Je kunt je prima wassen met je blote handen! Anders een loofah of spons ofzo.
Hahaha! Douchen voor gevordenen, alles op de tast
Leugens!
Sorry maar hoe lomp moet je je haar wassen als je in je volwassen leven nog zeep in je ogen krijgt.
Zo’n jeugdherinnering Ik moest ook zooo hard lachen om die twee mannen in het filmpje die dan grappend zeggen: “they use it to wash the kids” en dan beiden heeel hard lachen. Terwijl dat echt zo normaal is toch?
Dit is vast zo’n gordijnenwasdiscussie maar was je je kont dan zonder washandje?
Hahahaha ik voel me persoonlijk aangevallen en antwoord dat ik zo’n natte lap vies vind aanvoelen om me te wassen (en een spons en loofah al helemaal viezig vind). Handen for the win!
Het zal TMI zijn, maar ik doe dat gewoon met m’n hand en water en was daarna heel goed m’n hand met zeep. Ik vind dat frisser dan een washandje dat daarna omgespoeld moet worden of ligt te marineren in een wasmand.
Ja heb je waarschijnlijk nog gelijk in ook!
Heb je al een dag 365 foto gemaakt voor je insta
Daarom was je ze toch heet? Nou ja ieder zijn ding hoor maar ik had me gewoon niet gerealiseerd dat er mensen zijn die ze niet gebruiken. Behalve als je niet thuis bent dan.
Zo leer je nog eens wat over de wereld.
Eigenlijk zouden we gewoon legopoppetjes moeten zijn, bij het haren wassen gewoon even je hoofd eraf schroeven.
Gebruikte ze vroeger wel, nu gewoon met mn handen of een loofah haha!
Maar in de zorg gebruik ik t wel want anders krijg ik de zeep niet goed verdeeld. En bv bij t wassen van kleine kinderen bij t oppassen . Maar zelfde reden als in de zorg.
Gewoon kop kaal scheren en een pruik op!
Is dit een uitnodiging tot biljarten?
Ik gebruik washandjes om mijn gezicht te reinigen als ik make-up op heb en die dingen gooi ik na 1 keer gebruik in de was, hoe vaak doe jij dan met je washand?
Jazeker wel. Ik heb er echt 20 ofzo, neemt amper ruimte in. Ik gebruik ze (en dan dus van schoonste naar ‘vieste’ plek op je lichaam) en dan hang ik ze te drogen, duurt een uurtje of twee want super mini. Dan gaan ze in de wasmand met handdoeken en beddengoed op hete was.
Sorry maar ik wil gewoon een lans breken voor de washand. Als ik het een week niet gebruik door omstandigheden voelt m’n rug zo nasty en dan merk je pas wat je allemaal wegneemt.
Dit doet me denken aan die sketch van vaneigens (afsluiter man bijt hond vroeger) (belgen jullie kennen dit vast wel) over dat washandje hahaha
Misschien mislukt het linken ervan maar je kan het makkelijk op yt vinden door vaneigens washandje in te typen
Ik gebruik ze ook alleen om m’n make-up er af te halen, elke avond gaat er dus eentje in de was