Ah jammer, hier had ik mij stiekem op verheugd. Denk dat ie veel geld gaat verdienen met die video. Net als de break-up video. Die is 5,3 miljoen keer bekeken. En die andere video, dat ze weer samen zijn, is 2,2 miljoen keer bekeken. 
Hahah. Typisch dit.
Wat voor video komt er?
De onthulling of Enzo nou wel of niet date met eland
Hahaha ik houd van de typfout/autocorrectie
Hahahaha eland
Om maar weer terug te keren naar de bossbabesferen. Ik vind zulke plaatjes zo’n dooddoener en van hetzelfde niveau als visionboards.
Als de koop doorgaat, wordt ze dan Jenniefromthebloghut?
Fucking schandalig dat niemand van ons de afgelopen dagen deze geweldige woordgrap heeft gemaakt.
Dit is dan ook de enige reden dat ik uit een anderhalf jaar durende-lurkslaap ben gekomen. Iemand moest het doen
Ik ben meer van het principe “een kapotte klok staat twee keer per dag juist”.
Hoe weet je dat haha?
Hahahaha, een van die andere meisjes in het filmpje had ook een scooterongeluk (niet leuk voor haar natuurlijk, maar het toe-val).
Verklaart ook waarom ze altijd bij hem in de vlogs is en nooit naar huis moet om te werken/studeren.
Misschien kan je je verhaal insturen naar kingalert

Hahah was ook niet serieus!
Ik zie helemaal niks, behalve dat haar tanden mooi wit en recht zijn. En ze heeft allang geen lipfillers meer, misschien zie je dat?
Misschien gebleekt? I don’t know, maar ik vind haar hoe dan ook bloedmooi om te zien
De kattenbak, het eind dansje… Like whuuut… you try too hard…
13 van jouw 20 berichten gaan over Sofie, die hier verder weinig besproken wordt.
Toeval?