Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Sorry, maar als je een huis koopt dat je zelfs nadat je een rondje in je omgeving hebt gemaakt op 10.000 euro na niet kan betalen, heb je denk ik echt niet heel goed nagedacht.

@Knofje maar dat is toch logisch? Een hypotheek ga je bijna standaard aan voor 30 jaar, tenzij je intensief onderhoud pleegt staat een bestaand houten huisje in het bos er over vijftig jaar niet meer. Je zou als hypotheekverstrekker gek zijn als je een woning financieert die gedurende de aflosperiode mogelijk al onverkoopbaar wordt en dus absoluut niet waardevast is.

11 likes

Ik heb mij net (weer) afgemeld bij all about leonie
 Logisch dat mensen veranderen maar leonie is gewoon echt een kopie van andere youtubers geworden.

3 likes

afbeelding

10 likes

Je hond maakt het wel een stuk aantrekkelijker natuurlijk

1 like

Hij heeft een nieuwe serie en die vindt ie spannend om te delen. Hij is voor die serie ook langs geweest bij die Diana waar al die influencers heen gaan voor plastische chirurgie.

1 like

Sjezus wat een domper. Allie is niet echt lekker bezig meer he? :thinking:

1 like
Hymke al gezien?

https://www.instagram.com/tv/B9Ng755gwuC/?utm_source=ig_web_copy_link

3 likes

Hoezo hebben we nog een ‘wat als’ nodig, marijke heeft dat concept al helemaal doodgemelkt. Maarja halfbakken content nadoen is wel Allies ding.

5 likes

Oei, Anna, nee.

1 like

Tering ongemakkelijk

3 likes

Anna én Monica vergane glorie

33 likes

Ik klik gewoon een stukje aan van die YT-video met Anne en dan direct weer dat verschrikkelijke ‘Happy’ nummer. Het is echt een clichĂ©-in-een-clichĂ©-in-een-clichĂ©. Die challenge is clichĂ©, die nummers (waaronder Happy) is clichĂ© en die nietzeggende clickbaittitels zijn ook clichĂ©.

5 likes

Pff
ik kan dat filmpje van Anna geen 10 seconden aan
 Alwin overigens ook niet
 Maar er is gewoon te weinig leuks momenteel

Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of Serena nog samen is met George

5 likes

Alles dat begint met een A gewoon links laten liggen. :’)

1 like

1 like

Hahaha
 jup nu je het zegt!

1 like

Ik stel me nu Romy voor die het concept voor die video bij elkaar krabbelt op een van die grote papiervellen zoals in die video van Linda Meiden, zittend op de grond. "Content’.

33 likes

shit man ik dacht dat de nieuwe aflevering op dinsdag kwam, van Linda Meiden. maar moet nog een dag langer op dit topamusement wachten.

7 likes

Zouden jullie je kind zo’n I love oma romper aan doen

• Nee natuurlijk niet
  • Jawel leuk lkkr white trash love it

0 stemmers

Danique en Pieter krijgen een jongetje!

36 likes