Ze heeft vaker op haar insta hier comments over ontvangen en niet netjes dat je hier ook meteen vanuit gaat en een domme grap van maakt. Ze heeft heel lang moeite gedaan om zwanger te raken dus zat ze in een heel traject en mag je geen lipfillers. Meteen een beetje een on aardige reactie maar ik heb in het zelfde traject gezeten en vind dit soort posts altijd zo bloed irritant.
Ohhhhhh oke dat is dan nog wel goed van die maid
En wanneer zouden die lipfillers dan gezet moeten zijn? Als het tijdens het traject niet mag? Ze is nu toch zwanger? Dan mag het namelijk ook niet.
Ik las het als de lippen zijn vergroot door het medisch traject en geen lipfillers (en dat Mandje ook vervelende vragen kreeg over haar veranderde mond)
Oh daar geloof ik echt niets van. Overduidelijk lipfillers.
Zeiden mensen toen ook over Yolanthe, vandaar dat ik daaraan dacht. Zeg niet dat het zo is hoor maar ik dacht dat Mandje dat bedoelde
Nou wat een onzin! Ik volg haar al sinds die health boeken en als je oude foto’s op haar insta ziet dan zie je dat ze echt wel het e.e.a heeft laten doen. Waaronder sowieso lipfillers. Ik weet niet hoe eerlijk ze daarover is en wellicht dat de hormonen van het traject wel iets van invloed heeft gehad. Maar 100% dat ze fillers gebruikt haha
Edit: in general, hoe het precies tijdens haar zwangerschap is idk
Ik ken haar totaal niet he. Probeerde alleen mee te denken omdat mensen hier de reactie van Mandje niet begrepen en ik dacht aan Yolanthe. Thats all.
Hahahah dat is echt smerig
Oh ik ga toch zo slecht op influencers die dit soort teksten plaatsen.
Hahahaha hoop echt dat de bak schoon is
Ik vind Bonnie altijd erg leuk om te kijken. Maar die witte maillots kunnen toch echt niet meer
Nou, daar moest ze alsnog bijna 36 uur op wachten! #patience
Ssshhht!
Eens
Ik vind dat Bonnie zich heel vaak kleed als een volgroeide kleuter.
Valt me nog mee dat ze niet zo’n draadje door de *mouwen van haar jas heeft waaraan haar wanten hangen.
Kut
Jaa precies zoals die kindjes op glitterplaatjes die je vroeger in een poëziealbum had.
Toen ik haar nog niet volgde dacht ik een beetje van wat is dit voor iemand, maar ergens siert het haar wel weer vind ik