Geen idee wie Jennie is, maar ze weet hier iedereen wel bezig te houden. Ik adviseer de uitgeverij van Masha met haar boek influencer marketing te maken. Petje af voor die meid.
Misschien is het wel een grap en biecht ze bij 10000 euro op dat ze het geld op de rekening van een goed doel stort.
Ja denk ik ook dat mensen dan boos zouden zijn. Zou het ook niet netjes vinden, maar die hele actie vind ik achterlijk dus het zou me ook niet verbazen haha.
Wow ik loop ook elke dag met mijn hond in het Kralingsebos. Brb ff een website opstarten met een tikkie link voor als iemand mee wil.
Dat zit bij de prijs inbegrepen natuurlijk.
Gaat Janine ook mee
Ik moet echt alle foodieinfluencers radicaal ontvolgen. Het is me nu al meermaals gebeurd dat ze mega enthousiast hysterisch zeiden dat iets het lekkerste was dat ze in tijden hadden gegeten, ik dat snel maken of naar dat restaurant, en dat het dan gewoon mega medium is. Heb net anderhalf uur achter een pan gekarameliseerde uien te staan om te concluderen dat ik het recept niet beter vind dan een simpele pasta pesto.
Recept van Monique van Loon?
Nee Leonie ter Veld
Het is wachten tot de Verspons nu ook zulke acties gaan aanbieden aan hun volgers…
Oh ik weet niet wat het voor recept was verder maar ik vind gekaramelliseerde uien ook extreem lekker (gewoon met wat room, peper en zout als pastasaus)
Het was gekarameliseerde ui met ansjovis, tomatenpuree, knoflook en rode peper. Op zich was het best lekker, maar echt niet de tijd waard. Vind gekarameliseerde uien normaal ook vet lekker, maar ze vielen een beetje weg tegen de heftigheid van de ansjovis. Denk dat het mengseltje mega lekker is op stokbrood, maar het was vrij heftig als pastaz
Oh dat lijkt me inderdaad niets. Zo zonde als het dan zoveel tijd kost om te maken!
Als je 0,50 ct extra betaald wel! Voor 0,75 ct mag je Bowien van een klif duwen.
lol lang niet aan die cliffhanger gedacht, thanks
Hahaha ik moet hier echt te hard om lachen. Dat hoofd!
Gaat niet zo lekker met Anna’s groei op Insta. Binnen 2 weken al ruim 4000 volgers kwijt.
Ze lijkt ook steeds onsympathieker te worden. Too cool for everybody vibes.
Ik wilde een recept maken dat ik vroeger altijd maakte en toen ik naar ging zoeken kwam ik erachter dat het van Foodgloss was