Wie wil er een spelletje spelen. Raad de gram!
Romy
Pas maar op straks win je nog een scooter of fiets waar je hard mee op je ben kan gaan.
@Banananana ik gok queen of jetlegs
Ik kan wel een scooter gebruiken, dus kom maar op
Kritiek van fans op verrassingsbox van influencer Monica Geuze - https://nos.nl/l/2322013 het staat zelfs hier nu
Heeft me nog lang geduurd. En lol die eerste foto dat is een earcuff en geen ring las ik
âVolgens Kwant van The Boxing Club kunnen alle ontevreden klanten de box terugsturen en krijgen ze dan hun geld teruggestort. Ook als ze de box al hebben geopend. âMaar als ze enkele producten uit de box hebben opgegeten of gebruikt, dan mag dat natuurlijk niet. Dat is ook logisch.â Ook worden volgens Kwant producten die kapot zijn, vervangen. Volgens Kwant is 5 procent van de boxen retour gestuurd.â
95% was te nieuwsgierig naar het koekje en de haarsnoepjes
Josh heeft EINDELIJK een curvy collectie omg yes yes yes wacht vier items tot 2xl dooie mus.
2xl is bij dat soort merken ook vaak een ruime L
Nog nooit een video van hem gekeken maar ik moest best wel lachen.
Zo ze durven wel met dat antwoord⊠mijn communicatiehart gaat hier wel sneller van kloppen haha.
Vind hem over het algemeen best spot on met zân humor. Voor zoân jonkie doet ie t goed.
Ik heb deze video nog niet gekeken maar ik weet nu al dat ik dit leuk ga vinden
Hahahaha wat een ongelofelijk smerige truuk! Slim, maar smerig.
Ja vind ik ook!
Ik vond al die outfits eigenlijk niet zo geslaagd maar je moet wat als je zoveel kleding hebt
Ik heb nu ook een coachingsinstagram misschien kan ik haar wel outfittips geven.
Ik kan heel goed op een fluitje⊠blazen misschien moet ik ook coach worden.
Ik vind âopgelichtâ hierbij als term echt belachelijk.
Niemand heeft je gepusht om die box aan te schaffen, het is een verassingsbox en je kunt hem gewoon retourneren als het niet naar wens is. Dat is het risico, als het niet je ding is hoef je er niks mee te doen. Tuurlijk is het jammer als het tegenvalt en ik vind het niet netjes van monica hoe ze ermee om gaat en dat er zo weinig in zit, maar oplichterij vind ik zo overdreven, alsof ze een dikke crimineel is ofzo. Dan ben je gewoon een sensatiezoeker en wil je views omdat het een veel besproken onderwerp is.
Je snapt dat dit filmpje satirisch is?