Ik ontdek net dat ik een optie vergeten ben. Een fotoshoot met Samantha …
Dat dus
Ik wil heel graag een oud middeleeuw huis in de stad.
Maar nu ik zie dat ik blijkbaar een boshuisje bij elkaar kan wandelen is dat miss een betere optie.
Die picnick lijkt me echt heel leuk
Het zijn sowieso geen dingen waar ik behoefte aan heb. Ik heb vrijwel geen leuke foto van mij met mijn zoontje, dus vanuit die gedachte maar voor de fotoshoot gegaan.
Onnedi heeft nu ook een Zalonbox aangevraagd. Ik heb dat echt een heel dik jaar geleden gedaan en toen kreeg ik exact allerlei dingen die ik al had alleen vaak dan met een slechtere pasvorm of duurder prijskaartje. Toch blijf ik het leuk vinden om te zien wat anderen kregen.
Love de adidasjes.
Ze zit intussen al over de helft.
Ik heb dit ook besteld, ben benieuwd
Maar is van dit bedrag al het percentage afgehaald dat ze aan de belasting moet betalen?
Ik vraag mij wel af of ze straks niet op een punt komt dat iedereen die iets wilde geven al gegeven heeft en dat er bijna niks meer bij komt.
Ben benieuwd wat ze gaat doen als ze het niet haalt
Dat staat op de website: tikkies doneren aan een goed doel, de activiteiten ed. die je kunt kopen gaan gewoon door.
Dat is wel netjes!
Precies wat ik me ook afvraag, net als bij andere inzamelingsacties waar ook nog kosten van het platform of schenkingsbelasting oid zijn.
Zou dan voor de picknick gaan, omdat ik zelf in Rotterdam woon en nieuwe mensen ontmoeten altijd leuk vind. Maar het echt doen vind ik een stap te ver haha. Ben het wel eens met @VickyViolence dat wanneer je de middelen hebt om iets te doen het niet betekent dat je dat dan ook zou moeten doen. Vind haar altijd heel leuk maar toen ik de oproep in haar stories zag dacht ik echt ohh nee whyyyy, soort plaatsvervangende schaamte en vind haar nu eigenlijk ook echt een stuk minder leuk. Ga haar denk ik ook ontvolgen, om dan dadelijk dat boshuisje te zien wetende hoe ze daar gekomen is vind ik echt een beetje ongemakkelijk ofzo. Geen idee waarom ook, ben zelf denk ik te bescheiden om ooit zoiets te doen als ik het zou kunnen.
Ik begrijp nu wel ineens waarom ze zei dat 10.000 euro best haalbaar is een halve dag later zit ze al op de helft
Wellicht hoeft ze dat niet eens te betalen, omdat je van een schenking tot een ton mag ontvangen voor je eerste koophuis.
Hmm als ik google is het deel dat ze zomaar heeft gekregen dus sowieso schenking (en dus belastingvrij als ze het aan haar eerste koophuis betaald), andere deel is verkocht product. Best gunstig
Ook echt toevallig dat dit stuk net vergeten is. En dat je een grote aankoop als een droger vergeet “misschien omdat het geen spul is” (aldus haar eigen reactie). Zo kan ik die video echt totaal niet serieus nemen. Jammer. En stiekem ook jammer dat er daarna niks verandert ten opzichte van voorheen. Maar dat vind ik op zich het minst erg, het is immers een experiment. Als je het goed uitvoert dan. En echt niks koopt.
Lijkt me fantastisch om zon schatjuh fotoshoot te hebben maar dan op een ironische manier. Tim hofman heeft dat ook met zn beste vriendin Talisia dan hebben ze zon canvas met van die standaart witte mens familie fotos. En dan hebben ze hun handen zo als een hartje.
Nou dat wil ik dus ook. Wie doet er mee kost je 250 eu!