Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Leuke meid hoor, maar het ziet eruit of ze dr jurk vergeten is en alleen in correctie ondergoed op de hhb staat. Gelukkig hoef ik dit niet aan.

23 likes

Misschien onder je imkerpak.

4 likes

Gewoon alles los in de kooi

4 likes

Ze heeft er nog wat stories over gepost, dat ze er zo niet de hele dat bij liep want ze had ook blote voeten? Maar dan is het toch niet gek dat je verbaasde reacties krijgt. Lijkt een beetje voor de aandacht dan ofzo.

Hehhhhhhhhh ik volg deze chick totaal niet en heb me ook afzijdig gehouden van de discussie hierboven maar wtf is dit dan!??!?!?! Een Instagramcursus voor z’n personeel in ruil voor een mooi bedrag??? Dat dat gebeurt, oke maar why deel je dat openbaar? En wat nou als ze dat huis niet krijgt, wat doet ze dan met die 10K? Ik snap hier helemaal niks van. :grin:

21 likes

Snap het ook niet, dacht dat ze alleen 10.000 nodig had
Die ze nu inmiddels binnen 48u al gefixt had #waanzin

3 likes

Whut. Een instagram cursus.

2 likes

En dan krijgt ze zometeen dat hele huisje niet en heeft ze wel 10.000 euro op d’r rekening.

6 likes

is complex hoor

2 likes

Misschien moet ik maar eens bachata cursussen gaan geven wie weet kom ik dan ook zo aan 10.000 en kortings op een huis.

2 likes

Wordt gedoneerd, dat stond als disclaimer op de website. Alle producten worden wel geleverd.

1 like

Ik keek dus even op Aliexpress of ze daar ook bouwpaketten van 10.000 euro verkopen om je eigen blokhut in elkaar te zetten, maar ik kom van een koude kerstmis met houten achtbaan thuis.

Wel verkopen ze minihuisjes zoals deze en die vind ik eigenlijk heel vet: #tinyhousedropshipperinwording

https://nl.aliexpress.com/item/32893671520.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e9adf2eBNg01S&algo_pvid=b5e41fa2-85ab-46d7-a771-62252bd627be&algo_expid=b5e41fa2-85ab-46d7-a771-62252bd627be-20&btsid=0b0a050115832575797565211e8e5c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Screen Shot 2020-03-03 at 18.49.58

14 likes

Ze zijn je al voor

5 likes

Achja dan noem ik het gewoon Buildify.

Ook zo mooi op de website:

“Niet verkocht in andere winkels.”

5 likes

Ik blijf deze gozer interessant vinden. Hij heeft gewoon zijn roem gekocht. Ook met zijn mindset natuurlijk. Misschien moet ik toch maar weer The Secret lezen. Of duizenden aan advertenties uitgeven :joy:

4 likes

Enzo komt morgen met een video waarin hij gaat uitleggen hoe het zit tussen hem en Myron.

3 likes

Ben benieuwd :smirk:

3 likes

Je gaat met 10.000 euro best ver komen! Onze blokhut (klein) was 4000 euro. We hebben het pakket wel zelf in elkaar gezet, trouwens niet via Ali haha. Voor ons is het een vakantiehuisje

4 likes

Ze was wel een week niet in zijn vlogs. Zal wel een vakantietje hebben gehad ofzo.

1 like

Wat is er met Sofie gebeurt? Er is iets anders aan haar mond/tanden?
Vooral goed te zien op 7:33 :open_mouth:
Schrik er echt een beetje van!