45 eu voor een shoutout omg. Dat doen mensen gewoon gratis als ze je fotos leuk vinden.
Ik zit er aan te denken. Ze heeft dik 30.000 volgers en ik ga binnenkort een workshop geven. Als zij mijn zakelijke account deelt met iets over die workshop en er zijn 2 mensen die zich daardoor aanmelden, is dat al waardevol.
Edit: inmiddels gekocht.
Idd jammer dat het zo overbelicht is en dat vreemde muziekje random tussendoor is ook raar maar wel leuk dat Alice in een video zit.
Juist moeilijk, ze koopt altijd superveel troepjes en goedkope dingen. Het lijkt trouwens in de video alsof ze het redelijk volgehouden heeft maar dat klopt niet helemaal volgens mij.
Bij haar feestje had ze het hele huis volgestouwd met valentijns- en hartjes dingen, ze had toen ook speciaal roze bekers en allerlei decoratiemateriaal gekocht. Dat was echt veel spul. Ik wil niet zeggen dat dat niet āmagā maar ik vind het best vreemd dat ze dat totaal niet noemt in de video? Ook had ze een trekplaat gekocht in de kringloop met haar vader.
Ze moet het natuurlijk allemaal zelf weten, en ik bekijk dit vanuit mijn eigen referentiekader waarin 2 maanden niets kopen echt geen challenge is (is voor haar duidelijk anders), maar ik vind het zo als video nogal suf hoor.
Tijdens haar āgeen kleding kopenā challenge van een tijd geleden kocht ze uiteindelijk ook allerlei spullen op een kilosale en had ze bij de bestelling die Nick had gedaan bij Asos voor haar (voor een video) ook spullen gehouden/besteld, en dat vond ze zelf helemaal ok. Ik vond dat toen nogal een fail, is het echt een challenge als je toch allerlei uitzonderingen maakt?
Zijn de OMGDIEJENNIEDURFTWATEENSCHOOIER!!!-reacties niet gewoon te wijten aan het feit dat Jennie benoemt wat ze van plan is met het bijeengeharkte geld? Ik ga zelf niet doneren, maar ik vind wat ze doet gewoon āondernemenā Ze biedt iets aan in ruil voor geld. Wat ze met dat geld doet is haar zaak.
Mocht je bij elke geldtransactie exact weten waar het geld dat je betaald hebt naartoe gaat zou je waarschijnlijk ook een vies gevoel krijgen. Vb. de Tesla van je tandarts of de volgende extravagantie vakantie van de influencer you love to hate.
Als het voor jou werkelijk waardevol is, ĆØn je kan haar helpen en vindt dat leuk, dan moet je het gewoon doen toch? Waarom zou je het niet doen in dat geval? Win-win.
Ik snap deze nu pas, wat verschrikkelijk :ā)
Hahaha #girlbos
Je kan zeggen wat je wil, maar ze gaat wel hard⦠De tussenstand van 12:00 uur op dār site zegt dat ze al 2700 euro heeft binnengehaald
edit: oh haha spuit 11
Oke jongens bij nader inzien. 10 eu en ik geef je een shout out!
Oh haha wat errug. Wie houd je dan ook voor de gek?
Maar Bonnie geeft het juist altijd heel makkelijk toe als ze ergens in faalt (in dit soort challenges in ieder geval, en praat het dan meestal weer goed wat ergens ook wel begrijpelijk is) en ze houdt het ook niet echt verborgen want ze heeft het gewoon laten zien in haar andere vlogs.
Maar als je het jezelf zo āmakkelijkā maakt bij een challenge dan is het waarom van die challenge nogal zoek.
Bonnie vind ik echt een van de irritantste youtubers om te kijken. Snap nooit dat zij zo populair is hier.
Ze heeft dit onder de video staan:
Hi mensen, ik kom erachter dat ik een aantal beelden ben vergeten in de video te doenš Ik had bijv een stukje gefilmd over dat ik een roze zonnebril voor een feestje kocht bij de kringloop, om die vervolgens weer in te leveren bij diezelfde kringloop (dus die kon ik beschouwen alsof ik hem āgehuurdā heb haha). En ik heb bijv ook een tafelzeil gekocht, en iets voor mān ātoekomstige kindā (wat in mān ouders huis staat haha), dus het is toch niet helemaal honderd procent volledig. Nou ja, anyway hoop dat jullie het leuk vinden om te zien en ik heb er zelf gelukkig veel uit kunnen halenš„°
Ik ben een van die jennieiseenschooiermensen, maar wat ze ermee doet staat me niet tegen. Al gaat ze ervan op vakantie, alles roze laten schilderen oid. Dan is een boshuis juist nog wel degelijk en charmant.
Maar die verkooppagina met de donatieknop als allereerste is gewoon de internetversie van bedelen. Een rondje in het bos voor ā¬95 is (hoe lame ik het ook vind ) idd wel āondernemenā. Ik snap ook gewoon niet dat mensen dit kopen. Ik heb toen dat tijdschrift gekocht, maar vond de kwaliteit echt laag. Wat heeft zij in hemelsnaam te zeggen over ondernemen?
Maar goed hoe sad ik het ook vind, ze harkt binnen 2 uur bijna ā¬3000 binnen en dat verdien ik nog niet in een maand, dus good for her
Ik vind dit echt een beetje ongeloofwaardig en eerlijk, ook teleurstellend
Ik ben stiekem wel rete jaloers op Jennie als ik eerlijk ben haha, mijn vriend en ik zouden ook dol graag een boshuisje willen hebben maarja ik ben geen influencer die binnen 2 uur 3000 euro ophaalt. Doet ze goed
In denk dat we allemaal wel jaloers zijn, wie zegt er nee tegen ā¬2700 verdienen in een paar uur met (bijna) geen werk.
Ja true, al zou ik het geld er tbh niet voor over hebben om met haar te gaan āābrainstormenāā vind het wel heel duur allemaal, ook al kan je zelf ook wel een bijdrage geven, maar damn 95 euro voor een 1 op 1 wandeling? Heeft haar hond goud bij zich ofzo? hahahaha
Ach, bij Celine Charlotte betaal je 749 (ex btw welteverstaan) voor anderhalf uur over je doelen / bedrijf kletsen bij haar thuis.
Als mensen dat ervoor over hebben, go get it girl!