Nou, ik hoop het wel. Ik bedoel meer dat er toch een reden is dat dergelijke huisjes zo duur zijn, als je het aankoopbedrag al niet kan fixen dan vind ik dat zorgelijk.
Als huiseigenaar dacht ik ook dat het met aankoop, normale verzekeringen en gezonde VVE allemaal wel los zou lopen maar uiteindelijk komen er altijd onvoorziene kosten. Als dat voor een goed onderhouden stenen huis al zo is, kan ik me voorstellen dat dat voor een houten huisje midden in het boos, exposed aan de elementen, ook flink in de papieren kan lopen.
Nou ben ik niet in de positie dan ik een crowdfunding kan opzetten als ik een nieuwe ketel nodig heb oid dus misschien dat ik me daarom stoor aan dit hele gebeuren, ik weet het niet.
Ik zie te veel mensen online die net of ruim boven hun stand leven en dan in de problemen komen als er iets wegvalt, zoals een partner of influencer-inkomsten. Als ik Jennie zo bezig zie denk ik, yo doe het lekker niet. Ga eerst een maandje huren om te kijken of je het überhaupt trekt in je eentje in het bos en maak een compleet financieel plaatje voor alle worst case scenario’s.