Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Het moment dat mensen een gofundme organiseerden om Kylie Jenner een paar duizend euro te geven zodat ze de jongste vrouwelijke miljardair zou zijn, wisten we al dat alle grenzen voorbij waren gegaan.

Denk zelfs dat de grotere influencers in NL/BE makkelijk aan 10.000 euro kunnen komen in een uurtje, bijvoorbeeld Mascha en Enzo.

13 likes

Ik verveel mij. Gun to the head: je moet iets kopen uit de webshop van Jennie. Wat kies je?

• Instagramcursus Slow Living (45 euro)
  • Groepswandeling Kralingse bos (30 euro)
  • Pre-order e-book Slow Living (9,5 euro)
  • Brainstormdag met 4 ondernemers (65 euro)
  • Feedback op je Instagramprofiel (45 euro)
  • Shout-out in Instagram stories (40 euro)
  • Vegan picknick in Rotterdam (35 euro)
  • 1-op-1 inspiratiesessie skypecall (75 euro)
  • 1-op-1 inspiratiesessie boswandeling (95 euro)
  • 1-op-1 inspiratiesessie koffie (95 euro)
  • Fotoshoot met Kirsten in het boshuisje (250 euro)
  • E-book vol Instagram tips (9,95 euro)

0 stemmers

:smiling_imp:

1 like

:roll_eyes:

Wel goeie exposure voor Kirsten. Hoeveel zou ze daarvoor gedoneerd hebben? (i kid, i kid)

Ik ontdek net dat ik een optie vergeten ben. Een fotoshoot met Samantha …

1 like

Dat dus :joy:

1 like

Ik wil heel graag een oud middeleeuw huis in de stad.
Maar nu ik zie dat ik blijkbaar een boshuisje bij elkaar kan wandelen is dat miss een betere optie.

4 likes

Die picnick lijkt me echt heel leuk

2 likes

Het zijn sowieso geen dingen waar ik behoefte aan heb. Ik heb vrijwel geen leuke foto van mij met mijn zoontje, dus vanuit die gedachte maar voor de fotoshoot gegaan.

2 likes

Onnedi heeft nu ook een Zalonbox aangevraagd. Ik heb dat echt een heel dik jaar geleden gedaan en toen kreeg ik exact allerlei dingen die ik al had alleen vaak dan met een slechtere pasvorm of duurder prijskaartje. Toch blijf ik het leuk vinden om te zien wat anderen kregen.

Love de adidasjes.

4 likes

Ze zit intussen al over de helft.

image

Ik heb dit ook besteld, ben benieuwd

1 like

Maar is van dit bedrag al het percentage afgehaald dat ze aan de belasting moet betalen?

1 like

Ik vraag mij wel af of ze straks niet op een punt komt dat iedereen die iets wilde geven al gegeven heeft en dat er bijna niks meer bij komt.

7 likes

Ben benieuwd wat ze gaat doen als ze het niet haalt

Dat staat op de website: tikkies doneren aan een goed doel, de activiteiten ed. die je kunt kopen gaan gewoon door.

3 likes

Dat is wel netjes!

Precies wat ik me ook afvraag, net als bij andere inzamelingsacties waar ook nog kosten van het platform of schenkingsbelasting oid zijn.

1 like

Zou dan voor de picknick gaan, omdat ik zelf in Rotterdam woon en nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk vind. Maar het echt doen vind ik een stap te ver haha. Ben het wel eens met @VickyViolence dat wanneer je de middelen hebt om iets te doen het niet betekent dat je dat dan ook zou moeten doen. Vind haar altijd heel leuk maar toen ik de oproep in haar stories zag dacht ik echt ohh nee whyyyy, soort plaatsvervangende schaamte en vind haar nu eigenlijk ook echt een stuk minder leuk. Ga haar denk ik ook ontvolgen, om dan dadelijk dat boshuisje te zien wetende hoe ze daar gekomen is vind ik echt een beetje ongemakkelijk ofzo. Geen idee waarom ook, ben zelf denk ik te bescheiden om ooit zoiets te doen als ik het zou kunnen.

10 likes