden om te oreren over vrouwen die nee zeggen, maar ja bedoelen (die bestaan dus niet. Nee, is daadwerkelijk nee, tenzij je expliciet met de ander hebt afgesproken dat jouw nee in een bepaalde situatie ja is) snap ik ook de struggle. Want het “vrouwen fantaseren over verkrachting” beeld geeft hun wel voer om te denken dat vrouwen verkrachting lekker vinden. Terwijl niemand op een daadwerkelijke verkrachting hoopt.

15 likes

Hoe zit dit?!

33 likes

Huuuuuh dit ziet er echt raar uit :joy:

2 likes

Hahaha what. Ik zit al 5 minuten naar deze foto te kijken maar ik kan dit nog steeds niet plaatsen.

2 likes

:joy: het “streepje” dat je ziet zijn niet haar schaamlippen, maar de plek waar haar bovenbeen eindigt. De “bult” is dus gewoon haar bovenbeen, wat er door de positie waarin ze zit wat gek uitziet.

Wow ja ziet er echt raar uit, zelfs met uitleg kan ik het niet goed begrijpen en anders zien, terwijl het me eerder niet was opgevallen. :joy:

Ik vond het er ook raar uit zien. Zou echt nooit in zoiets gaan sporten, en die kleur lijkt me in verband onvermijdelijke zweetplekken ook helemaal niks

4 likes

Haha ja, true that!

1 like

Dit filmpje is toch wel erg grappig.

12 likes

Ze hebben bijv. in de VS wel washcloths, maar ik lees vaak dat witte mensen die niet gebruiken?

Hahaha ik snap het wel. Ik haat het gevoel van water en zeep dat over mijn gezicht stroomt dus ik maak ook altijd mijn voorhoofd droog met mijn washand :rofl:

2 likes

Je kunt je prima wassen met je blote handen! Anders een loofah of spons ofzo.

1 like

Hahaha! Douchen voor gevordenen, alles op de tast :smirk:

2 likes

Leugens!

9 likes

Sorry maar hoe lomp moet je je haar wassen als je in je volwassen leven nog zeep in je ogen krijgt.

62 likes

Zo’n jeugdherinnering :heart_eyes: Ik moest ook zooo hard lachen om die twee mannen in het filmpje die dan grappend zeggen: “they use it to wash the kids” en dan beiden heeel hard lachen. Terwijl dat echt zo normaal is toch?

2 likes

Dit is vast zo’n gordijnenwasdiscussie maar was je je kont dan zonder washandje? :frowning:

9 likes

Hahahaha ik voel me persoonlijk aangevallen en antwoord dat ik zo’n natte lap vies vind aanvoelen om me te wassen (en een spons en loofah al helemaal viezig vind). Handen for the win!

3 likes